Yardım FİLESE ŞAMPİYONLUK SEVİYESİ NASIL EKLENİR

  • Konuyu açan Konuyu açan yunusatis
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 7
  • Gösterim Gösterim 742
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

yunusatis

Üye
Üye
Mesaj
21
Beğeni
2
Puan
415
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar filese şampiyonluk seviyesi eklmek istiyorum nasıl yapabilirim

34355_5262a57e570af60d514e0fb42e1ec9b7.webp
 

Dosya Eklentileri

  • 5151.webp
    5151.webp
    21,8 KB · Gösterim: 66
çok uzun bir sistem ama dilersen ufak bir kod blogu ile örnek veriyorum lv sınırı oyununda 99 sen +30 şampiyon olmasını istiyorsan 129lv sınırına çekiyorsun oyunu 99lv den sonra clientde ufak eklediğin kod sayesinde 1-2-3 diye gidiyor
 
çok uzun bir sistem ama dilersen ufak bir kod blogu ile örnek veriyorum lv sınırı oyununda 99 sen +30 şampiyon olmasını istiyorsan 129lv sınırına çekiyorsun oyunu 99lv den sonra clientde ufak eklediğin kod sayesinde 1-2-3 diye gidiyor
teşekkür ederim hocam mantıklı aslında ben kendimi geliştirmek için bunu yapmayı tercih ediyorum
 
teşekkür ederim hocam mantıklı aslında ben kendimi geliştirmek için bunu yapmayı tercih ediyorum
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    D3DXCOLOR s_kLevelColor;
    char szText[256];
    if (level > 120) {
        int adjustedLevel = level - 120;
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel);
    } else {
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv %d", level);
    }
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyor
 
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    D3DXCOLOR s_kLevelColor;
    char szText[256];
    if (level > 120) {
        int adjustedLevel = level - 120;
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel);
    } else {
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv %d", level);
    }
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyor
Aslında her 5seviye için ayrı bir Rank ve renk eklense harika olurdu. Hatta sistemi hafif değişip filesime eklesem görselleri günlüğüme eklerim.
 
çok teşekkür ederim
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    D3DXCOLOR s_kLevelColor;
    char szText[256];
    if (level > 120) {
        int adjustedLevel = level - 120;
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel);
    } else {
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv %d", level);
    }
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyor
 
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    D3DXCOLOR s_kLevelColor;
    char szText[256];
    if (level > 120) {
        int adjustedLevel = level - 120;
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel);
    } else {
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv %d", level);
    }
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyor
Bu değişiklik yeterli oluyor mu bir görsel ekleme şansınız varmı ?
 
Geri
Üst