- Mesaj
- 76
- Çözümler
- 4
- Beğeni
- 97
- Puan
- 669
- Ticaret Puanı
- 0
Herkese merhaba arkadaşlar. Çoğu filesta olan bu sorunu / eksiği çözmeye çalışıyorum. Görsellik dışında hiçbir eksisi yok ama /inv'den geri çıkınca GM logosunun tekrar görünür olması için ışınlanmamın veya ölmemin gerekmesi bende takıntı oluşturdu.
Günler önce, şu an forumdaki "67 adet fix" konusunda da bulunan client taraflı bir ayar yaptım, çözdüğümü zannedip o şekilde bıraktım. Mantık olarak çalışıyor fakat az evvel fark ettim ki bu sefer görünmez olan GM karakter, diğer karakterlerin görüş alanından çıkıp geri geldiğinde (veya diğer karakterler uzaklaşıp döndüğünde) görünmez olmasına rağmen karakterler onu uçan bir GM logosu olarak görüyor. Görünmezliğin bir anlamı kalmıyor kısacası.
Bu paragrafta denediğim çözüm:
Daha sonra bu ufak bölümü orijinal haline geri döndürüp, server tarafında bir şeylerle oynamayı denedim. "Madem ölüp yeniden doğunca veya ışınlanınca logo geri geliyor, ben de restart here kodlarından bi şeyler araklayayım, nasılsa ışınlamıyor." diyip cmd_gm.cpp'de şöyle bir deneme yaptım: ("//test" satırlarının arasındaki bölüm)
Bu aşağı yukarı istediğim şeyi verdi ama bu kez de görünmezlikten çıkan GM karakterin sadece diğer client'lerde 1 saniye kadar görünüp kaybolan hareketsiz hayalet bir kopyası oluşuyor. Ölmeyen adamı aynı yerde yeniden doğurunca şaşırıyor herhalde garibim. Haliyle bu da bana görsel bir rahatsızlık veriyor.
Kırmızı kutu içine aldığım eleman, hayalet kopya (tam kaybolurken ss alabildim) :
Saçma bir görsel oluşuyor, böyle de kullanılmaz.
Başka bir çözüm yolu bilen var mıdır? Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Günler önce, şu an forumdaki "67 adet fix" konusunda da bulunan client taraflı bir ayar yaptım, çözdüğümü zannedip o şekilde bıraktım. Mantık olarak çalışıyor fakat az evvel fark ettim ki bu sefer görünmez olan GM karakter, diğer karakterlerin görüş alanından çıkıp geri geldiğinde (veya diğer karakterler uzaklaşıp döndüğünde) görünmez olmasına rağmen karakterler onu uçan bir GM logosu olarak görüyor. Görünmezliğin bir anlamı kalmıyor kısacası.
Bu paragrafta denediğim çözüm:
client src / InstanceBaseEffect.cpp:
if (isVisible)
{
m_GraphicThingInstance.HideAllAttachingEffect();
__EffectContainer_Destroy();
DetachTextTail();
}
else
{
m_GraphicThingInstance.BlendAlphaValue(1.0f, 1.0f);
m_GraphicThingInstance.ShowAllAttachingEffect();
AttachTextTail();
RefreshTextTail();
}
Daha sonra bu ufak bölümü orijinal haline geri döndürüp, server tarafında bir şeylerle oynamayı denedim. "Madem ölüp yeniden doğunca veya ışınlanınca logo geri geliyor, ben de restart here kodlarından bi şeyler araklayayım, nasılsa ışınlamıyor." diyip cmd_gm.cpp'de şöyle bir deneme yaptım: ("//test" satırlarının arasındaki bölüm)
game src / cmd_gm.cpp:
ACMD(do_invisibility)
{
if (ch->IsAffectFlag(AFF_INVISIBILITY))
{
ch->RemoveAffect(AFFECT_INVISIBILITY);
//test
if (ch->IsGM())
{
ch->StartRecoveryEvent();
ch->SetPosition(POS_STANDING);
ch->RestartAtSamePos();
ch->ReviveInvisible(1);//lüzumu yok
}
//test bitis
}
else
{
ch->AddAffect(AFFECT_INVISIBILITY, POINT_NONE, 0, AFF_INVISIBILITY, INFINITE_AFFECT_DURATION, 0, true);
}
}
Bu aşağı yukarı istediğim şeyi verdi ama bu kez de görünmezlikten çıkan GM karakterin sadece diğer client'lerde 1 saniye kadar görünüp kaybolan hareketsiz hayalet bir kopyası oluşuyor. Ölmeyen adamı aynı yerde yeniden doğurunca şaşırıyor herhalde garibim. Haliyle bu da bana görsel bir rahatsızlık veriyor.
Kırmızı kutu içine aldığım eleman, hayalet kopya (tam kaybolurken ss alabildim) :
Saçma bir görsel oluşuyor, böyle de kullanılmaz.
Başka bir çözüm yolu bilen var mıdır? Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.