- Mesaj
- 95
- Çözümler
- 3
- Beğeni
- 47
- Puan
- 416
- Ticaret Puanı
- 0
71009 No'lu Item kullanılabilir hale getirmeyi göstereceğim bu konumda
unique_item dosyasından ne olduğunu görebilirsiniz fazla uzatmayı sevmiyorum
Kısaca bir açıklama geçecek olur isek Deponuzun ekstra 2 depolama alanına daha sahip olmasını sağlar.
Eski bir sistem oyüzden yeni fileslere eklemenizi tavsiye etmiyorum hani eski tarz emek açacak olursanız ona uygularsınız yani şimdi düşünmek gerekirse wslik bi filese gidip eklerseniz çok komik olacaktır
Neyse çok uzattım sistemide anlattığıma göre aktif etmeyi gösteriyorum
input_db.cpp açılır
BYTE bSize = 3;
yazan yer
BYTE bSize = 1;
unique_item dosyasından ne olduğunu görebilirsiniz fazla uzatmayı sevmiyorum
Kısaca bir açıklama geçecek olur isek Deponuzun ekstra 2 depolama alanına daha sahip olmasını sağlar.
Eski bir sistem oyüzden yeni fileslere eklemenizi tavsiye etmiyorum hani eski tarz emek açacak olursanız ona uygularsınız yani şimdi düşünmek gerekirse wslik bi filese gidip eklerseniz çok komik olacaktır
Neyse çok uzattım sistemide anlattığıma göre aktif etmeyi gösteriyorum
input_db.cpp açılır
BYTE bSize = 3;
yazan yer
BYTE bSize = 1;
Son olarak şuralar şu şekilde olucak
// ADD_PREMIUM
if (d->GetCharacter()->GetPremiumRemainSeconds(PREMIUM_SAFEBOX) > 0 ||
d->GetCharacter()->IsEquipUniqueGroup(UNIQUE_GROUP_LARGE_SAFEBOX))
bSize = 1;
// END_OF_ADD_PREMIUM
Ve tabiki inaktif olanları aktif hale getiriyoruz ;
şunları aktif hale getirin
if (d->GetCharacter()->IsEquipUniqueItem(UNIQUE_ITEM_SAFEBOX_EXPAND))
bSize = 3; // â°íÈ®Àå±Ç
birde 1. LoadSafebox değil 2. olan
d->GetCharacter()->LoadSafebox
build ettikten sonra sistemden ss ler
depo genişletmesine sahip olmayan bir karakterin deposu
depo genişletme itemine sahip olan bir karakterin itemi giydikten sonra deposu
Taktığım itemin envanterdeki görüntüsü ;
// ADD_PREMIUM
if (d->GetCharacter()->GetPremiumRemainSeconds(PREMIUM_SAFEBOX) > 0 ||
d->GetCharacter()->IsEquipUniqueGroup(UNIQUE_GROUP_LARGE_SAFEBOX))
bSize = 1;
// END_OF_ADD_PREMIUM
Ve tabiki inaktif olanları aktif hale getiriyoruz ;
şunları aktif hale getirin
if (d->GetCharacter()->IsEquipUniqueItem(UNIQUE_ITEM_SAFEBOX_EXPAND))
bSize = 3; // â°íÈ®Àå±Ç
birde 1. LoadSafebox değil 2. olan
d->GetCharacter()->LoadSafebox
build ettikten sonra sistemden ss ler
depo genişletmesine sahip olmayan bir karakterin deposu
depo genişletme itemine sahip olan bir karakterin itemi giydikten sonra deposu
Taktığım itemin envanterdeki görüntüsü ;