İstek GM'ler için şeffaf görünmezlik ?

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 639
Konu sahibinin aradığı materyalleri bulmasına yardımcı olmak için konuya yorum yazabilirsiniz.

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.958
Çözümler
381
Beğeni
4.017
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhaba. Önceleri denediğim fileslerden bir tanesinde görmüştüm ama unuttum hangisi olduğunu.
/inv komutu yapınca GM tamamen görünmez değil de, öldükten sonra yeniden kalktığımızda ilk saniyelerdeki gibi şeffaf görünüyordu. Bu mevzunun nasıl yapıldığını bileniniz var mı acaba? Ya da konu linki vs. de olur.
 
Çalışıp çalışmadıgı hakkında bir fikrim yok deneyip bu konu üzerinden bildirirseniz arayan arkadaşlara yardım etmiş olursunuz
 

Dosya Eklentileri

Bende bunla ilgili yanıt verecektim. Fakat @Trashy 'nin verdiği dosyalardaki kodlar. Kullandığım filesteki kodlarla aynısı. Yani çalışması lazım. Ekledikten sonra locale_inc.h'ye defineyi eklediniz mi?
 
Herşeyi eksiksiz yaptım ancak build ederken #ifdef bloklarındaki satırlar için undefined hatası verdi.
 
locale_inc.h'ye şunu ekleyin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#define ENABLE_CANSEEHIDDENTHING_FOR_GM

Daha sonra baştan build işlemini yapın. Yine aynı hatayı veriyorsa eklediğiniz kodları bi gözden geçirin. Makrolarda #ifdef, #else vs kullanırken satır başında boşluk olmamalı. İsterseniz düzenlediğiniz dosyaları paylaşın. Kontrol ediyim.
 
Bende bi deniyim dedim fakat /inv yazınca sadece çarın ismi felan gizleniyor başka çarın yanında yapıyorum görünmez olmuyor sadece isim felan gizleniyor :D
 
Açıkcası bana en büyük katkısı şu; orjinalinde hiç bir şey görülmediği için dungeonları vs. test ederken kalabalıktan dolayı zırt pırt slotlara takılma oluyor, bu şekilde en azından gittiğim yolu görüyorum :) Bunun haricinde fanteziden başka bir şey olmasa gerek :D
 
Üst