Çözüldü Giyili itemleri çıkaramıyorum

  • Konuyu açan Konuyu açan al1h4nkvlc2
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 10
  • Gösterim Gösterim 886
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

al1h4nkvlc2

Üye
Üye
Mesaj
252
Çözümler
9
Beğeni
38
Puan
454
Ticaret Puanı
0
Karakter üzerindeki itemler geri çıkmıyor giymede sorun yok itemler sürüklenerekte çıkarılıyor ancak " SAĞ TIK " şeklinde item çıkmıyor.

 
Son düzenleme:
Çözüm
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
//Arat ;

    //item->RemoveFromCharacter();
    if (item->IsDragonSoul())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));

//Değiştir ;

    item->RemoveFromCharacter();  //alihan121313213212321331213
    if (item->IsDragonSoul())
    {
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
    }
syserr var mı?
 
uiinventory.py dosyasını ekler misin
Game source dosyalarını sıfır yükledim yani k envanteri eklemiştim onları eklemeden önceki yedekleri güncelledim sunucuya .. itemler normale döndü şimdi temiz bir kurulum yaptım tekrardan denicem.. olmazsa bile sorunun game taraflı olduğunu öğrenmiş oldum dönüş yapıcam teşekkür ederim yorumunuz ve ilginiz için :)
 
uiinventory.py dosyasını ekler misin
Sorunu buldum
1633969264534.png


bool CHARACTER::UnequipItem(LPITEM item) komut bloğu içerisindeki item->RemoveFromCharacter(); kodunu silmişim geri yükledim ama yüklediğim zaman build alınınca error veriyor :/
FF:
Genişlet Daralt Kopyala
char_item.cpp: In member function 'bool CHARACTER::UnequipItem(LPITEM)':
char_item.cpp:6889:2: error: expected '}' before 'else'
 6889 |  else if (item->IsSkillBook())
      |  ^~~~
char_item.cpp:6886:2: note: to match this '{'
 6886 |  {
      |  ^
char_item.cpp: At global scope:
char_item.cpp:6903:2: error: expected unqualified-id before 'else'
 6903 |  else
      |  ^~~~
char_item.cpp:6906:22: error: expected constructor, destructor, or type conversion before ';' token
 6906 |  CheckMaximumPoints();
      |                      ^
char_item.cpp:6908:2: error: expected unqualified-id before 'return'
 6908 |  return true;
      |  ^~~~~~
char_item.cpp:6909:1: error: expected declaration before '}' token
 6909 | }
      | ^
char_item.cpp: In member function 'void CHARACTER::RemoveSpecifyTypeItem(BYTE, DWORD)':
char_item.cpp:7472:41: error: 'vnum' was not declared in this scope; did you mean 'enum'?
 7472 |   if (GetInventoryItem(i)->GetVnum() != vnum)
      |                                         ^~~~
      |                                         enum
char_item.cpp:7482:7: error: 'vnum' was not declared in this scope; did you mean 'enum'?
 7482 |   if (vnum >= 80003 && vnum <= 80007)
      |       ^~~~
      |       enum
char_item.cpp: In member function 'void CHARACTER::AutoGiveItem(LPITEM, bool)':
char_item.cpp:7556:3: error: expected '}' before 'else'
 7556 |   else if (item->IsSkillBook())
      |   ^~~~
char_item.cpp:7549:2: note: to match this '{'
 7549 |  {
      |  ^
char_item.cpp: At global scope:
char_item.cpp:7585:2: error: expected unqualified-id before 'else'
 7585 |  else
      |  ^~~~
char_item.cpp:7600:1: error: expected declaration before '}' token
 7600 | }
      | ^
char_item.cpp: In member function 'CItem* CHARACTER::AutoGiveItem(DWORD, BYTE, int, bool)':
char_item.cpp:7692:2: error: expected primary-expression before 'else'
 7692 |  else if (item->IsSkillBook())
      |  ^~~~
char_item.cpp:7696:2: error: 'else' without a previous 'if'
 7696 |  else if (item->IsUpgradeItem())
      |  ^~~~
char_item.cpp: In member function 'bool CHARACTER::CanUnequipNow(LPITEM, const TItemPos&, const TItemPos&)':
char_item.cpp:8695:3: error: expected primary-expression before 'else'
 8695 |   else if (item->IsSkillBook())
      |   ^~~~
char_item.cpp:8697:3: error: 'else' without a previous 'if'
 8697 |   else if (item->IsUpgradeItem())
      |   ^~~~

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


@Yeniceri @Whistle @Trashy
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
//Arat ;

    //item->RemoveFromCharacter();
    if (item->IsDragonSoul())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));

//Değiştir ;

    item->RemoveFromCharacter();  //alihan121313213212321331213
    if (item->IsDragonSoul())
    {
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
    }
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst