Çözüldü Işınlanma yüzüğüne haritamın ismini nasıl eklerim

  • Konuyu açan Konuyu açan uncons
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 10
  • Gösterim Gösterim 932
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

uncons

Üye
Üye
Mesaj
63
Çözümler
4
Beğeni
10
Puan
59
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar şimdi ben ışınlanma yüzüğüyle ve yeni harita oluşturma ile uğraşıyorum fakat şöyle bir sorunla karşılaştım.Haritayı oluşturdum oyunda gayet gm koduyla ışınlanabiliyorum sorunsuz şekilde fakat bu haritayı ışınlanma yüzüğüne ekleyemedim bi türlü aslında eklenmemesi de mantıklı çünkü ben haritaya isim koymadım bu haritaya nerden isim vereceğim acaba translate.lua dosyasında ışınlanma yüzüğündeki haritaların isimleri vardı ben oraya ekledim ama zaten çok mantıksız ordan direk çekemez diye düşünüyorum çünkü ışınlanma yüzüğünün questinde haritaların yollarını 61 62 63 64 diye belirtmiş fakat translate lua içinde 1-2-3-4 diye belirtmiş ama ışınlanma yüzüğündeki isimleriyle aynı örnek verecek olursam Doyum-Paper yazıyor.Umarım anlatabilmişimdir derdimi kaç saat oldu en sonunda konu açma kararı aldım çok bunaldım yardımcı olursanız sevinirim.
Şöyle yazıyor onu da ekleyeyim:
translate.lua:
Genişlet Daralt Kopyala
gameforge.locale.map_name_1 = "Sohan Dağı "
gameforge.locale.map_name_2 = "Doyum-Paper "
gameforge.locale.map_name_3 = "Yongbi çölü "
gameforge.locale.map_name_4 = "Seungryong Vadisi "
gameforge.locale.map_name_361 = "Farm Harita "

Bu da yüzüğün şuanki hali:
foto22.png
 
Çözüm
tabi hocam buyrun:
ring_warp.quest:
Genişlet Daralt Kopyala
quest ring_warp begin
    state start begin
        when 10031.sig_use begin
        --    if pc.get_level() < item.get_value (0) then
        --        say("레벨이 낮아 못가네")
        --        say("")
        --        return
        --    end
       

      local empire = pc.get_empire()

           
            local town1={
                    gameforge.functions._100_say,
                    gameforge.functions._110_say,
                    gameforge.functions._120_say,
                }
           
            local town2={
                    gameforge.functions._130_say,
                    gameforge.functions._140_say,
                    gameforge.functions._150_say,
                }
            sub_set =...
güncel olarak belirteyim ring_warp.start dosyasını object içerisinde buldum orda yazıyormuş 61626364 diye mapleri ayırmış benim harita da 361 yazıyor sanırım ordan çekiyor dosyaları fakat benim haritanın koordinatları şu şekilde bozuk mu acaba ?
{ 2.8416e+06 , 2.8672e+06 }
yani benim harita neden ışınlanma yüzüğüne eklenmiyor ismini bulamıyor diye düşünüyorum
 
Son düzenleme:
güncel olarak belirteyim ring_warp.start dosyasını object içerisinde buldum orda yazıyormuş 61626364 diye mapleri ayırmış benim harita da 361 yazıyor sanırım ordan çekiyor dosyaları fakat benim haritanın koordinatları şu şekilde bozuk mu acaba ?
{ 2.8416e+06 , 2.8672e+06 }
yani benim harita neden ışınlanma yüzüğüne eklenmiyor ismini bulamıyor diye düşünüyorum
ring_warp.quest veya .lua neyse artık o questi konuya ekleyin bakalım
 
Bununla uğraşmak yerine neden yüzüğün questini tamamen değiştirmiyorsun? İnternette bir çok paylaşımı mevcut.
Filesten bir tane yüzüğü ışınlanma yüzüğü olarak seç ve netten indirdiğin quest içindeki yüzük kodunu seçtiğin yüzüğün koduyla değiştirip okut.
 
ring_warp.quest veya .lua neyse artık o questi konuya ekleyin bakalım
tabi hocam buyrun:
ring_warp.quest:
Genişlet Daralt Kopyala
quest ring_warp begin
    state start begin
        when 10031.sig_use begin
        --    if pc.get_level() < item.get_value (0) then
        --        say("레벨이 낮아 못가네")
        --        say("")
        --        return
        --    end
        

      local empire = pc.get_empire()

            
            local town1={
                    gameforge.functions._100_say,
                    gameforge.functions._110_say,
                    gameforge.functions._120_say,
                }
            
            local town2={
                    gameforge.functions._130_say,
                    gameforge.functions._140_say,
                    gameforge.functions._150_say,
                }
            sub_set = select(town1[empire],town2[empire],locale.map_name[64], locale.map_name[63], locale.map_name[61],locale.map_name[62],locale.map_name[361],gameforge.locale.cancel)
            if sub_set == 8 then -- 닫기
                return
            end
            
            local warp = {
                { -- empire town -1
                
                    { 474300 , 954800 },
                    { 63800 , 166400 },
                    { 959900 , 269200 },
                },
                { -- empire town -2
                    { 353100 , 882900},
                    { 145500 , 240000 },
                    { 863900 , 246000 },
                    
                },
                -- 64 map_n_threeway
                {
                    { 402100, 673900 },
                    { 270400, 739900 },
                    { 321300, 808000 },
                },
                -- 63 metin2_map_n_desert_01
                {
                    { 217800, 627200 },
                    { 221900, 502700 },
                    { 344000, 502500 },
                },
                -- 61 map_n_snowm_01
                {
                    { 434200, 290600 },
                    { 375200, 174900 },
                    { 491800, 173600 },
                },
                -- 62 metin2_map_n_flame_01
                {
                    { 599400, 756300 },
                    { 597800, 622200 },
                    { 730700, 689800 },
                },
                -- 361 metin2_map_farm1
                {
                    { 2841600, 2867200 },
                },
            }

            if not pc.warp(warp[sub_set][empire][1], warp[sub_set][empire][2]) then
                return
            end
        end --when
     end -- end_of_state
end -- end_of_quest
Bununla uğraşmak yerine neden yüzüğün questini tamamen değiştirmiyorsun? İnternette bir çok paylaşımı mevcut.
Filesten bir tane yüzüğü ışınlanma yüzüğü olarak seç ve netten indirdiğin quest içindeki yüzük kodunu seçtiğin yüzüğün koduyla değiştirip okut.
hocam haklısınız ama onu yapıp buna giriştim çünkü onu öyle dümdüz ekleyince harfler bozuk çıkıyordu türkçe karakterleri görmüyor sanırım say komutu kullanıldığı için ama bir de şunu düşündüm hani şuanki yüzük tamamen oyunla bağ kurup yapılmış yani oyunda herhangi bir bug da olmasını istemedim denemek istedim aslında ne bileyim yüzüğün içindeki kodlar birebir aynı tarzda yaptım neden olmadı aşırı merak ettim :D
haritayı görmüyor onu anlamıyorum neden acaba
 
tabi hocam buyrun:
ring_warp.quest:
Genişlet Daralt Kopyala
quest ring_warp begin
    state start begin
        when 10031.sig_use begin
        --    if pc.get_level() < item.get_value (0) then
        --        say("레벨이 낮아 못가네")
        --        say("")
        --        return
        --    end
       

      local empire = pc.get_empire()

           
            local town1={
                    gameforge.functions._100_say,
                    gameforge.functions._110_say,
                    gameforge.functions._120_say,
                }
           
            local town2={
                    gameforge.functions._130_say,
                    gameforge.functions._140_say,
                    gameforge.functions._150_say,
                }
            sub_set = select(town1[empire],town2[empire],locale.map_name[64], locale.map_name[63], locale.map_name[61],locale.map_name[62],locale.map_name[361],gameforge.locale.cancel)
            if sub_set == 8 then -- 닫기
                return
            end
           
            local warp = {
                { -- empire town -1
               
                    { 474300 , 954800 },
                    { 63800 , 166400 },
                    { 959900 , 269200 },
                },
                { -- empire town -2
                    { 353100 , 882900},
                    { 145500 , 240000 },
                    { 863900 , 246000 },
                   
                },
                -- 64 map_n_threeway
                {
                    { 402100, 673900 },
                    { 270400, 739900 },
                    { 321300, 808000 },
                },
                -- 63 metin2_map_n_desert_01
                {
                    { 217800, 627200 },
                    { 221900, 502700 },
                    { 344000, 502500 },
                },
                -- 61 map_n_snowm_01
                {
                    { 434200, 290600 },
                    { 375200, 174900 },
                    { 491800, 173600 },
                },
                -- 62 metin2_map_n_flame_01
                {
                    { 599400, 756300 },
                    { 597800, 622200 },
                    { 730700, 689800 },
                },
                -- 361 metin2_map_farm1
                {
                    { 2841600, 2867200 },
                },
            }

            if not pc.warp(warp[sub_set][empire][1], warp[sub_set][empire][2]) then
                return
            end
        end --when
     end -- end_of_state
end -- end_of_quest

hocam haklısınız ama onu yapıp buna giriştim çünkü onu öyle dümdüz ekleyince harfler bozuk çıkıyordu türkçe karakterleri görmüyor sanırım say komutu kullanıldığı için ama bir de şunu düşündüm hani şuanki yüzük tamamen oyunla bağ kurup yapılmış yani oyunda herhangi bir bug da olmasını istemedim denemek istedim aslında ne bileyim yüzüğün içindeki kodlar birebir aynı tarzda yaptım neden olmadı aşırı merak ettim :D
haritayı görmüyor onu anlamıyorum neden acaba
Bahsettiğim questleri de kullanabilirsin, sağlam olduğu sürece herhangi bir sorun yaratmaz.
Türkçe karakter sorunu için ise, quest dosyasını Notepad++ da açıp menüden kodlama dilini ANSI olarak seç.

Son olarak say komutlarını şu şekilde kullan:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
say ( " Deneme " )
say ( " Deneme2 " )
say ( " Deneme3 " )

Yani parantez-tırnak ve metin arasında boşluk olacak.
 
Çözüm
Bahsettiğim questleri de kullanabilirsin, sağlam olduğu sürece herhangi bir sorun yaratmaz.
Türkçe karakter sorunu için ise, quest dosyasını Notepad++ da açıp menüden kodlama dilini ANSI olarak seç.

Son olarak say komutlarını şu şekilde kullan:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
say ( " Deneme " )
say ( " Deneme2 " )
say ( " Deneme3 " )

Yani parantez-tırnak ve metin arasında boşluk olacak.
Hocam şu ışınlanma yüzüğünü:
önceki hali:
Genişlet Daralt Kopyala
Paste2
Create Paste
Followup Paste
QR
quest move_ring2 begin
    state start begin
        when 70058.use begin
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
        say("Nereye gitmek istiyorsun?")
    local s = select("Köyler","Orman Bölgeleri","Örümcek Zindanı ","Sürgün Mağarası ","Diğer Bölgeler","Kapat ")
        if s == 1 then
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
    local ss = select("Kırmızı Bayrak (1.Köy)","Kırmızı Bayrak (2.Köy)","Sarı Bayrak (1.Köy)","Sarı Bayrak (2.Köy)","Mavi Bayrak (1.Köy)","Mavi Bayrak (2.Köy)","Vazgeç ")
    if ss == 1 then
        pc.warp(474300,954800)
    elseif ss == 2 then
        pc.warp(360800,877600)
    elseif ss == 3 then
        pc.warp(63800,166400)
    elseif ss == 4 then
        pc.warp(138500,234900)
    elseif ss == 5 then
        pc.warp(959800,268400)
    elseif ss == 6 then
        pc.warp(873100,242600)
    end
    elseif s == 2 then
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
    local sss = select("Hayalet Orman","Kızıl Orman Başlangıcı ","Kızıl Orman Sonu","Vazgeç ")
    if sss == 1 then
        pc.warp(288700,5700)
    elseif sss == 2 then
        pc.warp(1119900,70800)
    elseif sss == 3 then
        pc.warp(1118100,8600)
    end
    elseif s == 3 then
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
    local zindan = select("Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ","Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu","Vazgeç ")
        if zindan == 1 then
        pc.warp(59800,497300)
    elseif zindan == 2 then
        pc.warp(704100,521900)   
    end
    elseif s == 4 then
    say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
        say("Sürgün Mağarası girişine ışınlanıyorsun...")
        wait()
        pc.warp(284400,810700)
    elseif s == 5 then
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
    local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Dağı ","Yongbi Çölü ","Doyyumhwan","Devler Diyarı ","Şeytan Kulesi","Nemere'nin Gözetleme Kulesi","Şeytan Katakombu","Vazgeç ")
    if sssssss == 1 then
        pc.warp(336000,755600)
    elseif sssssss == 2 then
        pc.warp(436400,215600)
    elseif sssssss == 3 then
        pc.warp(296800,547400)
    elseif sssssss == 4 then
        pc.warp(600800,687400)
    elseif sssssss == 5 then
        pc.warp(829900,763300)
    elseif sssssss == 6 then
        pc.warp(590500,110500)
    elseif sssssss == 7 then
        pc.warp(432792,165998)
    elseif sssssss == 8 then
        pc.warp(591100,99300)
        end
    elseif s == 6 then
    end
                end
            end
        end

© 2006 - 2023 Paste2.org.
Follow paste2.org on Twitter

bu şekilde en üsttekilerini düzenledim sadece düzenleyeceğim ama aralarında boşluk bırakmamış ben bırakarak düzenlemeliyim değil mi yani ? en üsttekileri düzenlediğim hali de bu şekilde:

sonraki hali:
Genişlet Daralt Kopyala
quest ring_warp begin
    state start begin
        when 10031.sig_use begin
        say_title ( " Işınlanma Yüzüğü " )
        say ( "" )
    local s = select ( " Köyler " , " Farm Haritaları " , " Test1 " , " Test2 " , " Test3 " , " Kapat " )
        if s == 1 then
        say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
    local ss = select("K©¥rm©¥z©¥ Bayrak (1.Koy)","K©¥rm©¥z©¥ Bayrak (2.Koy)","Sar©¥ Bayrak (1.Koy)","Sar©¥ Bayrak (2.Koy)","Mavi Bayrak (1.Koy)","Mavi Bayrak (2.Koy)","Vazgec ")
    if ss == 1 then
        pc.warp(474300,954800)
    elseif ss == 2 then
        pc.warp(360800,877600)
    elseif ss == 3 then
        pc.warp(63800,166400)
    elseif ss == 4 then
        pc.warp(138500,234900)
    elseif ss == 5 then
        pc.warp(959800,268400)
    elseif ss == 6 then
        pc.warp(873100,242600)
    end
    elseif s == 2 then
        say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
    local sss = select("Hayalet Orman","K©¥z©¥l Orman Ba?lang©¥c©¥ ","K©¥z©¥l Orman Sonu","Vazgec ")
    if sss == 1 then
        pc.warp(288700,5700)
    elseif sss == 2 then
        pc.warp(1119900,70800)
    elseif sss == 3 then
        pc.warp(1118100,8600)
    end
    elseif s == 3 then
        say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
    local zindan = select("Orumcek Zindan©¥ 1. Kat Ba?©¥ ","Orumcek Zindan©¥ 2. Kat Sonu","Vazgec ")
        if zindan == 1 then
        pc.warp(59800,497300)
    elseif zindan == 2 then
        pc.warp(704100,521900)   
    end
    elseif s == 4 then
    say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
        say("Surgun Ma?aras©¥ giri?ine ©¥?©¥nlan©¥yorsun...")
        wait()
        pc.warp(284400,810700)
    elseif s == 5 then
        say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
    local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Da?©¥ ","Yongbi Colu ","Doyyumhwan","Devler Diyar©¥ ","?eytan Kulesi","Nemere'nin Gozetleme Kulesi","?eytan Katakombu","Vazgec ")
    if sssssss == 1 then
        pc.warp(336000,755600)
    elseif sssssss == 2 then
        pc.warp(436400,215600)
    elseif sssssss == 3 then
        pc.warp(296800,547400)
    elseif sssssss == 4 then
        pc.warp(600800,687400)
    elseif sssssss == 5 then
        pc.warp(829900,763300)
    elseif sssssss == 6 then
        pc.warp(590500,110500)
    elseif sssssss == 7 then
        pc.warp(432792,165998)
    elseif sssssss == 8 then
        pc.warp(591100,99300)
        end
    elseif s == 6 then
    end
                end
            end
        end

bu da oyundan görüntüsü:
foto55.png
 
Hocam şu ışınlanma yüzüğünü:
önceki hali:
Genişlet Daralt Kopyala
Paste2
Create Paste
Followup Paste
QR
quest move_ring2 begin
    state start begin
        when 70058.use begin
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
        say("Nereye gitmek istiyorsun?")
    local s = select("Köyler","Orman Bölgeleri","Örümcek Zindanı ","Sürgün Mağarası ","Diğer Bölgeler","Kapat ")
        if s == 1 then
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
    local ss = select("Kırmızı Bayrak (1.Köy)","Kırmızı Bayrak (2.Köy)","Sarı Bayrak (1.Köy)","Sarı Bayrak (2.Köy)","Mavi Bayrak (1.Köy)","Mavi Bayrak (2.Köy)","Vazgeç ")
    if ss == 1 then
        pc.warp(474300,954800)
    elseif ss == 2 then
        pc.warp(360800,877600)
    elseif ss == 3 then
        pc.warp(63800,166400)
    elseif ss == 4 then
        pc.warp(138500,234900)
    elseif ss == 5 then
        pc.warp(959800,268400)
    elseif ss == 6 then
        pc.warp(873100,242600)
    end
    elseif s == 2 then
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
    local sss = select("Hayalet Orman","Kızıl Orman Başlangıcı ","Kızıl Orman Sonu","Vazgeç ")
    if sss == 1 then
        pc.warp(288700,5700)
    elseif sss == 2 then
        pc.warp(1119900,70800)
    elseif sss == 3 then
        pc.warp(1118100,8600)
    end
    elseif s == 3 then
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
    local zindan = select("Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ","Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu","Vazgeç ")
        if zindan == 1 then
        pc.warp(59800,497300)
    elseif zindan == 2 then
        pc.warp(704100,521900)  
    end
    elseif s == 4 then
    say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
        say("Sürgün Mağarası girişine ışınlanıyorsun...")
        wait()
        pc.warp(284400,810700)
    elseif s == 5 then
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
    local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Dağı ","Yongbi Çölü ","Doyyumhwan","Devler Diyarı ","Şeytan Kulesi","Nemere'nin Gözetleme Kulesi","Şeytan Katakombu","Vazgeç ")
    if sssssss == 1 then
        pc.warp(336000,755600)
    elseif sssssss == 2 then
        pc.warp(436400,215600)
    elseif sssssss == 3 then
        pc.warp(296800,547400)
    elseif sssssss == 4 then
        pc.warp(600800,687400)
    elseif sssssss == 5 then
        pc.warp(829900,763300)
    elseif sssssss == 6 then
        pc.warp(590500,110500)
    elseif sssssss == 7 then
        pc.warp(432792,165998)
    elseif sssssss == 8 then
        pc.warp(591100,99300)
        end
    elseif s == 6 then
    end
                end
            end
        end

© 2006 - 2023 Paste2.org.
Follow paste2.org on Twitter

bu şekilde en üsttekilerini düzenledim sadece düzenleyeceğim ama aralarında boşluk bırakmamış ben bırakarak düzenlemeliyim değil mi yani ? en üsttekileri düzenlediğim hali de bu şekilde:

sonraki hali:
Genişlet Daralt Kopyala
quest ring_warp begin
    state start begin
        when 10031.sig_use begin
        say_title ( " Işınlanma Yüzüğü " )
        say ( "" )
    local s = select ( " Köyler " , " Farm Haritaları " , " Test1 " , " Test2 " , " Test3 " , " Kapat " )
        if s == 1 then
        say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
    local ss = select("K©¥rm©¥z©¥ Bayrak (1.Koy)","K©¥rm©¥z©¥ Bayrak (2.Koy)","Sar©¥ Bayrak (1.Koy)","Sar©¥ Bayrak (2.Koy)","Mavi Bayrak (1.Koy)","Mavi Bayrak (2.Koy)","Vazgec ")
    if ss == 1 then
        pc.warp(474300,954800)
    elseif ss == 2 then
        pc.warp(360800,877600)
    elseif ss == 3 then
        pc.warp(63800,166400)
    elseif ss == 4 then
        pc.warp(138500,234900)
    elseif ss == 5 then
        pc.warp(959800,268400)
    elseif ss == 6 then
        pc.warp(873100,242600)
    end
    elseif s == 2 then
        say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
    local sss = select("Hayalet Orman","K©¥z©¥l Orman Ba?lang©¥c©¥ ","K©¥z©¥l Orman Sonu","Vazgec ")
    if sss == 1 then
        pc.warp(288700,5700)
    elseif sss == 2 then
        pc.warp(1119900,70800)
    elseif sss == 3 then
        pc.warp(1118100,8600)
    end
    elseif s == 3 then
        say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
    local zindan = select("Orumcek Zindan©¥ 1. Kat Ba?©¥ ","Orumcek Zindan©¥ 2. Kat Sonu","Vazgec ")
        if zindan == 1 then
        pc.warp(59800,497300)
    elseif zindan == 2 then
        pc.warp(704100,521900)  
    end
    elseif s == 4 then
    say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
        say("Surgun Ma?aras©¥ giri?ine ©¥?©¥nlan©¥yorsun...")
        wait()
        pc.warp(284400,810700)
    elseif s == 5 then
        say_title("I?©¥nlanma Yuzu?u ")
    local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Da?©¥ ","Yongbi Colu ","Doyyumhwan","Devler Diyar©¥ ","?eytan Kulesi","Nemere'nin Gozetleme Kulesi","?eytan Katakombu","Vazgec ")
    if sssssss == 1 then
        pc.warp(336000,755600)
    elseif sssssss == 2 then
        pc.warp(436400,215600)
    elseif sssssss == 3 then
        pc.warp(296800,547400)
    elseif sssssss == 4 then
        pc.warp(600800,687400)
    elseif sssssss == 5 then
        pc.warp(829900,763300)
    elseif sssssss == 6 then
        pc.warp(590500,110500)
    elseif sssssss == 7 then
        pc.warp(432792,165998)
    elseif sssssss == 8 then
        pc.warp(591100,99300)
        end
    elseif s == 6 then
    end
                end
            end
        end

bu da oyundan görüntüsü:
11755 eklentisini görüntüle
Evet aynen öyle. Gördüğün gibi Işınlanma Yüzüğü başlığındaki Türkçe karakterler sorunsuz görünüyor.
 
Evet aynen öyle. Gördüğün gibi Işınlanma Yüzüğü başlığındaki Türkçe karakterler sorunsuz görünüyor.
Evet sorunsuz şekilde gözüküyor şuan sistem harika oldu , tam istediğim şekilde ama aklıma takılan bir konu var hocam bu kodlama türünü hangi quest içerisinde yaparsam oyunda bozulma vs olabilir ? Mesela diyorum başka bir x questi üzerinde düzenleme yapmak istiyorum sizin bana ''şu questi düzenlerken bunu kullanma çünkü dosyayı bozar ve oyuna zarar verir'' diyebileceğiniz bir quest var mı acaba o konuda ön hazırlığım olsun çünkü bir konuda görmüştüm bu tarz bişey bir dosya üzerinde düzenleme yaparken proto dosyaları bozuluyormuş tam hatırlamıyorum ne olduğunu ama proto ile ilgili olduğunu hatırlıyorum sadece var mı böyle bir uyarı yapabileceğiniz bir dosya acaba
 
Evet sorunsuz şekilde gözüküyor şuan sistem harika oldu , tam istediğim şekilde ama aklıma takılan bir konu var hocam bu kodlama türünü hangi quest içerisinde yaparsam oyunda bozulma vs olabilir ? Mesela diyorum başka bir x questi üzerinde düzenleme yapmak istiyorum sizin bana ''şu questi düzenlerken bunu kullanma çünkü dosyayı bozar ve oyuna zarar verir'' diyebileceğiniz bir quest var mı acaba o konuda ön hazırlığım olsun çünkü bir konuda görmüştüm bu tarz bişey bir dosya üzerinde düzenleme yaparken proto dosyaları bozuluyormuş tam hatırlamıyorum ne olduğunu ama proto ile ilgili olduğunu hatırlıyorum sadece var mı böyle bir uyarı yapabileceğiniz bir dosya acaba
Bu konuda öyle çok teferruat yok. Sıkıntı yaratabilecek tek faktör Türkçe karakter konusu. Onu da dediğim şekilde yaptığınızda bir sorun olmaz.
Türkçe karakter içermeyen questlerde ise böyle bir sorun yaşanmaz zaten. Kodlarda da sıkıntı olmadığı sürece sorunsuzca okunup çalışabilir.

Proto dosyalarında da evet yanlış yapılan bir kayıt işlemi dosyayı bozabilir. Aslında proto dosyaları bir tablo dosyasıdır.
İçeriğini tamamen kopyalayıp Excell'e yapıştırdığınızda görürsünüz. Bu dosyaları excellden ve standart not defterinden düzenlemek sorun yaratmaz.
Ancak notepad++ da eğer yanlış bir ayar uygulanmışsa, dosya zarar görebilir.
 
Bu konuda öyle çok teferruat yok. Sıkıntı yaratabilecek tek faktör Türkçe karakter konusu. Onu da dediğim şekilde yaptığınızda bir sorun olmaz.
Türkçe karakter içermeyen questlerde ise böyle bir sorun yaşanmaz zaten. Kodlarda da sıkıntı olmadığı sürece sorunsuzca okunup çalışabilir.

Proto dosyalarında da evet yanlış yapılan bir kayıt işlemi dosyayı bozabilir. Aslında proto dosyaları bir tablo dosyasıdır.
İçeriğini tamamen kopyalayıp Excell'e yapıştırdığınızda görürsünüz. Bu dosyaları excellden ve standart not defterinden düzenlemek sorun yaratmaz.
Ancak notepad++ da eğer yanlış bir ayar uygulanmışsa, dosya zarar görebilir.
çok teşekkür ederim hocam cevaplarınız için sağolun.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst