Çözüldü 'GridSlotWindow' object has no attribute 'SetItemSlot' hatası

  • Konuyu açan Konuyu açan buko
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 7
  • Gösterim Gösterim 211
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

buko

Üye
Üye
Mesaj
83
Çözümler
2
Beğeni
29
Puan
419
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,

Official Additional Equipment Page sistemini eklemeye çalışıyorum hatalar aldığım için anlatımı farklı zamanlarda 3 kere tekrarladım en son bu hatada takıldım uzun bir araştırma yaptım çözümü bulamadım. Syserr şu şekilde:
0607 15:13:09962 :: Traceback (most recent call last):

0607 15:13:09963 :: File "networkModule.py", line 247, in SetGamePhase

0607 15:13:09963 :: File "game.py", line 90, in __init__

0607 15:13:09963 :: File "interfaceModule.py", line 297, in MakeInterface

0607 15:13:09963 :: File "interfaceModule.py", line 172, in __MakeWindows

0607 15:13:09963 :: File "uiInventory.py", line 260, in __init__

0607 15:13:09963 :: File "uiInventory.py", line 406, in __LoadWindow

0607 15:13:09963 :: File "uiInventory.py", line 478, in SetInventoryPage

0607 15:13:09963 :: File "uiInventory.py", line 547, in RefreshBagSlotWindow

0607 15:13:09963 :: AttributeError
0607 15:13:09963 :: :
0607 15:13:09963 :: 'GridSlotWindow' object has no attribute 'SetItemSlot'
0607 15:13:09963 ::


class GridSlotWindow(SlotWindow) sadece ui.py içerisinde bulduğum için yedeğimle karşılaştırdım ve tek bir ekleme var şu şekilde:
Ekran görüntüsü 2024-06-07 161852.png

class GridSlotWindow(SlotWindow)::
Genişlet Daralt Kopyala
class GridSlotWindow(SlotWindow):

    def __init__(self):
        SlotWindow.__init__(self)

        self.startIndex = 0

    def __del__(self):
        SlotWindow.__del__(self)

    def RegisterWindow(self, layer):
        self.hWnd = wndMgr.RegisterGridSlotWindow(self, layer)

    def ArrangeSlot(self, StartIndex, xCount, yCount, xSize, ySize, xBlank, yBlank):

        self.startIndex = StartIndex

        wndMgr.ArrangeSlot(self.hWnd, StartIndex, xCount, yCount, xSize, ySize, xBlank, yBlank)
        self.startIndex = StartIndex

    def GetStartIndex(self):
        return self.startIndex
Gerekliyse ismi geçen diğer dosyaları da ekleyebilirim.
 
O eklemeyi yapın ama if bloğuyla beraber bir tab ileri atın
 
Öbür hata şöyle düzeldi, üst satırda tab hatası olduğu classda değilmiş gibi görünüyodu onu düzelttim bunu da şu şekilde ekledim;
Ekran görüntüsü 2024-06-07 082445.png
"SetSlotChange" geçen bütün dosyaları(pack + client source) kontrol ettim ama hatayı bulamadım, syserr:
0608 07:26:13387 :: invalid idx 0
0608 07:26:22093 :: Traceback (most recent call last):

0608 07:26:22093 :: File "game.py", line 767, in RefreshInventory

0608 07:26:22093 :: File "interfaceModule.py", line 585, in RefreshInventory

0608 07:26:22093 :: File "uiEquipmentDialog.py", line 234, in RefreshItemSlot

0608 07:26:22094 :: File "uiEquipmentDialog.py", line 316, in RefreshEquipSlotWindow

0608 07:26:22094 :: File "ui.py", line 1403, in SetSlotChange

0608 07:26:22094 :: AttributeError
0608 07:26:22094 :: :
0608 07:26:22094 :: 'module' object has no attribute 'SetSlotChange'
0608 07:26:22094 ::
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0608 07:26:22095 ::
game.py(line:214) Open
game.py(line:624) StartGame
game.py(line:767) RefreshInventory
interfaceModule.py(line:585) RefreshInventory
uiEquipmentDialog.py(line:234) RefreshItemSlot
uiEquipmentDialog.py(line:316) RefreshEquipSlotWindow
ui.py(line:1403) SetSlotChange

GameWindow.Open - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'SetSlotChange'

0608 07:26:22095 :: ============================================================================================================
0608 07:26:22095 :: Abort!!!!

En baştan tüm kodları kontrol edeceğim
 
Öbür hata şöyle düzeldi, üst satırda tab hatası olduğu classda değilmiş gibi görünüyodu onu düzelttim bunu da şu şekilde ekledim;
"SetSlotChange" geçen bütün dosyaları(pack + client source) kontrol ettim ama hatayı bulamadım, syserr:
0608 07:26:13387 :: invalid idx 0
0608 07:26:22093 :: Traceback (most recent call last):

0608 07:26:22093 :: File "game.py", line 767, in RefreshInventory

0608 07:26:22093 :: File "interfaceModule.py", line 585, in RefreshInventory

0608 07:26:22093 :: File "uiEquipmentDialog.py", line 234, in RefreshItemSlot

0608 07:26:22094 :: File "uiEquipmentDialog.py", line 316, in RefreshEquipSlotWindow

0608 07:26:22094 :: File "ui.py", line 1403, in SetSlotChange

0608 07:26:22094 :: AttributeError
0608 07:26:22094 :: :
0608 07:26:22094 :: 'module' object has no attribute 'SetSlotChange'
0608 07:26:22094 ::
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0608 07:26:22095 ::
game.py(line:214) Open
game.py(line:624) StartGame
game.py(line:767) RefreshInventory
interfaceModule.py(line:585) RefreshInventory
uiEquipmentDialog.py(line:234) RefreshItemSlot
uiEquipmentDialog.py(line:316) RefreshEquipSlotWindow
ui.py(line:1403) SetSlotChange

GameWindow.Open - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'SetSlotChange'

0608 07:26:22095 :: ============================================================================================================
0608 07:26:22095 :: Abort!!!!

En baştan tüm kodları kontrol edeceğim
client srcde eklemediğin yerler var. pythonwindow taraflı.
 
Şunları değiştirdim tekrardan
"PythonSlotWindowManagerModule.cpp" yazılmış o dosya yok kodlar "PythonWindowManagerModule.cpp" içinde bulunduğu için orayla değiştirdim.
Ekran görüntüsü 2024-06-08 083800.png

Şimdi #include kısımlarına bakacağım
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst