Merhaba arkadaşlar k envanteri serverime ekledikten sonra şöyle bir problemle karşı karşıya kaldım
anladığım kadarıyla char_item.cpp de bir eksiğim veya bir hatam var kontrol etsemde tam olarak anlayamadım
anladığım kadarıyla burdaki pos değişkeni itemi çıkardıktan sonraki pozisyonunu hesaplamak için var
daha sonra bu fonksiyon ile itemi envanterde konumlandırıyor
item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, pos));
sistem hakkında bildiklerim az o yüzden sadece varsayım yapıyorum acaba k envanter ve 4 envanteri eklediğim için bunu bir for döngüsünde çevirmemmi gerekiyor
herkese şimdiden teşekkürler
anladığım kadarıyla char_item.cpp de bir eksiğim veya bir hatam var kontrol etsemde tam olarak anlayamadım
char_item.cpp:
bool CHARACTER::UnequipItem(LPITEM item)
{
int pos;
if (false == CanUnequipNow(item))
return false;
if (item->IsDragonSoul())
pos = GetEmptyDragonSoulInventory(item);
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
else if (item->IsSkillBook())
pos = GetEmptySkillBookInventory(item->GetSize());
else if (item->IsUpgradeItem())
pos = GetEmptyUpgradeItemsInventory(item->GetSize());
else if (item->IsStone())
pos = GetEmptyStoneInventory(item->GetSize());
else if (item->IsBox())
pos = GetEmptyBoxInventory(item->GetSize());
else if (item->IsEfsun())
pos = GetEmptyEfsunInventory(item->GetSize());
else if (item->IsCicek())
pos = GetEmptyCicekInventory(item->GetSize());
#endif
else
pos = GetEmptyInventory(item->GetSize());
// HARD CODING
if (item->GetVnum() == UNIQUE_ITEM_HIDE_ALIGNMENT_TITLE)
ShowAlignment(true);
item->RemoveFromCharacter(); //k env anlatımında yok kaldırdım
if (item->IsDragonSoul())
{
item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
}
//k env
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
else if (item->IsSkillBook())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(SKILL_BOOK_INVENTORY, pos));
else if (item->IsUpgradeItem())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(UPGRADE_ITEMS_INVENTORY, pos));
else if (item->IsStone())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(STONE_INVENTORY, pos));
else if (item->IsBox())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(BOX_INVENTORY, pos));
else if (item->IsEfsun())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(EFSUN_INVENTORY, pos));
else if (item->IsCicek())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(CICEK_INVENTORY, pos));
#endif
//k env sonu
else
item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, pos));
CheckMaximumPoints();
return true;
}
daha sonra bu fonksiyon ile itemi envanterde konumlandırıyor
item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, pos));
sistem hakkında bildiklerim az o yüzden sadece varsayım yapıyorum acaba k envanter ve 4 envanteri eklediğim için bunu bir for döngüsünde çevirmemmi gerekiyor
herkese şimdiden teşekkürler