Çözüldü Game source build ederken aldığım hata " error: expected function body after function declarator"

  • Konuyu açan Konuyu açan al1h4nkvlc2
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 572
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

al1h4nkvlc2

Üye
Üye
Mesaj
252
Çözümler
9
Beğeni
38
Puan
454
Ticaret Puanı
0
1604840681398.png

cmd_general.cpp kod kısmı ise şu şekildedir ;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
ACMD (do_sort_items)
if (ch->IsDead() || ch->GetExchange() || ch->IsOpenSafebox() || ch->IsCubeOpen())
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<Sistem> Bu islemi yapmak icin aktif olan pencereleri kapatiniz"));
        return;
    }
      
    for (int i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
    {
        LPITEM item = ch->GetInventoryItem(i);
      
        if(!item)
            continue;
      
        if(item->isLocked())
            continue;
      
        if(item->GetCount() == 200)
            continue;
      
        if (item->IsStackable() && !IS_SET(item->GetAntiFlag(), ITEM_ANTIFLAG_STACK))
        {
            for (int j = i; j < INVENTORY_MAX_NUM; ++j)
            {
                LPITEM item2 = ch->GetInventoryItem(j);
              
                if(!item2)
                    continue;
              
                if(item2->isLocked())
                    continue;
  
                if (item2->GetVnum() == item->GetVnum())
                {
                    bool bStopSockets = false;
                  
                    for (int k = 0; k < ITEM_SOCKET_MAX_NUM; ++k)
                    {
                        if (item2->GetSocket(k) != item->GetSocket(k))
                        {
                            bStopSockets = true;
                            break;
                        }
                    }
                  
                    if(bStopSockets)
                        continue;
  
                    BYTE bAddCount = MIN(200 - item->GetCount(), item2->GetCount());
  
                    item->SetCount(item->GetCount() + bAddCount);
                    item2->SetCount(item2->GetCount() - bAddCount);
                  
                    continue;
                }
            }
        }
    }
if komut bloğunu içeri almayıda denedim farklı bir hata çıkıyor en temiz 1 tane hatayı bu şekilde alıyorum diyebilirim diğer türlü çok fazla error alıyorum
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Kod bloğunu belirten {, } parentezler kullanılmamış. Şu şekilde düzenleyin.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
ACMD(do_sort_items)
{
    kodları buraya ekleyin.
}
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst