- Mesaj
- 2.852
- Çözümler
- 297
- Beğeni
- 2.134
- Puan
- 1.850
- Ticaret Puanı
- 2
Merhabalar, bir çok kişi yeni bir files indirdiginde kafaşı karışıyor ve hangi dosyanın ne işe yaradıgını bilmiyor sizin iç kısa bir rehber yapmak istedim.
Bir files indirdiginizde karşılaşabileceginiz şeylerden bahsedelim
01. Svn = içerisinde ftpye kurmak için hazırlanmış mysql ve game yedegi bulunur
02. Source = içierisinde filese ait kaynak kodları bulunur
03. Client = oyunu çalıştırmak için pack dosyaları vs. bulunur
Source dosyasını açtım içerisinde 3 adet dosya var bunlar ne işe yarıyor ?
Client SRC = içerisinde exeyi derlemek için kullanılan dosyalar mevcuttur. Visual Studio kullanılarak derleme işlemi yapılır.
Game SRC = içerisinde oyun dosyalarımızı derlemek için kullanılacak kodlar mevcuttur.
Tools(Dump_proto) = içerisinde item_proto ve mob_protonuzu derleyecek dosyalar bulunur
Sistem ekliyecem dosyaları indirdim bu .cpp dosyaları ne işe yarıyor ?
cpp = c++ kodları barındıran dosyalardır sistem ekliyeceginiz zaman source ve pack dosyalarını ayrı klasörlere koyarlar game src klasöründekileri kendi game src dosyalarınıza client src klasöründekileri client src dosyalarınızın gerekli yerlerine eklemeniz gerekli.
Filesi kurarken src dosyalarını sunucuya yüklemem gerekli mi ?
FTPnize yüklediginiz game.tar.gz dosyanıza build edilmiş bir game ve db dosyaları mevcut ise src dosyalarını yüklemenize gerek yok.
Build edilmiş game ve db dosyalarım var mı nasıl anlarım ?
/usr/game/share veya usr/game/share/bin/ içierisinde uzantısı olmayan game ve db isminde dosyalar mevcut ise bu dosyalar build edilmiş hazır dosyalardır.
Unutmayalım ki bazen build edilmiş dosya olsa bile sunucuyu açarken problem yaşanabiliyor bu yüzden tekrar build etmeniz gerekebilir.
Sorularınız veya anlamadıgınız birşey oldugunda yorum yaparsanız yardımcı olmaya çalışırım.
Bir files indirdiginizde karşılaşabileceginiz şeylerden bahsedelim
01. Svn = içerisinde ftpye kurmak için hazırlanmış mysql ve game yedegi bulunur
02. Source = içierisinde filese ait kaynak kodları bulunur
03. Client = oyunu çalıştırmak için pack dosyaları vs. bulunur
Source dosyasını açtım içerisinde 3 adet dosya var bunlar ne işe yarıyor ?
Client SRC = içerisinde exeyi derlemek için kullanılan dosyalar mevcuttur. Visual Studio kullanılarak derleme işlemi yapılır.
Game SRC = içerisinde oyun dosyalarımızı derlemek için kullanılacak kodlar mevcuttur.
Tools(Dump_proto) = içerisinde item_proto ve mob_protonuzu derleyecek dosyalar bulunur
Sistem ekliyecem dosyaları indirdim bu .cpp dosyaları ne işe yarıyor ?
cpp = c++ kodları barındıran dosyalardır sistem ekliyeceginiz zaman source ve pack dosyalarını ayrı klasörlere koyarlar game src klasöründekileri kendi game src dosyalarınıza client src klasöründekileri client src dosyalarınızın gerekli yerlerine eklemeniz gerekli.
Filesi kurarken src dosyalarını sunucuya yüklemem gerekli mi ?
FTPnize yüklediginiz game.tar.gz dosyanıza build edilmiş bir game ve db dosyaları mevcut ise src dosyalarını yüklemenize gerek yok.
Build edilmiş game ve db dosyalarım var mı nasıl anlarım ?
/usr/game/share veya usr/game/share/bin/ içierisinde uzantısı olmayan game ve db isminde dosyalar mevcut ise bu dosyalar build edilmiş hazır dosyalardır.
Unutmayalım ki bazen build edilmiş dosya olsa bile sunucuyu açarken problem yaşanabiliyor bu yüzden tekrar build etmeniz gerekebilir.
Sorularınız veya anlamadıgınız birşey oldugunda yorum yaparsanız yardımcı olmaya çalışırım.