Çözüldü Giyilebilir Kostüm Efekt Eşyası envanterde görünmüyor

  • Konuyu açan Konuyu açan ggns7
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 449
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ggns7

MT Üye
MT Üye
Mesaj
296
Çözümler
13
Beğeni
130
Puan
519
Ticaret Puanı
0
Selam arkadaşlar, silah-zırh kostümü gibi efektlerin de giyilebilmesini sağlayan bir sistem ekledim.
Efekt eşyasını giyebiliyorum, üzerimde de görünüyor zaten;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Ama envanterde göremiyorum. Eğer sorun çözülürse, videoda mouse ile gösterdiğim kutucuğa gelecek; test ettim.
Sorunun GameType.h dosyasından (Index'lerden) kaynaklandığını düşünüyorum.
Saatlerdir uğraşıyorum, artık deneyebileceğim bir test kalmadı. Bi bakar mısınız lütfen?

İlgili dosyaları bırakıyorum;
 

Dosya Eklentileri

Çözüm
Pekala, bu sorun da çözüldü;
Eşya efektlerinin item_proto tanımlarında son kısımlarda efekti çekmek için kullandıkları tanım numaraları var.
playersettingmodule.py dosyasındaki chrmgr.EFFECT_REFINED 'nin değeri = 229
üstüne kaç eklendiyse yorum satırı olarak yanına yazılmış zaten. mesela chrmgr.EFFECT_REFINED + 191 = 420
X eşyasının item_proto tanımında sonlarda 420 değeri var. playersettingmodule.py dosyasında 420 değerini sağlayan satırı
çekiyor X eşyası.
Son hali;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Kapatılabilir.
inventorywindowex.py ve GameType.h dosyalarını daha iyi okunabilir hale getirdim ve test ettim. Sonuç değişmedi.
Kafanızda bir çözüm varsa fikrinizi değiştirmenize gerek yok yani;
 

Dosya Eklentileri

Bu sorun tılsım sistemini eklerken benim de başıma gelmişti. Şu konumdaki çözüme bak belki yardımcı olur.
 
Bu sorun tılsım sistemini eklerken benim de başıma gelmişti. Şu konumdaki çözüme bak belki yardımcı olur.
Teşekkür ederim, bunu bilmem iyi oldu. GameType.h index'lerini düzenledim tekrar. Ayrıca eklediğim sistemde anlatım olmadığı için uiinventory.py'da da eksik kod vardı. RefreshEquipSlotWindow fonksiyonuna da (silah kostümü kodu baz alınarak) ekleme yaptıktan sonra sorun çözüldü.
 
Konuyu çözüldü olarak işaretlemiyorum, çünkü hala sorunlar var. Silah efekti eşyasının takılıyken efekt göstermemesi gibi (efekt yolu doğru ve efekt zırhtaki ile aynı).
Konu altında daha fazla bilgi paylaşmak için konuyu şu an sonlandırmak istemiyorum.
 
Yalnız, birisi bana neden sadece ilk eklediğim efekt eşyasının efekt verdiğini açıklarsa süper olur :)
Sistemi ve playersettingmodule.py'ı ek dosyalara bırakıyorum. sitemin içerisinde tüm dosyalar var.

edit: sistemi ekleyemedim, dosya boyutunun yüksek olmasından dolayı.

link bırakıyorum, aykırıysa kaldırılabilir. sadece istenilen dosyaları koyarım;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 

Dosya Eklentileri

Pekala, bu sorun da çözüldü;
Eşya efektlerinin item_proto tanımlarında son kısımlarda efekti çekmek için kullandıkları tanım numaraları var.
playersettingmodule.py dosyasındaki chrmgr.EFFECT_REFINED 'nin değeri = 229
üstüne kaç eklendiyse yorum satırı olarak yanına yazılmış zaten. mesela chrmgr.EFFECT_REFINED + 191 = 420
X eşyasının item_proto tanımında sonlarda 420 değeri var. playersettingmodule.py dosyasında 420 değerini sağlayan satırı
çekiyor X eşyası.
Son hali;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Kapatılabilir.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst