Yardım Game Build Sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan okcoder1134
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 14
  • Gösterim Gösterim 809
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

okcoder1134

MT Üye
MT Üye
Mesaj
265
Çözümler
16
Beğeni
154
Puan
734
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar kullandığım fileste k envanter mevcut fakat hataları vardı. Birisi kullandığım filesdaki k envanteri değiştirip fixli halini paylaşmış yani hazır cpp dosyalarını paylaşmış ve kanıt falan koymuş.
Aldım ondan dosyaları sourcemdeki dosyalarla değiştirdim. fakat şöyle bir hata aldım :
Adsız.png
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Tahminimce sürükle bırak yaptığınız için bir eksiklik yada çakışma vb. meydana geldi. Bence elle eklemek en doğrusu.
 
Tahminimce sürükle bırak yaptığınız için bir eksiklik yada çakışma vb. meydana geldi. Bence elle eklemek en doğrusu.
Nasıl yani :) Filese uyumlu hazır cpp dosyalarını adam yapıp paylaşmış ben de build sunucumun içine atıp gmake çektim. Kodların içeriğini bile açmadım. dosyaları değiştirdim.
 
Eğer sistem içeriğindeki dosyalarda sen daha önce değişiklikler,düzenlemeler yaptıysan, şimdi o dosyaları bu şekilde komple değiştirmiş oluyorsun ve yaptığın değişiklikler, sürükleyip bıraktığın aynı dosyalara uyuşmuyor olabilir. Ona dayanarak öyle dedim :)

Bir diğer ihtimal ise; k envanter mevcut ancak hataları vardı demişsin, eskiyi tamamen kaldırdığından emin ol bence o da sıkıntı yaratabilir.
 
cmd_general.cpp dosyasını vermemiş adam. eklediği ek envanter sistemine baktım o sistemi eklerken cmd_general.cpp'ye herhangi bir şey eklenmiyor.
Ama şuan ki cmd_general.cpp yi açıp içine baktığımda Eski ek envanterin #ifdef komutlarını görüyorum. tam 7 tane ifdef oluşturulmuş.
Bunları nasıl eski haline çeviririm bilemedim.
Ve source içerisinde ilk değişikliğimi yapıyorum bu arada. başka birşeyle çakışmamalı.
 
Files konusundan alıntı:

İtem combinasyon sistemi hatalı istersen kaldır yada resimde verdiğim yeri sil karaladığım yeri işaretlediğim yerden itibaren
 

Dosya Eklentileri

  • 3822_IMG_20200303_090233-jpg_.jpg
    3822_IMG_20200303_090233-jpg_.jpg
    94,6 KB · Gösterim: 171
Files konusundan alıntı:

İtem combinasyon sistemi hatalı istersen kaldır yada resimde verdiğim yeri sil karaladığım yeri işaretlediğim yerden itibaren

Dostum Teşekkür ederim her şeyi yaptım fakat şuan şöyle bir client syserr alıyorum. giriş yapılıyor dedikten sonra client kapanıyor. Bir fikrin var mı?

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0424 01:14:10891 ::
networkModule.py(line:200) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:146) __pack_import
system.py(line:124) _process_result
introSelect.py(line:28) <module>
system.py(line:146) __pack_import
system.py(line:124) _process_result
interfaceModule.py(line:12) <module>
system.py(line:146) __pack_import
system.py(line:124) _process_result
uiTaskBar.py(line:12) <module>
system.py(line:146) __pack_import
system.py(line:124) _process_result
interfacemodule.py(line:14) <module>
system.py(line:146) __pack_import
system.py(line:124) _process_result
uiInventory.py(line:430) <module>

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM'

0424 01:14:10892 :: ============================================================================================================
0424 01:14:10892 :: Abort!!!!
 
Yüklemede sanırım bir yerlerde bir eksiklik var ve client WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM komutunu bulamıyor.
Ya da tam tersi, bir sistem kaldırıldığında eğer bu şekilde bir yerlerde artık kod parçası kalmışsa, yine bu şekilde client bu kodu tanımlayamıyor ve bu syserr veriyor.
Her ne yaptıysan tamamen eksiksiz yaptığına emin ol bence :)
 
yaptığım tek şey Verilen dosyaları filesin dosyalarıyla değiştirip foxfs ile kilitlemek ve build etmek :D
client ve game build olurken sıkıntı olmadı eyvallah ama adamın verdiği python dosyaları hatalı sanırım :D
Adam kendinde açmış kurmuş kanıt bile atmış ben neden yapamıyorum :D üstelik hazır dosyalar :mad:
 
uiInventory.py içine girip 430. satırı kontrol edin.
Büyük ihtimal app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM koduyla alakalı bi syserr veriyor.
Ya python dosyalarından bunları temizleyeceksiniz yada Client/UserInterface/PythonApplicationModule'ye bu modülü eklemeniz gerekiyor
 
uiInventory.py içine girip 430. satırı kontrol edin.
Büyük ihtimal app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM koduyla alakalı bi syserr veriyor.
Ya python dosyalarından bunları temizleyeceksiniz yada Client/UserInterface/PythonApplicationModule'ye bu modülü eklemeniz gerekiyor

Tamam şuan dediklerinizi yapıyorum fakat yanlışlık olmasın diye söylüyorum :
filesimde "SPECIAL_INVENTORY_SYSTEM" diye bir k envanter sistemi vardı.
aynı filese "WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM" ek envanterini ekleyen biri hazır dosyalarını attı ve değiştirdiğimde bu sorunlarla karşılaştım. Böylelikle konuyu toparlamış olayım da.
 
Hazır dosya atmamak gerekiyor. Yoksa her şey çorba gibi oluyor :(

ya o kişi filesin sıfır haline yapmış bu eklemeyi ben de ise zaten sıfır hali vardı. karışacak birşey olacağını sanmıyorum.
İçerisinde Ek envanter zaten ekli olmasa eklemesi daha kolay olurdu da ekli ve bozuk bir ek envanter ekli. Onu WJ_SPLIT yapmam lazım.
Müsaitseniz 10 dakika bakar mısınız TeamViewer'den? Eğer Çözersek Çözümü buraya yazarım en sonunda. Ben halledemedim gibi :/
 
O kişi büyük ihtimal o eski sistemi kaldırıp, bu sistemin kurulumunu o şekilde gösterip anlatmıştır.
Ayrıca aklıma geldi; clienti Distribute modda build ediyorsun değil mi?
Eğer öyle ise Debug olarak build edip hata ayıklayıcı ile hatanın daha detaylı bir hali görünebilir belki. Syserr de hatanın temel yapısı görünüyor, Debug da biraz daha işe yarar detay olabiliyor bazen.
 
Üst