Çözüldü Hp Target Eklerken Çakışmalar

  • Konuyu açan Konuyu açan sharap
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 508
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

sharap

MT Üye
MT Üye
Mesaj
301
Çözümler
15
Beğeni
142
Puan
529
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhaba Hp Target Sistemini Ekliyorum yalnız bende ENABLE_PENDANT_SYSTEM Ekli ve sürekli değiştirmem gereken yerlerde bu sisteme ait kodlar var
örnek olarak aşşağıda vereceğim kod bloğunu düzenleyemedim yardımcı olabilecek var mı?


game.py:
Genişlet Daralt Kopyala
    if app.ENABLE_PENDANT_SYSTEM:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.Show()



Eklenecek Kodlar.py:
Genişlet Daralt Kopyala
#ARA :
    def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage):
        if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
            self.targetBoard.ResetTargetBoard()
            self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

        self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
        self.targetBoard.Show()

#DEĞİŞTİR :
    if app.ENABLE_TARGET_HP_SYSTEM:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, actualHP, maxHP):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage, actualHP, maxHP)
            self.targetBoard.Show()
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.Show()
 
Çözüm
game.py:
Genişlet Daralt Kopyala
    if app.ENABLE_VIEW_TARGET_DECIMAL_HP: #ENABLE_PENDANT_SYSTEM
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, iMinHP, iMaxHP, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage, iMinHP, iMaxHP)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID()...
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    if app.ENABLE_PENDANT_SYSTEM:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, actualHP, maxHP , bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage, actualHP, maxHP)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.Show()
 
game.py:
Genişlet Daralt Kopyala
    if app.ENABLE_VIEW_TARGET_DECIMAL_HP: #ENABLE_PENDANT_SYSTEM
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, iMinHP, iMaxHP, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage, iMinHP, iMaxHP)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)


Bu şekilde düzenleme yapınca her 2 sistemde düzgün çalışıyor ve bir sıkıntı olmuyor... ilginiz için teşekkür ederim.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst