Çözüldü Işınlandıktan sonra logine atan packet hatası

  • Konuyu açan Konuyu açan DeadLyEscaPe
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 19
  • Gösterim Gösterim 1K
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

DeadLyEscaPe

Üye
Üye
Mesaj
441
Çözümler
28
Beğeni
106
Puan
474
Ticaret Puanı
0
Merhaba, herhangi bir yerden herhangi bir yere ışınlandıktan sonra sürekli değil bazen aşağıdaki syserri alıyorum. Oyunu login ekranına atıyor, sonra tekrar girebiliyor.
Packetleri karşılaştırdığımda bir hata göremedim. Çoğu files ile de aynı hatta. input_login.cpp içerisine buna benzer bir hatada case x: eklendiğinde çözülmüştü fakat bunlar da fayda sağlamadı. Daha önce karşılaşan veya fikri olan varsa yorum bırakırsa sevinirim.
Adsız.png
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
O halde bununla alakalı olabileceğini düşündüğün fixleri eğer hatirliyorsan geri almayı dene. İhtimal çok aslında, belki sistemden, belki yaptığın düzenlemelerden veya fixlerden, belki de çözdüğünü sandığın warning fixlerinden bir tanesi falan sebep oluyor olabilir. O yüzden çok da yanlış yönlendirmek istemem. Öncelikli olarak kendin ihtimal verdiğin şeyleri gözden geçir bence. Daha sonra sıra sıra sistemler,düzenlemeler vb. incelemeye devam edersin.

Ya da internette bununla ilgili farklı farklı fixler var, belki sen işe yaramayan bozuk olan bir tanesini uygulamış olabilirsin. Onları da kontrol edebilirsin.

Herhangi bir forumda paylaşılmış mıydı bilmiyorum ama bir filestan bunu çekmiştim. Bu /reload q komutunu bozuyor sanırım...
Çok fazla sequence kodları var. Kaldırılmış bir files var mı örnek bakabileceğim?
Diğer forumda temizlenmiş altyapı files (vb) başlıklı filesler vardı 1-2 tane. Sequence kaldırılmış mi dikkat etmedim ama onlara bakabilirsin. Şu an mobil olduğumdan link atamıyorum.
 
@Yeniceri 'nin dediği gibi Sequence ile ilgili tüm kodları game-client-pack içerisinden doğru bir şekilde kaldırdım. Bu sefer eskiden ışınlanırken 5 kere de 1 hata veriyor ise şuanda bu sayı daha aza indi ama hala sorun çözülmedi. Sanırım sorun başka yerde.

Hata da değişti:

Yeni syserr:
Genişlet Daralt Kopyala
SYSERR: Feb 15 13:58:09 :: Process: UNKNOWN HEADER: 47, LAST HEADER: 3(4), REMAIN BYTES: 21, fd: 17

Game ve clientteki 47 numaralı packet:

Packet adı:
Genişlet Daralt Kopyala
HEADER_GC_KILL_STATISTICS                        = 47,
 
@Yeniceri 'nin dediği gibi Sequence ile ilgili tüm kodları game-client-pack içerisinden doğru bir şekilde kaldırdım. Bu sefer eskiden ışınlanırken 5 kere de 1 hata veriyor ise şuanda bu sayı daha aza indi ama hala sorun çözülmedi. Sanırım sorun başka yerde.

Hata da değişti:

Yeni syserr:
Genişlet Daralt Kopyala
SYSERR: Feb 15 13:58:09 :: Process: UNKNOWN HEADER: 47, LAST HEADER: 3(4), REMAIN BYTES: 21, fd: 17

Game ve clientteki 47 numaralı packet:

Packet adı:
Genişlet Daralt Kopyala
HEADER_GC_KILL_STATISTICS                        = 47,
Sequence hata veriyorsa zaten paketlerde bir hata olduğu için veriyordur. Yapman gereken son eklediğin sistemleri define olarak eklediysen sırayla devredışı bırakarak test etmelisin. Bu şekilde hataya neden olan sistemi bulabilirsin.
 
Sequence hata veriyorsa zaten paketlerde bir hata olduğu için veriyordur. Yapman gereken son eklediğin sistemleri define olarak eklediysen sırayla devredışı bırakarak test etmelisin. Bu şekilde hataya neden olan sistemi bulabilirsin.
Aslında bu da bir ihtimal ama ben yinede bir sistemle alakası olduğunu sanmıyorum.(Şahsi düşüncem)
Böyle düşünmemin sebebi de, şu an kullanmış olduğum altyapıya ilk başladığım zaman sıfır haldeyken bu sorunu yaşamıştım. Karakter yürürken ya da afk durumunda iken kafasına göre logine atıyordu bazen yarım saate bir bazen 2 saate bir vb. Sonrasında senin açmış olduğun konudaki adımları uygulayınca bir daha yaşamadım bu sorunu.

Ancak @DeadLyEscaPe ; bu sorun sende sonradan ortaya çıktıysa bir ihtimal melihin dediği gibi bir sistem bunu tetikliyor olabilir.
 
Aslında bu da bir ihtimal ama ben yinede bir sistemle alakası olduğunu sanmıyorum.(Şahsi düşüncem)
Böyle düşünmemin sebebi de, şu an kullanmış olduğum altyapıya ilk başladığım zaman sıfır haldeyken bu sorunu yaşamıştım. Karakter yürürken ya da afk durumunda iken kafasına göre logine atıyordu bazen yarım saate bir bazen 2 saate bir vb. Sonrasında senin açmış olduğun konudaki adımları uygulayınca bir daha yaşamadım bu sorunu.

Ancak @DeadLyEscaPe ; bu sorun sende sonradan ortaya çıktıysa bir ihtimal melihin dediği gibi bir sistem bunu tetikliyor olabilir.

Altyapıya yeni başladığımda bir fix eklediğimi sanmışım sanırım o yapıyor bu sorunu. Her ışınlanma sonrası değil de /reload q sonrası ışınlanmamda atıyor sadece onu farkettim. Bir kere atması sonrası /reload q yapmadığım taktirde sınırsız ışınlanma yapsam dahi atmıyor. Bu sequence kaldırmadan önce böyle miydi hiç bilmiyorum.
 
Altyapıya yeni başladığımda bir fix eklediğimi sanmışım sanırım o yapıyor bu sorunu. Her ışınlanma sonrası değil de /reload q sonrası ışınlanmamda atıyor sadece onu farkettim. Bir kere atması sonrası /reload q yapmadığım taktirde sınırsız ışınlanma yapsam dahi atmıyor. Bu sequence kaldırmadan önce böyle miydi hiç bilmiyorum.
O halde bununla alakalı olabileceğini düşündüğün fixleri eğer hatirliyorsan geri almayı dene. İhtimal çok aslında, belki sistemden, belki yaptığın düzenlemelerden veya fixlerden, belki de çözdüğünü sandığın warning fixlerinden bir tanesi falan sebep oluyor olabilir. O yüzden çok da yanlış yönlendirmek istemem. Öncelikli olarak kendin ihtimal verdiğin şeyleri gözden geçir bence. Daha sonra sıra sıra sistemler,düzenlemeler vb. incelemeye devam edersin.

Ya da internette bununla ilgili farklı farklı fixler var, belki sen işe yaramayan bozuk olan bir tanesini uygulamış olabilirsin. Onları da kontrol edebilirsin.
 
O halde bununla alakalı olabileceğini düşündüğün fixleri eğer hatirliyorsan geri almayı dene. İhtimal çok aslında, belki sistemden, belki yaptığın düzenlemelerden veya fixlerden, belki de çözdüğünü sandığın warning fixlerinden bir tanesi falan sebep oluyor olabilir. O yüzden çok da yanlış yönlendirmek istemem. Öncelikli olarak kendin ihtimal verdiğin şeyleri gözden geçir bence. Daha sonra sıra sıra sistemler,düzenlemeler vb. incelemeye devam edersin.

Ya da internette bununla ilgili farklı farklı fixler var, belki sen işe yaramayan bozuk olan bir tanesini uygulamış olabilirsin. Onları da kontrol edebilirsin.

Herhangi bir forumda paylaşılmış mıydı bilmiyorum ama bir filestan bunu çekmiştim. Bu /reload q komutunu bozuyor sanırım.

define:
Genişlet Daralt Kopyala
#define ENABLE_CTRL_Q_QUEST_FIX                                    // CTRL + Q questlerin açılmaması sorunu

Bunu kaldırınca çözüldü.
 
Çözüm
Herhangi bir forumda paylaşılmış mıydı bilmiyorum ama bir filestan bunu çekmiştim. Bu /reload q komutunu bozuyor sanırım.

define:
Genişlet Daralt Kopyala
#define ENABLE_CTRL_Q_QUEST_FIX                                    // CTRL + Q questlerin açılmaması sorunu

Bunu kaldırınca çözüldü.
Aslında gerek duyulabilecek bir fix bu. İstersen bu fixin kodları üzerinden bu sorunun önüne geçmeye çalışabilirsin. Tabi uğraşmak istersen. Baktın olmuyor, kaldırdığın daha iyi.. şu an için sorun çözüldüğü için konuyu kapatıyorum, iyi çalışmalar :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst