Yardım Herhangi bir iteme açılma engeli koymak ışınlanma anında

  • Konuyu açan Konuyu açan iMeR
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 1
  • Gösterim Gösterim 362
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

iMeR

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
145
Çözümler
6
Beğeni
149
Puan
394
Ticaret Puanı
0
Şöyle birşey yaptım fakat niyeyse çalışmadı neyazık ki :(
questlua_pc.cpp eklenecek olan kod
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    int pc_warping(lua_State * L)
    {
        LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();

        lua_pushboolean(L, ch->IsWarping() ? 1 : 0);

        return 1;
    }

            { "warpingnow",        pc_warping        },

quest_functions eklenecek olan kod

pc.warpingnow

questime bu şekilde ekleme yaptım

Fakat ne hikmetse çalışmadı maalesef

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


şimdiden yardımlarınızı bekliyorum çok teşekkür ederim :)

 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
ışınlanma sırasında bir itemi kullanım dışı mı bırakmak istiyorsun


mantık doğru aslında, o sorguyu her warpın altına koyabilirsin örneğin;
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
if ss == 1 then
		pc.warp(474300,954800)
	elseif ss == 2 then
                if pc.warpingnow()
                return
                else
		pc.warp(360800,877600)
	elseif ss == 3 then
		pc.warp(63800,166400)
	elseif ss == 4 then
		pc.warp(138500,234900)
	elseif ss == 5 then
		pc.warp(959800,268400)
	elseif ss == 6 then
		pc.warp(873100,242600)
	end
dğer bu da çalışmasa quest ekranı açıldıktan sonra timer koyup envanter bekleme süresi çekebilirsin.
 
Üst