- Mesaj
- 317
- Çözümler
- 15
- Beğeni
- 149
- Puan
- 529
- Ticaret Puanı
- 0
Arkadaşlar elimde böyle bir quest var.
Lua olduğu için çok bi oynayamadım. Yapmak istediğim fotoğrafta gördüğümüz gibi seçenekler çok aşşağı iniyor belli bir kısımdan sonrasını 2. sayfaya yönlendirmek istiyorum nasıl yaparım yardımcı olursanız sevinirim.
Lua olduğu için çok bi oynayamadım. Yapmak istediğim fotoğrafta gördüğümüz gibi seçenekler çok aşşağı iniyor belli bir kısımdan sonrasını 2. sayfaya yönlendirmek istiyorum nasıl yaparım yardımcı olursanız sevinirim.
tpring:
quest tpring begin
state start begin
function zone(index,value)
bolgeler = {
-- [index] = { mapindex,"mapname", minlv, maxlv, warpx, warpy, altmenu, altmenu2},
[1] = { 1, "Köyler ", 1, 130, 469300, 964200, 1, 6},
[2] = { 64, "Seuryong Vadisi (55-120) ", 55, 120, 1079400, 1089900, 42, 46},
[3] = { 63, "Yongbi Çölü (55-120) ", 55, 120, 296700, 547300, 22, 25},
[4] = { 61, "Sohan Dağı (55-120) ", 55, 120, 436400, 215600, 26, 29},
[5] = { 65, "Tapınak Farm Bölgesi (55-120) ", 55, 120, 599500, 136200, 0, 0},
[6] = { 104, "Örümcek Zindanı (55-120) ", 30, 120, 92300, 525500, 7, 12},
[7] = { 62, "Doyum Paper (55-120) ", 55, 120, 602000, 687400, 31, 33},
[8] = { 70, "Devler Diyarı (55-120) ", 55,120, 856000, 729500, 34, 36},
[9] = { 67, "Hayalet Orman (70-120) ", 70, 120, 294200, 38900, 0, 0},
[10] = { 68, "Kızıl Orman (70-120) ", 70, 120, 1120100, 70500, 37, 41},
[11] = { 72, "Sürgün Mağarası ", 1, 120, 10280000, 1144600, 15, 17},
[12] = { 301, "Ejderha Ateşi Burnu (90-120) ", 90, 120, 1104600, 1785900, 0, 0},
[13] = { 302, "Gautama Uçurumu (90-120) ", 90, 120, 1226300, 1681100, 0, 0},
[14] = { 304, "Yıldırım Dağları (90-120) ", 90, 120, 1134900, 1654100, 0, 0},
[15] = { 303, "Nefrit Körfezi (90-120) ", 90, 120, 1087800, 1649800, 0, 0},
[16] = { 210, "Büyülü Orman (95-120) ", 95, 120, 816700, 1505000, 0, 0},
}
if value == 99 then
return tonumber(table.getn(bolgeler))
end
return bolgeler[index][value]
end
function altmenu(index,value)
altbolgeler = {
-- [index] = { mapindex,"mapname", minlv, maxlv, warpx, warpy},
[1] = { 1, "Kırmızı 1.Köy ", 1, 130, 469300, 964200},
[2] = { 3, "Kırmızı 2.Köy ", 1, 130, 360800, 877600},
[3] = { 21, "Sarı 1.Köy ", 1, 130, 55700, 157900},
[4] = { 23, "Sarı 2.Köy ", 1, 130, 138500, 234900},
[5] = { 41, "Mavi 1.Köy ", 1, 130, 969600, 278400},
[6] = { 43, "Mavi 2.Köy ", 1, 130, 873100,242600},
[7] = { 104, "Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ", 30, 130, 59800,497300},
[8] = { 104, "Örümcek Zindanı 1. Kat Sonu ", 30, 130, 92300, 525500},
[9] = { 71, "Örümcek Zindanı 2. Kat Başı ", 30, 130, 704000, 463300},
[10] = { 71, "Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu ", 30, 130, 704100, 522500},
[11] = { 217, "Örümcek Zindanı 3. Kat Başı ", 30, 130, 97800, 571200},
[12] = { 217, "Örümcek Zindanı 3. Kat Sonu ", 30, 130, 69000, 610900},
[13] = { 68, "Kızıl Orman Başlangıç ", 1, 130, 1120100, 70500},
[14] = { 68, "Kızıl Orman Sonu ", 1, 130, 1119700,7700},
[15] = { 72, "Sürgün Mağarası Giriş) ", 1, 120, 1028000, 1144700},
[16] = { 73, "Sürgün Mağarası 1.Kat Sonu(+75) ", 75, 120, 131600,1343600},
[17] = { 73, "Sürgün Mağarası 2.Kat Başı(+75) ", 75, 120, 241700,1274100},
[18] = { 64, "Orta ", 1, 130, 1079700, 1089800},
[19] = { 64, "Metin Bölgesi 1 ", 1, 130, 1108100, 1086500},
[20] = { 64, "Metin Bölgesi 2 ", 1, 130, 1075900, 1113500},
[21] = { 64, "Metin Bölgesi 3 ", 1, 130, 1034300, 1051100},
[22] = { 63, "Ana Farm Bölgesi ", 25, 130, 296700, 547300},
[23] = { 63, "Farm Bölgesi 1 ", 25, 130, 260400, 570300},
[24] = { 63, "Farm Bölgesi 2 ", 25, 130, 333800, 587700},
[25] = { 63, "Farm Bölgesi 3 ", 25, 130, 257300, 517900},
[26] = { 61, "Ana Farm Bölgesi ", 40, 130, 436400, 215600},
[27] = { 61, "Farm Bölgesi 1 ", 40, 130, 499700, 235700},
[28] = { 61, "Farm Bölgesi 2 ", 40, 130, 498000, 281200},
[29] = { 61, "Farm Bölgesi 3 ", 40, 130, 434900, 191700},
[30] = { 65, "Giriş ", 40, 130, 553600, 143600},
[31] = { 62, "Ana Farm Bölgesi ", 55, 130, 600100, 687600},
[32] = { 62, "Farm Bölgesi 1 ", 55, 130, 652100, 658200},
[33] = { 62, "Farm Bölgesi 2 ", 55, 130, 730300, 723700},
[34] = { 70, "Ana Farm Bölgesi ", 70, 130, 840600, 755400},
[35] = { 70, "Farm Bölgesi 1 ", 70, 130, 853800, 736800},
[36] = { 70, "Farm Bölgesi 2 ", 70, 130, 853100, 723300},
[37] = { 68, "Kızıl Orman Başlangıç ", 70, 130, 1120100, 70500},
[38] = { 68, "Ana Farm Bölgesi", 70, 130, 1077400, 14800},
[39] = { 68, "Farm Bölgesi 1 ", 70, 130, 1091200, 62600},
[40] = { 68, "Farm bölgesi 2 ", 70, 130, 1103400, 27500},
[41] = { 68, "Kızıl Orman Sonu ", 70, 130, 1122000,21400},
[42] = { 64, "Ana Farm Bölgesi ", 55, 130, 1080000, 1089400},
[43] = { 64, "Farm Bölgesi 1 ", 55, 130, 1014100, 1029000},
[44] = { 64, "Farm Bölgesi 2 ", 55, 130, 1131000, 1069700},
[45] = { 64, "Farm Bölgesi 3 ", 55, 130, 1068200, 1140400},
[46] = { 64, "Farm Bölgesi 4 ", 55, 130, 1027200, 1142000},
}
if value == 99 then
return tonumber(table.getn(altbolgeler))
end
return altbolgeler[index][value]
end
when login begin
local kac = tonumber(tpring.zone(1,99))
local idx = pc.get_map_index()
for i=1,kac do
if idx == tpring.zone(i,1) then
if pc.get_level() < tpring.zone(i,3) or pc.get_level() > tpring.zone(i,4)then
syschat("Seviyen buraya giriş için uygun değil.")
warp_to_village()
end
end
end
end
when login begin
local level = pc.get_level()
local index = pc.get_map_index()
if index == 72 or index == 73 then
if level < 75 then
syschat("Seviyen buraya giriş için uygun değil.")
warp_to_village()
end
elseif index == 301 or index == 302 or index == 303 or index == 304 then
if level < 90 then
syschat("Seviyen buraya giriş için uygun değil.")
warp_to_village()
end
elseif index == 210 then
if level < 95 then
syschat("Seviyen buraya giriş için uygun değil.")
warp_to_village()
end
end
end
when 70058.use begin
say_title("Işınlanma Yüzüğü : ")
say("")
local tablo = {}
local kac = tonumber(tpring.zone(1,99))
for i=1,kac do
table.insert(tablo,tpring.zone(i,2))
end
table.insert(tablo,"Vazgeç ")
local yenitoplam = table.getn(tablo)
local mapler = select_table(tablo)
if mapler == yenitoplam then
return
end
local m_index = tpring.zone(mapler,1)
local m_isim = tpring.zone(mapler,2)
local m_lv = tpring.zone(mapler,3)
local m_lv2 = tpring.zone(mapler,4)
local m_x = tpring.zone(mapler,5)
local m_y = tpring.zone(mapler,6)
local m_alt = tpring.zone(mapler,7)
local m_alt2 = tpring.zone(mapler,8)
if m_alt > 0 then
local tablo_alt = {}
local kac2 = tonumber(tpring.altmenu(1,99))
for i=1,kac2 do
if i >= m_alt and i <= m_alt2 then
table.insert(tablo_alt,tpring.altmenu(i,2))
end
end
table.insert(tablo_alt,"Vazgeç ")
local yenitoplam2 = table.getn(tablo_alt)
local mapler2 = select_table(tablo_alt)
if mapler2 == yenitoplam2 then
return
end
local secim
if mapler2 == 1 then
secim = m_alt
else
secim = m_alt + mapler2 - 1
end
local m_isim2 = tpring.altmenu(secim,2)
local m_x2 = tpring.altmenu(secim,5)
local m_y2 = tpring.altmenu(secim,6)
say_title("Işınlanma Yüzüğü :")
say("")
if m_lv > pc.get_level() or m_lv2 < pc.get_level() then
say("Seviyen bu bölgeye giriş için uygun değil.")
return
end
a = 1
while( a < 5 ) do
if pc.can_warp() then
a = a+10
else
say_title("Işınlanma Yüzüğü :")
say("")
say("Aktif ekranlar varken, ticaret vs yaptıktan ")
say("10 saniye sonra ışınlanamazsın.")
wait()
end
end
say(m_isim2.." bölgesine ışınlanıyorsun.")
wait()
pc.warp(m_x2,m_y2)
else
say_title("Işınlanma Yüzüğü :")
say("")
if m_lv > pc.get_level() or m_lv2 < pc.get_level() then
say("Seviyen bu bölgeye giriş için uygun değil.")
return
end
a = 1
while( a < 5 ) do
if pc.can_warp() then
a = a+10
else
say_title("Işınlanma Yüzüğü :")
say("")
say("Aktif ekranlar varken, ticaret vs yaptıktan ")
say("10 saniye sonra ışınlanamazsın.")
wait()
end
end
say(m_isim.." bölgesine ışınlanıyorsun.")
wait()
pc.warp(m_x,m_y)
end
end
end
end