Çözüldü Envanter Sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan emrebykkra
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 7
  • Gösterim Gösterim 46
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

emrebykkra

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
16
Çözümler
1
Beğeni
3
Puan
433
Ticaret Puanı
0
envanteri açınca yanda çıkan sekmeyi kapatmak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim şimdiden iyi forumlar

1.webp
 
Çözüm

Sorun Çözülmüştür​


Root > uiinventory.py Aç Ve alttaki kodları sil:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
 class BeltInventoryWindow(ui.ScriptWindow):

	def __init__(self, wndInventory):
		import exception
	 
		if not app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:		  
			exception.Abort("What do you do?")
			return

		if not wndInventory:
			exception.Abort("wndInventory parameter must be set to InventoryWindow")
			return					  
			   
		ui.ScriptWindow.__init__(self)

		self.isLoaded = 0
		self.wndInventory = wndInventory;
	 
		self.wndBeltInventoryLayer = None
		self.wndBeltInventorySlot = None
		self.expandBtn = None
		self.minBtn = None

		self.__LoadWindow()

	def __del__(self):
		ui.ScriptWindow.__del__(self)

	def Show(self, openBeltSlot = False):
		self.__LoadWindow()...
kemer envanterini kalıcı olarak mı kapatmak istiyorsun?
 

Sorun Çözülmüştür​


Root > uiinventory.py Aç Ve alttaki kodları sil:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
 class BeltInventoryWindow(ui.ScriptWindow):

	def __init__(self, wndInventory):
		import exception
	 
		if not app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:		  
			exception.Abort("What do you do?")
			return

		if not wndInventory:
			exception.Abort("wndInventory parameter must be set to InventoryWindow")
			return					  
			   
		ui.ScriptWindow.__init__(self)

		self.isLoaded = 0
		self.wndInventory = wndInventory;
	 
		self.wndBeltInventoryLayer = None
		self.wndBeltInventorySlot = None
		self.expandBtn = None
		self.minBtn = None

		self.__LoadWindow()

	def __del__(self):
		ui.ScriptWindow.__del__(self)

	def Show(self, openBeltSlot = False):
		self.__LoadWindow()
		self.RefreshSlot()

		ui.ScriptWindow.Show(self)
	 
		if openBeltSlot:
			self.OpenInventory()
		else:
			self.CloseInventory()

	def Close(self):
		self.Hide()

	def IsOpeningInventory(self):
		return self.wndBeltInventoryLayer.IsShow()
	 
	def OpenInventory(self):
		self.wndBeltInventoryLayer.Show()
		self.expandBtn.Hide()

		if localeInfo.IsARABIC() == 0:
			self.AdjustPositionAndSize()
			 
	def CloseInventory(self):
		self.wndBeltInventoryLayer.Hide()
		self.expandBtn.Show()
	 
		if localeInfo.IsARABIC() == 0:
			self.AdjustPositionAndSize()

	## ÇöÀç Àκ¥Å丮 À§Ä¡¸¦ ±âÁØÀ¸·Î BASE À§Ä¡¸¦ °è»ê, ¸®ÅÏ.. ¼ıÀÚ ÇϵåÄÚµùÇϱâ Á¤¸» ½ÈÁö¸¸ ¹æ¹ıÀÌ ¾ø´Ù..
	def GetBasePosition(self):
		x, y = self.wndInventory.GetGlobalPosition()
		return x - 148, y + 241
	 
	def AdjustPositionAndSize(self):
		bx, by = self.GetBasePosition()
	 
		if self.IsOpeningInventory():		  
			self.SetPosition(bx, by)
			self.SetSize(self.ORIGINAL_WIDTH, self.GetHeight())
		 
		else:
			self.SetPosition(bx + 138, by);
			self.SetSize(10, self.GetHeight())

	def __LoadWindow(self):
		if self.isLoaded == 1:
			return

		self.isLoaded = 1

		try:
			pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
			pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "UIScript/BeltInventoryWindow.py")
		except:
			import exception
			exception.Abort("CostumeWindow.LoadWindow.LoadObject")

		try:
			self.ORIGINAL_WIDTH = self.GetWidth()
			wndBeltInventorySlot = self.GetChild("BeltInventorySlot")
			self.wndBeltInventoryLayer = self.GetChild("BeltInventoryLayer")
			self.expandBtn = self.GetChild("ExpandBtn")
			self.minBtn = self.GetChild("MinimizeBtn")
		 
			self.expandBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OpenInventory))
			self.minBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.CloseInventory))
		 
			if localeInfo.IsARABIC() :
				self.expandBtn.SetPosition(self.expandBtn.GetWidth() - 2, 15)
				self.wndBeltInventoryLayer.SetPosition(self.wndBeltInventoryLayer.GetWidth() - 5, 0)
				self.minBtn.SetPosition(self.minBtn.GetWidth() + 3, 15)		  
 
			for i in xrange(item.BELT_INVENTORY_SLOT_COUNT):
				slotNumber = item.BELT_INVENTORY_SLOT_START + i						  
				wndBeltInventorySlot.SetCoverButton(slotNumber,	"d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_01.sub",\
												"d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_01.sub",\
												"d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_01.sub",\
												"d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/slot_disabled.tga", False, False)								  
		 
		except:
			import exception
			exception.Abort("CostumeWindow.LoadWindow.BindObject")

		## Equipment
		wndBeltInventorySlot.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.OverInItem))
		wndBeltInventorySlot.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.OverOutItem))
		wndBeltInventorySlot.SetUnselectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.UseItemSlot))
		wndBeltInventorySlot.SetUseSlotEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.UseItemSlot))					  
		wndBeltInventorySlot.SetSelectEmptySlotEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.SelectEmptySlot))
		wndBeltInventorySlot.SetSelectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.SelectItemSlot))

		self.wndBeltInventorySlot = wndBeltInventorySlot

	def RefreshSlot(self):
		getItemVNum=player.GetItemIndex
	 
		for i in xrange(item.BELT_INVENTORY_SLOT_COUNT):
			slotNumber = item.BELT_INVENTORY_SLOT_START + i
			self.wndBeltInventorySlot.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), player.GetItemCount(slotNumber))
			self.wndBeltInventorySlot.SetAlwaysRenderCoverButton(slotNumber, True)
		 
			avail = "0"
		 
			if player.IsAvailableBeltInventoryCell(slotNumber):
				self.wndBeltInventorySlot.EnableCoverButton(slotNumber)			  
			else:
				self.wndBeltInventorySlot.DisableCoverButton(slotNumber)			  

		self.wndBeltInventorySlot.RefreshSlot()


Bunuda sil ::

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
				self.wndBelt = BeltInventoryWindow(self)

ve bunu da Sil :

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
			for i in xrange(player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_COUNT):
				slotNumber = player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_START + i
				itemCount = getItemCount(slotNumber)
				if itemCount <= 1:
					itemCount = 0
				setItemVNum(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
				print "ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM", slotNumber, itemCount, getItemVNum(slotNumber)
 
Son düzenleme:
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst