- Mesaj
- 4.038
- Çözümler
- 390
- Beğeni
- 4.159
- Puan
- 1.849
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba, her fileste bu sorun var mı bilmiyorum ama bende uzun zamandır var olan bir sorundu ve az önce bir bakınayım dedim.
Bazı fileslerde bu syserri direkt yorum satırına çevirip kapatmışlar ama benim içime sinmedi.(bkz: overfall)
Sorunu özetlemek gerekirse; oyunu debug modda açtığınız zaman görüş açınıza bir pazar girdiği zaman debug ekranında yüzlerce kez peş peşe şu hatayı veriyor:
Hata şuradan geliyor(GameLib/ActorInstanceMotion.cpp):
Önce C++ üzerinden bir fix sağlayıp bu hatayı çözdüm ama fixten sonra sorunun altta yatan gerçek nedeni ortaya çıktı.
Asıl sebebi, pazara ait 00.msa dosyasında tanımlı olan privateshopwait.gr2 dosyasının pack içinde hiç bir yerde olmaması.
Bu durumda sorunu kökten çözmek için:
Pack içinden /npc2/privateshop/ dizinine girin ve burada bulunan 00.msa dosyasını açıp privateshopwait.gr2 olan kısmı wait.gr2 olarak değiştirin.(aynı dizinde wait.gr2 var zaten)
Aynı işlemi npc2/privateshop2/ klasörü için de uygulayın.
-> Eğer kaşmir kullanıyorsanız kaşmire ait dosyalar üzerinde değişiklik yapmanıza gerek yok.
Bazı fileslerde bu syserri direkt yorum satırına çevirip kapatmışlar ama benim içime sinmedi.(bkz: overfall)
Sorunu özetlemek gerekirse; oyunu debug modda açtığınız zaman görüş açınıza bir pazar girdiği zaman debug ekranında yüzlerce kez peş peşe şu hatayı veriyor:
Kod:
SYSERROR: CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : 1, 1, 0
SYSERROR: CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : 1, 1, 0
SYSERROR: CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : 1, 1, 0
SYSERROR: CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : 1, 1, 0
SYSERROR: CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : 1, 1, 0
SYSERROR: CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : 1, 1, 0
SYSERROR: CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : 1, 1, 0
SYSERROR: CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : 1, 1, 0
SYSERROR: CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : 1, 1, 0
......
.....
..
Hata şuradan geliyor(GameLib/ActorInstanceMotion.cpp):
C++:
if (0 == pMotion->GetMotionCount())
{
#ifdef _DEBUG
Tracenf("CActorInstance::GetMotionDuration - Invalid Motion Key : %d, %d, %d",
GET_MOTION_MODE(dwMotionKey), GET_MOTION_INDEX(dwMotionKey), GET_MOTION_SUB_INDEX(dwMotionKey));
#endif
return 0.0f;
}
Önce C++ üzerinden bir fix sağlayıp bu hatayı çözdüm ama fixten sonra sorunun altta yatan gerçek nedeni ortaya çıktı.
Asıl sebebi, pazara ait 00.msa dosyasında tanımlı olan privateshopwait.gr2 dosyasının pack içinde hiç bir yerde olmaması.
Bu durumda sorunu kökten çözmek için:
Pack içinden /npc2/privateshop/ dizinine girin ve burada bulunan 00.msa dosyasını açıp privateshopwait.gr2 olan kısmı wait.gr2 olarak değiştirin.(aynı dizinde wait.gr2 var zaten)
Aynı işlemi npc2/privateshop2/ klasörü için de uygulayın.
-> Eğer kaşmir kullanıyorsanız kaşmire ait dosyalar üzerinde değişiklik yapmanıza gerek yok.