iBeast - Genişletilmiş Soketler (Extended Sockets)

XPyrion

Premium Üye
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Emekli Üye
Editör
Mesaj
805
Çözümler
41
Beğeni
2.270
Puan
1.679
Ticaret Puanı
0
Öncelikle belirtmek isterim ki sistem şuan satışta değil ve ücretsiz yüklemeye izin verilmiştir.
Bu nedenle bende sizlerle paylaşmak istedim. İyi kullanmalar. :)


sockets-image.webp


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
 
Tek bir yere bakıp konuşuyorsunuz lütfen inceleyin.
Örnek rastgele açtım:

Locale_inc.h:
Genişlet Daralt Kopyala
//Add into defines:
#define ENABLE_EXTENDED_SOCKETS
 
Aslında basit ama belki siz anlayamadınız sanırım.
 
İf def olan kısımları alıyoruz değil mi?
Herşeyi uyguladım. 3 taş basılabiliyor. Bunu nasıl kullanıyoruz?
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Herşeyi uyguladım. 3 taş basılabiliyor. Bunu nasıl kullanıyoruz?
item_proto.txt'den socket satırını yükseltmen gerek.
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
 11299    Èæ½Åö°©+9    ITEM_ARMOR    ARMOR_BODY    2    ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_SELL    ITEM_TUNABLE    WEAR_BODY        120000    0    12010    530    15    LEVEL    70    LIMIT_NONE    0    APPLY_MOV_SPEED    -6    APPLY_RESIST_MAGIC    20    APPLY_NONE    0    0    90    0    12    0    27    100    3    0

Son kısımdan bi önceki kısım kaç taş alabilceğini gösterir, orayı 4 yaparsan 4 taş açılır.
 
Sorunu çözmüşsünüdür umarım. Saat farkı olduğundan dönüş yapamadım. Sizin akşamınız benim sabahım :(
 
parlama sorunu meydana geliyor bu sistemde bu şekilde fixleyebilirsiniz.

item_length.h

arat:

enum EItemUniqueSockets

değiştir:

enum EItemUniqueSockets
{
#ifdef ENABLE_EXTENDED_SOCKETS
ITEM_SOCKET_UNIQUE_SAVE_TIME = 3 - 2,
ITEM_SOCKET_UNIQUE_REMAIN_TIME = 3 - 1
#else
ITEM_SOCKET_UNIQUE_SAVE_TIME = ITEM_SOCKET_MAX_NUM - 2,
ITEM_SOCKET_UNIQUE_REMAIN_TIME = ITEM_SOCKET_MAX_NUM - 1
#endif
};

Instancebase.cpp

arat:

DWORD refine = max(pItem->GetRefine() + pItem->GetSocketCount(),CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM) - CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM;

değiştir

#ifdef ENABLE_EXTENDED_SOCKETS
DWORD socket = pItem->GetSocketCount();
if (socket > 3)
socket = 3;
DWORD refine = max(pItem->GetRefine() + socket,CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM) - CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM;
#else
DWORD refine = max(pItem->GetRefine() + pItem->GetSocketCount(),CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM) - CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM;
#endif
 
Geri
Üst