Yardım Hızlı toplama tek tek değil toplu olsun

  • Konuyu açan Konuyu açan asilords
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 5
  • Gösterim Gösterim 82
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

asilords

MT Üye
MT Üye
Mesaj
344
Çözümler
13
Beğeni
89
Puan
729
Ticaret Puanı
0
Yerden item ve ya yang toplarken toplama tuşuna bastığımda tek tek hızlı şekilde topluyor saniye limiti kalkmış ama piyasasaki serverlerde yerde ne kadar item varsa tek basışta topluyor bu sistemi bulamadım bilgisi olan var mı?
 
Yerden item ve ya yang toplarken toplama tuşuna bastığımda tek tek hızlı şekilde topluyor saniye limiti kalkmış ama piyasasaki serverlerde yerde ne kadar item varsa tek basışta topluyor bu sistemi bulamadım bilgisi olan var mı?
bitane yerene item düşerse alan var oyun seceneklerinden hızlı toplamayı açıyorsun delay falan yok yere düşer düşmez alır
 
bitane yerene item düşerse alan var oyun seceneklerinden hızlı toplamayı açıyorsun delay falan yok yere düşer düşmez alır
Onu demek istemiyorum mesela yerde 5 tane item var ve toplama tuşuna basınca 1 tanesini alıyor hızlı hızlı basarsan alıyor hızlı ama tek tek alıyor çoğu serverde toplama tuşuna basınca 5 tanesinide aynı anda topluyor bunu demek istiyorum
 
şunu dener misin
pythonplayer.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
void CPythonPlayer::SendClickItemPacket(DWORD dwIID)
{
    if (IsObserverMode())
        return;

    const char * c_szOwnerName;
    if (!CPythonItem::Instance().GetOwnership(dwIID, &c_szOwnerName))
        return;

    if (strlen(c_szOwnerName) > 0)
    if (0 != strcmp(c_szOwnerName, GetName()))
    {
        CItemData * pItemData;
        if (!CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(CPythonItem::Instance().GetVirtualNumberOfGroundItem(dwIID), &pItemData))
        {
            Tracenf("CPythonPlayer::SendClickItemPacket(dwIID=%d) : Non-exist item.", dwIID);
            return;
        }
        if (!IsPartyMemberByName(c_szOwnerName) || pItemData->IsAntiFlag(CItemData::ITEM_ANTIFLAG_DROP | CItemData::ITEM_ANTIFLAG_GIVE))
        {
            PyCallClassMemberFunc(m_ppyGameWindow, "OnCannotPickItem", Py_BuildValue("()"));
            return;
        }
    }

    CPythonNetworkStream& rkNetStream=CPythonNetworkStream::Instance();
    rkNetStream.SendItemPickUpPacket(dwIID);
}
 
şunu dener misin
pythonplayer.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
void CPythonPlayer::SendClickItemPacket(DWORD dwIID)
{
    if (IsObserverMode())
        return;

    const char * c_szOwnerName;
    if (!CPythonItem::Instance().GetOwnership(dwIID, &c_szOwnerName))
        return;

    if (strlen(c_szOwnerName) > 0)
    if (0 != strcmp(c_szOwnerName, GetName()))
    {
        CItemData * pItemData;
        if (!CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(CPythonItem::Instance().GetVirtualNumberOfGroundItem(dwIID), &pItemData))
        {
            Tracenf("CPythonPlayer::SendClickItemPacket(dwIID=%d) : Non-exist item.", dwIID);
            return;
        }
        if (!IsPartyMemberByName(c_szOwnerName) || pItemData->IsAntiFlag(CItemData::ITEM_ANTIFLAG_DROP | CItemData::ITEM_ANTIFLAG_GIVE))
        {
            PyCallClassMemberFunc(m_ppyGameWindow, "OnCannotPickItem", Py_BuildValue("()"));
            return;
        }
    }

    CPythonNetworkStream& rkNetStream=CPythonNetworkStream::Instance();
    rkNetStream.SendItemPickUpPacket(dwIID);
}
Zaten bu şekilde sorun bu değil aşağıda farkın görülmesi için video ekliyorum.





aynı anda tek tuşla hepsini topluyor diğerinde tek tek topluyor
 
Geri
Üst