Çözüldü Işınlanınca clientin kapanması

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaptan Yosun

Moderatör
Moderatör
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
1.026
Çözümler
35
Beğeni
1.077
Puan
1.339
Ticaret Puanı
0
İyi günler, oyunumda herhangi bir yere ışınlanınca veya ölüp şehirde doğunca loading ekranında client kapanıyor.
İşin garibi, bu bayağı rastgele bir şekilde oluyor. Aynı yere çok kez ışınlanınca bazen çöküyor bazen çökmüyor. Kesin bir örüntü bulamadım.

Video:
8ebb1f938be28728d2767b28e4a030bf.gif


Visual studio debug:

90d60ee8da470bfd1cb1ef332048ce4c.png


0c90b5c806867a46855c4ac18da3f64f.png
 
Son düzenleme:
char_battle.cpp de
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::Dead
fonksiyonunda bir değişiklik yaptıysan geri almayı dene.
 
char_battle.cpp de
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::Dead
fonksiyonunda bir değişiklik yaptıysan geri almayı dene.
Hocam
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
değişikliklerle Metin2 Dead-die fonksiyonunu ekleme konusundaki char_battle.cpp değişiklikleri uyumlu mu acaba kontrol edebilir misiniz?

Metin2 Dead-die fonksiyonunu ekleme konusundaki char_battle.cpp'ye yapılan tek değişiklik

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::Dead(LPCHARACTER pkKiller, bool bImmediateDead)
fonksiyonunun altına
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
quest::CQuestManager::instance().Dead(GetPlayerID());
eklemek. Dead packet renewaldeki değişiklikler de aynı fonksiyon içinde ancak ikisinin birbirine neden etki ettiğini anlamadım...
 
Şu an PC de değilim maalesef. Geçtiğimde incelerim, belki o zamana kadar bilen birileri çıkar yinede..
 
Arkadaşlar sorun sadece şehirde doğmakta değilmiş. Teleport da aynı şekilde clienti kapatıyor. Direkt teleport ile ilgili bir sorun var
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst