Çözüldü import time sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan Marlen2
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 19
  • Gösterim Gösterim 785
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Marlen2

1-99 Orta Emek Sunucu
MT Üye
Mesaj
186
Çözümler
7
Beğeni
210
Puan
779
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar,

Minimap altına tarih ve saat eklemeye çalışıyorum bu forumda çalışan bir tanesini eksiksiz doğru yapıyorum fakat anladığım kadarıyla import time liblerde tanımlı olmadığı için çalışmıyor oyuna giriş yaparken oyun kapanıyor bir çok siteden yabancı forumlardaki çalışan tarih ve saatleri de ekledim ama sonuç aynı.

Bu durumda ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim
 
Çözüm
Adsız.jpg


Buradaki import time dosyayı ikiye bölüyor. Dolayısıyla kodlar düzgün okunamıyor. Düzeltip tekrar dene istersen.
İki TAB sağa kaydır.
oyun klasöründeki liblerin içinde time.pyc diye bir dosya var mı belki ondan olabilir
 
1218 12:28:05121 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:26) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
interfaceModule.py(line:27) <module>
system.py(line:130) __pack_import

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:expected an indented block (uiMiniMap.py, line 260)

1218 12:28:05121 :: ============================================================================================================
1218 12:28:05121 :: Abort!!!!
 
1218 12:28:05121 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:26) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
interfaceModule.py(line:27) <module>
system.py(line:130) __pack_import

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:expected an indented block (uiMiniMap.py, line 260)

1218 12:28:05121 :: ============================================================================================================
1218 12:28:05121 :: Abort!!!!
hata veren satırdan ss atar mısın
 
1218 12:28:05121 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:26) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
interfaceModule.py(line:27) <module>
system.py(line:130) __pack_import

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:expected an indented block (uiMiniMap.py, line 260)

1218 12:28:05121 :: ============================================================================================================
1218 12:28:05121 :: Abort!!!!

Kod hatası gibi gözüküyor. 260. satırdaki kodları iletirsen detaylı bakabiliriz
 
uiminimap.py içeriğini
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
buraya veya editördeki Kod bölümüne ekleyebilir misin?
Bu kodlar temiz çalışan hali eklentisiz

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


minimap:
Genişlet Daralt Kopyala
import ui
import uiScriptLocale
import wndMgr
import player
import miniMap
import localeInfo
import net
import app
import colorInfo
import constInfo
import background

class MapTextToolTip(ui.Window):
    def __init__(self):           
        ui.Window.__init__(self)

        textLine = ui.TextLine()
        textLine.SetParent(self)
        textLine.SetHorizontalAlignCenter()
        textLine.SetOutline()
        textLine.SetHorizontalAlignRight()
        textLine.Show()
        self.textLine = textLine

    def __del__(self):           
        ui.Window.__del__(self)

    def SetText(self, text):
        self.textLine.SetText(text)

    def SetTooltipPosition(self, PosX, PosY):
        if localeInfo.IsARABIC():
            w, h = self.textLine.GetTextSize()
            self.textLine.SetPosition(PosX - w - 5, PosY)
        else:
            self.textLine.SetPosition(PosX - 5, PosY)

    def SetTextColor(self, TextColor):
        self.textLine.SetPackedFontColor(TextColor)

    def GetTextSize(self):
        return self.textLine.GetTextSize()

class AtlasWindow(ui.ScriptWindow):

    class AtlasRenderer(ui.Window):
        def __init__(self):
            ui.Window.__init__(self)
            self.AddFlag("not_pick")

        def OnUpdate(self):
            miniMap.UpdateAtlas()

        def OnRender(self):
            (x, y) = self.GetGlobalPosition()
            fx = float(x)
            fy = float(y)
            miniMap.RenderAtlas(fx, fy)

        def HideAtlas(self):
            miniMap.HideAtlas()

        def ShowAtlas(self):
            miniMap.ShowAtlas()

    def __init__(self):
        self.tooltipInfo = MapTextToolTip()
        self.tooltipInfo.Hide()
        self.infoGuildMark = ui.MarkBox()
        self.infoGuildMark.Hide()
        self.AtlasMainWindow = None
        self.mapName = ""
        self.board = 0

        ui.ScriptWindow.__init__(self)

    def __del__(self):
        ui.ScriptWindow.__del__(self)

    def SetMapName(self, mapName):
        if 949==app.GetDefaultCodePage():
            try:
                self.board.SetTitleName(localeInfo.MINIMAP_ZONE_NAME_DICT[mapName])
            except:
                pass

    def LoadWindow(self):
        try:
            pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
            pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "UIScript/AtlasWindow.py")
        except:
            import exception
            exception.Abort("AtlasWindow.LoadWindow.LoadScript")

        try:
            self.board = self.GetChild("board")

        except:
            import exception
            exception.Abort("AtlasWindow.LoadWindow.BindObject")

        self.AtlasMainWindow = self.AtlasRenderer()
        self.board.SetCloseEvent(self.Hide)
        self.AtlasMainWindow.SetParent(self.board)
        self.AtlasMainWindow.SetPosition(7, 30)
        self.tooltipInfo.SetParent(self.board)
        self.infoGuildMark.SetParent(self.board)
        self.SetPosition(wndMgr.GetScreenWidth() - 136 - 256 - 10, 0)
        self.Hide()

        miniMap.RegisterAtlasWindow(self)

    def Destroy(self):
        miniMap.UnregisterAtlasWindow()
        self.ClearDictionary()
        self.AtlasMainWindow = None
        self.tooltipAtlasClose = 0
        self.tooltipInfo = None
        self.infoGuildMark = None
        self.board = None

    def OnUpdate(self):

        if not self.tooltipInfo:
            return

        if not self.infoGuildMark:
            return

        self.infoGuildMark.Hide()
        self.tooltipInfo.Hide()

        if False == self.board.IsIn():
            return

        (mouseX, mouseY) = wndMgr.GetMousePosition()
        (bFind, sName, iPosX, iPosY, dwTextColor, dwGuildID) = miniMap.GetAtlasInfo(mouseX, mouseY)

        if False == bFind:
            return

        if "empty_guild_area" == sName:
            sName = localeInfo.GUILD_EMPTY_AREA

        if localeInfo.IsARABIC() and sName[-1].isalnum():
            self.tooltipInfo.SetText("(%s)%d, %d" % (sName, iPosX, iPosY))                       
        else:
            self.tooltipInfo.SetText("%s(%d, %d)" % (sName, iPosX, iPosY))
            
        (x, y) = self.GetGlobalPosition()
        self.tooltipInfo.SetTooltipPosition(mouseX - x, mouseY - y)
        self.tooltipInfo.SetTextColor(dwTextColor)
        self.tooltipInfo.Show()
        self.tooltipInfo.SetTop()

        if 0 != dwGuildID:
            textWidth, textHeight = self.tooltipInfo.GetTextSize()
            self.infoGuildMark.SetIndex(dwGuildID)
            self.infoGuildMark.SetPosition(mouseX - x - textWidth - 18 - 5, mouseY - y)
            self.infoGuildMark.Show()

    def Hide(self):
        if self.AtlasMainWindow:
            self.AtlasMainWindow.HideAtlas()
            self.AtlasMainWindow.Hide()
        ui.ScriptWindow.Hide(self)

    def Show(self):
        if self.AtlasMainWindow:
            (bGet, iSizeX, iSizeY) = miniMap.GetAtlasSize()
            if bGet:
                self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)

                if localeInfo.IsARABIC():
                    self.board.SetPosition(iSizeX+15, 0)

                self.board.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)
                #self.AtlasMainWindow.SetSize(iSizeX, iSizeY)
                self.AtlasMainWindow.ShowAtlas()
                self.AtlasMainWindow.Show()
        ui.ScriptWindow.Show(self)

    def SetCenterPositionAdjust(self, x, y):
        self.SetPosition((wndMgr.GetScreenWidth() - self.GetWidth()) / 2 + x, (wndMgr.GetScreenHeight() - self.GetHeight()) / 2 + y)

    def OnPressEscapeKey(self):
        self.Hide()
        return True

def __RegisterMiniMapColor(type, rgb):
    miniMap.RegisterColor(type, rgb[0], rgb[1], rgb[2])

class MiniMap(ui.ScriptWindow):

    CANNOT_SEE_INFO_MAP_DICT = {
        "metin2_map_monkeydungeon" : False,
        "metin2_map_monkeydungeon_02" : False,
        "metin2_map_monkeydungeon_03" : False,
        "metin2_map_devilsCatacomb" : False,
    }

    def __init__(self):
        ui.ScriptWindow.__init__(self)

        self.__Initialize()

        miniMap.Create()
        miniMap.SetScale(2.0)

        self.AtlasWindow = AtlasWindow()
        self.AtlasWindow.LoadWindow()
        self.AtlasWindow.Hide()

        self.tooltipMiniMapOpen = MapTextToolTip()
        self.tooltipMiniMapOpen.SetText(localeInfo.MINIMAP)
        self.tooltipMiniMapOpen.Show()
        self.tooltipMiniMapClose = MapTextToolTip()
        self.tooltipMiniMapClose.SetText(localeInfo.UI_CLOSE)
        self.tooltipMiniMapClose.Show()
        self.tooltipScaleUp = MapTextToolTip()
        self.tooltipScaleUp.SetText(localeInfo.MINIMAP_INC_SCALE)
        self.tooltipScaleUp.Show()
        self.tooltipScaleDown = MapTextToolTip()
        self.tooltipScaleDown.SetText(localeInfo.MINIMAP_DEC_SCALE)
        self.tooltipScaleDown.Show()
        self.tooltipAtlasOpen = MapTextToolTip()
        self.tooltipAtlasOpen.SetText(localeInfo.MINIMAP_SHOW_AREAMAP)
        self.tooltipAtlasOpen.Show()
        self.tooltipInfo = MapTextToolTip()
        self.tooltipInfo.Show()

        if miniMap.IsAtlas():
            self.tooltipAtlasOpen.SetText(localeInfo.MINIMAP_SHOW_AREAMAP)
        else:
            self.tooltipAtlasOpen.SetText(localeInfo.MINIMAP_CAN_NOT_SHOW_AREAMAP)

        self.tooltipInfo = MapTextToolTip()
        self.tooltipInfo.Show()

        self.mapName = ""

        self.isLoaded = 0
        self.canSeeInfo = True
        
        # AUTOBAN
        self.imprisonmentDuration = 0
        self.imprisonmentEndTime = 0
        self.imprisonmentEndTimeText = ""
        # END_OF_AUTOBAN

    def __del__(self):
        miniMap.Destroy()
        ui.ScriptWindow.__del__(self)

    def __Initialize(self):
        self.positionInfo = 0
        self.observerCount = 0
        self.OpenWindow = 0
        self.CloseWindow = 0
        self.ScaleUpButton = 0
        self.ScaleDownButton = 0
        self.MiniMapHideButton = 0
        self.MiniMapShowButton = 0
        self.AtlasShowButton = 0
        self.tooltipMiniMapOpen = 0
        self.tooltipMiniMapClose = 0
        self.tooltipScaleUp = 0
        self.tooltipScaleDown = 0
        self.tooltipAtlasOpen = 0
        self.tooltipInfo = None
        self.serverInfo = None

    def SetMapName(self, mapName):
        self.mapName=mapName
        self.AtlasWindow.SetMapName(mapName)

        if self.CANNOT_SEE_INFO_MAP_DICT.has_key(mapName):
            self.canSeeInfo = False
            self.HideMiniMap()
            self.tooltipMiniMapOpen.SetText(localeInfo.MINIMAP_CANNOT_SEE)
        else:
            self.canSeeInfo = True
            self.ShowMiniMap()
            self.tooltipMiniMapOpen.SetText(localeInfo.MINIMAP)
            
    # AUTOBAN
    def SetImprisonmentDuration(self, duration):
        self.imprisonmentDuration = duration
        self.imprisonmentEndTime = app.GetGlobalTimeStamp() + duration               
        
        self.__UpdateImprisonmentDurationText()
        
    def __UpdateImprisonmentDurationText(self):
        restTime = max(self.imprisonmentEndTime - app.GetGlobalTimeStamp(), 0)
        
        imprisonmentEndTimeText = localeInfo.SecondToDHM(restTime)
        if imprisonmentEndTimeText != self.imprisonmentEndTimeText:
            self.imprisonmentEndTimeText = imprisonmentEndTimeText
            self.serverInfo.SetText("%s: %s" % (uiScriptLocale.AUTOBAN_QUIZ_REST_TIME, self.imprisonmentEndTimeText))
    # END_OF_AUTOBAN   

    def Show(self):
        self.__LoadWindow()

        ui.ScriptWindow.Show(self)

    def __LoadWindow(self):
        if self.isLoaded == 1:
            return

        self.isLoaded = 1

        try:
            pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
            if localeInfo.IsARABIC():
                pyScrLoader.LoadScriptFile(self, uiScriptLocale.LOCALE_UISCRIPT_PATH + "Minimap.py")
            else:
                pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "UIScript/MiniMap.py")
        except:
            import exception
            exception.Abort("MiniMap.LoadWindow.LoadScript")

        try:
            self.OpenWindow = self.GetChild("OpenWindow")
            self.MiniMapWindow = self.GetChild("MiniMapWindow")
            self.ScaleUpButton = self.GetChild("ScaleUpButton")
            self.ScaleDownButton = self.GetChild("ScaleDownButton")
            self.MiniMapHideButton = self.GetChild("MiniMapHideButton")
            self.AtlasShowButton = self.GetChild("AtlasShowButton")
            self.CloseWindow = self.GetChild("CloseWindow")
            self.MiniMapShowButton = self.GetChild("MiniMapShowButton")
            self.positionInfo = self.GetChild("PositionInfo")
            self.observerCount = self.GetChild("ObserverCount")
            self.serverInfo = self.GetChild("ServerInfo")
        except:
            import exception
            exception.Abort("MiniMap.LoadWindow.Bind")

        if constInfo.MINIMAP_POSITIONINFO_ENABLE==0:
            self.positionInfo.Hide()

        self.serverInfo.SetText(net.GetServerInfo())
        self.ScaleUpButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.ScaleUp))
        self.ScaleDownButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.ScaleDown))
        self.MiniMapHideButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.HideMiniMap))
        self.MiniMapShowButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.ShowMiniMap))

        if miniMap.IsAtlas():
            self.AtlasShowButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.ShowAtlas))

        (ButtonPosX, ButtonPosY) = self.MiniMapShowButton.GetGlobalPosition()
        self.tooltipMiniMapOpen.SetTooltipPosition(ButtonPosX, ButtonPosY)

        (ButtonPosX, ButtonPosY) = self.MiniMapHideButton.GetGlobalPosition()
        self.tooltipMiniMapClose.SetTooltipPosition(ButtonPosX, ButtonPosY)

        (ButtonPosX, ButtonPosY) = self.ScaleUpButton.GetGlobalPosition()
        self.tooltipScaleUp.SetTooltipPosition(ButtonPosX, ButtonPosY)

        (ButtonPosX, ButtonPosY) = self.ScaleDownButton.GetGlobalPosition()
        self.tooltipScaleDown.SetTooltipPosition(ButtonPosX, ButtonPosY)

        (ButtonPosX, ButtonPosY) = self.AtlasShowButton.GetGlobalPosition()
        self.tooltipAtlasOpen.SetTooltipPosition(ButtonPosX, ButtonPosY)

        self.ShowMiniMap()

    def Destroy(self):
        self.HideMiniMap()

        self.AtlasWindow.Destroy()
        self.AtlasWindow = None

        self.ClearDictionary()

        self.__Initialize()

    def UpdateObserverCount(self, observerCount):
        if observerCount>0:
            self.observerCount.Show()
        elif observerCount<=0:
            self.observerCount.Hide()

        self.observerCount.SetText(localeInfo.MINIMAP_OBSERVER_COUNT % observerCount)
        
    def OnUpdate(self):
        (x, y, z) = player.GetMainCharacterPosition()
        miniMap.Update(x, y)

        self.positionInfo.SetText("(%.0f, %.0f)" % (x/100, y/100))

        if self.tooltipInfo:
            if True == self.MiniMapWindow.IsIn():
                (mouseX, mouseY) = wndMgr.GetMousePosition()
                (bFind, sName, iPosX, iPosY, dwTextColor) = miniMap.GetInfo(mouseX, mouseY)
                if bFind == 0:
                    self.tooltipInfo.Hide()
                elif not self.canSeeInfo:
                    self.tooltipInfo.SetText("%s(%s)" % (sName, localeInfo.UI_POS_UNKNOWN))
                    self.tooltipInfo.SetTooltipPosition(mouseX - 5, mouseY)
                    self.tooltipInfo.SetTextColor(dwTextColor)
                    self.tooltipInfo.Show()
                else:
                    if localeInfo.IsARABIC() and sName[-1].isalnum():
                        self.tooltipInfo.SetText("(%s)%d, %d" % (sName, iPosX, iPosY))
                    else:
                        self.tooltipInfo.SetText("%s(%d, %d)" % (sName, iPosX, iPosY))
                    self.tooltipInfo.SetTooltipPosition(mouseX - 5, mouseY)
                    self.tooltipInfo.SetTextColor(dwTextColor)
                    self.tooltipInfo.Show()
            else:
                self.tooltipInfo.Hide()
            
            # AUTOBAN
            if self.imprisonmentDuration:
                self.__UpdateImprisonmentDurationText()               
            # END_OF_AUTOBAN

        if True == self.MiniMapShowButton.IsIn():
            self.tooltipMiniMapOpen.Show()
        else:
            self.tooltipMiniMapOpen.Hide()

        if True == self.MiniMapHideButton.IsIn():
            self.tooltipMiniMapClose.Show()
        else:
            self.tooltipMiniMapClose.Hide()

        if True == self.ScaleUpButton.IsIn():
            self.tooltipScaleUp.Show()
        else:
            self.tooltipScaleUp.Hide()

        if True == self.ScaleDownButton.IsIn():
            self.tooltipScaleDown.Show()
        else:
            self.tooltipScaleDown.Hide()

        if True == self.AtlasShowButton.IsIn():
            self.tooltipAtlasOpen.Show()
        else:
            self.tooltipAtlasOpen.Hide()

    def OnRender(self):
        (x, y) = self.GetGlobalPosition()
        fx = float(x)
        fy = float(y)
        miniMap.Render(fx + 4.0, fy + 5.0)

    def Close(self):
        self.HideMiniMap()

    def HideMiniMap(self):
        miniMap.Hide()
        self.OpenWindow.Hide()
        self.CloseWindow.Show()

    def ShowMiniMap(self):
        if not self.canSeeInfo:
            return

        miniMap.Show()
        self.OpenWindow.Show()
        self.CloseWindow.Hide()

    def isShowMiniMap(self):
        return miniMap.isShow()

    def ScaleUp(self):
        miniMap.ScaleUp()

    def ScaleDown(self):
        miniMap.ScaleDown()

    def ShowAtlas(self):
        if not miniMap.IsAtlas():
            return
        if not self.AtlasWindow.IsShow():
            self.AtlasWindow.Show()

    def ToggleAtlasWindow(self):
        if not miniMap.IsAtlas():
            return
        if self.AtlasWindow.IsShow():
            self.AtlasWindow.Hide()
        else:
            self.AtlasWindow.Show()
 
Notepad++ da üst sekmeden Görünüm - Simge Göster - Beyaz Boşluğu ve Sekmeleri Göster seçeneğini aktif et sol satırda .... olanları silip tab tuşuna basarak sağa doğru ok şeklinde görünür yap
 
Notepad++ da üst sekmeden Görünüm - Simge Göster - Beyaz Boşluğu ve Sekmeleri Göster seçeneğini aktif et sol satırda .... olanları silip tab tuşuna basarak sağa doğru ok şeklinde görünür yap
Mini Map Altına Tarih Saat

Burdaki anlatılanları eksiksiz yaptım ve sizin dediğiniz gibi noktaları silip okla olacak şekilde güncelledim bakalım olacak mı şimdi güncelliyorum
 

Dosya Eklentileri

Adsız.jpg


Buradaki import time dosyayı ikiye bölüyor. Dolayısıyla kodlar düzgün okunamıyor. Düzeltip tekrar dene istersen.
İki TAB sağa kaydır.
 
Çözüm
Aynı filesi zamanında geliştirdim ve bazı hatalarını çözdüm çoğunluğunu temel sıkıntılarını filesi paylaşabilirim. istersen özelden ulaş.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst