Yardım Gr2 animasyonunu diğer karekterlere uydurma

  • Konuyu açan Konuyu açan asilords
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 80
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

asilords

Üye
Üye
Mesaj
225
Çözümler
8
Beğeni
55
Puan
704
Ticaret Puanı
0
Elimde sadece savaşçı için animasyonlar var bunları 3dmaxa aktara biliyorum ancak animasyon kemik yapısı savaşçı için, animasyonun kemik yapısını diğer karekterlere uydurmam gerekiyor nasıl yapabilirim? Kemik yapısını el ile editlemek istemiyorum birebir olmuycak cünkü.
 
Uyarlamadan önce granny viewerdan deneyin bazen uyumlu olabiliyor
Uyarlamayı bilmiyorum,2004 yılında ymir sadece savaşçı için animasyonlar yapmış ama kullanmamışlar. Animasyonu diğer karekterlerde oynatınca garip oluyor kemik yapıları farklı oldugundan. Animasyon aynı kalıcak fakat kemik yapısı değişicek böyle bişey arıyorum :)
 
Animations reference the root skeleton, so for an animation to work on another character's skeleton, the points must be the same. If they are not the same, you need to retarget the animations. This requires an animator, it's not easy. Another method is to use an Animation tool asset using Unity 3D and re-export the animations and root motions, then if you have a suitable exporter you can extract them in gr2 format with 3dsmax. Of course, it is important to remember that this Unity3d tool has I.K support, so you need to format Axis accordingly. That's all.
anladığım kadarıyla uğraştıcı bir durum ve teknik bilgi gerektiyor o yüzden şimdilik rafa kaldırıyorum. Yorum için teşekkürler.
 
Üst