- Mesaj
- 105
- Çözümler
- 4
- Beğeni
- 30
- Puan
- 699
- Ticaret Puanı
- 0
arkadaslar oyunumda etp gorevını falan alıyorsun falat dusmuyor bı yardımcı olrmusunuz
dosya burda ınceleye bılırsınız
sorunsuz olanı varsa paylasabılırmı
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
dosya burda ınceleye bılırsınız
sorunsuz olanı varsa paylasabılırmı
Python:
quest dragon_soul begin
state start begin
function fark_al(numb_1, numb_2)
if numb_1>=numb_2 then
return numb_1-numb_2
else numb_2>numb_1 then
return numb_2-numb_1
end
end
when levelup or letter with pc.level >= 30 begin
send_letter(gameforge.dragon_soul._1010_sendLetter)
local v = find_npc_by_vnum(20001)
if 0 != v then
target.vid("__TARGET__", v, mob_name(20001))
end
end
when info or button begin
say(gameforge.dragon_soul._1020_say)
end
when 20001.chat.gameforge.dragon_soul._1030_npcChat with pc.level >= 30 begin
target.delete("__TARGET__")
say_title(mob_name(20001))
say(gameforge.dragon_soul._1040_say)
set_state(state_learning)
end
end
state state_learning begin
when letter begin
send_letter(gameforge.dragon_soul._1050_sendLetter)
end
when info or button begin
say(gameforge.dragon_soul._1060_say)
end
when kill begin
if npc.is_pc() then
return
end
------------
if pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 or pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 then
return
else
-----------------------
if pc.getf("dragon_soul","drop_on") == 1 then
if pc.count_item(30270) < 15 then
if drop_gamble_with_flag("ds_drop") then
local level_ayari=10 -- Mob ile karakter arasında level farkı 10 dan fazla olursa item düşmez. Değiştirebilirsiniz.
if dragon_soul.fark_al(pc.get_level(), get_mob_level(npc.get_race())) <= level_ayari then
local oran_ver=50 -- İstediğiniz oranı verebilirsiniz. 1 ile 100 arasında, arttırdıkça düşme oranı da artar.
if number(1,100)<=oran_ver then
game.drop_item_with_ownership(30270)
end
end
end
end
end
-------------------------
end
------------
end
when 20001.chat.gameforge.dragon_soul._1050_sendLetter begin
say_title(mob_name(20001))
if pc.count_item(30270) >= 10 then
say(gameforge.dragon_soul._1070_say)
pc.remove_item(30270, 10)
ds.give_qualification()
char_log(pc.get_player_id(), 'DS_QUALIFICATION', 'SUCCESS')
pc.give_item2(50255)
local today = math.floor(get_global_time() / 7200)
pc.setf("dragon_soul", "eye_timestamp", today)
pc.setf("dragon_soul", "eye_left", 3)
set_state(state_farming)
else
say(gameforge.dragon_soul._1080_say)
end
end
end
state state_farming begin
when letter begin
send_letter(gameforge.dragon_soul._1090_sendLetter)
end
when info or button begin
say(string.format(gameforge.dragon_soul._1100_say, pc.getf("dragon_soul", "eye_left")))
end
when kill begin
if npc.is_pc() then
return
end
---------
if pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 or pc.get_map_index() >= 2350000 and pc.get_map_index() <= 2355000 then
return
else
------------------------------------
if pc.getf("dragon_soul","drop_on") == 1 then
if drop_gamble_with_flag("ds_drop") then
local eye_left = pc.getf("dragon_soul", "eye_left")
local haved_gemstone_number = pc.count_item(30270)
if eye_left > haved_gemstone_number / 10 then
local level_ayari=10 -- Mob ile karakter arasında level farkı 10 dan fazla olursa item düşmez. Değiştirebilirsiniz.
if dragon_soul.fark_al(pc.get_level(), get_mob_level(npc.get_race())) <= level_ayari then
local oran_ver=50 -- İstediğiniz oranı verebilirsiniz. 1 ile 100 arasında, arttırdıkça düşme oranı da artar.
if number(1,100)<=oran_ver then
game.drop_item_with_ownership(30270)
end
end
end
end
end
----------------------------
end
-----------
end
when 30270.pick begin
local eye_left = pc.getf("dragon_soul", "eye_left")
if eye_left <= 0 then
return
end
if pc.count_item(30270) >= 10 then
pc.setf("dragon_soul", "eye_left", eye_left - 1)
pc.remove_item(30270, 10)
pc.give_item2(50255)
if 1 == eye_left then
notice_multiline(gameforge.dragon_soul._1110_notice, notice)
set_state(state_closed_season)
end
end
end
when 20001.chat.gameforge.dragon_soul._1120_npcChat begin
say_title(mob_name(20001))
local today = math.floor(get_global_time() / 7200)
if today == pc.getf("dragon_soul", "eye_timestamp") then
say(gameforge.dragon_soul._1130_say)
else
say(gameforge.dragon_soul._1140_say)
pc.setf("dragon_soul", "eye_timestamp", today)
pc.setf("dragon_soul", "eye_left", 3)
pc.setf("dragon_soul","drop_on",1)
end
end
end
state state_closed_season begin
when letter begin
send_letter(gameforge.dragon_soul._1150_sendLetter)
end
when info or button begin
say(gameforge.dragon_soul._1160_say)
local today = math.floor(get_global_time() / 7200)
if today == pc.getf("dragon_soul", "eye_timestamp") then
say(gameforge.dragon_soul._1170_say)
else
say(gameforge.dragon_soul._1180_say)
end
end
when 20001.chat.gameforge.dragon_soul._1090_sendLetter begin
say_title(mob_name(20001))
local today = math.floor(get_global_time() / 7200)
if today == pc.getf("dragon_soul", "eye_timestamp") then
say(gameforge.dragon_soul._1130_say)
else
say(gameforge.dragon_soul._1140_say)
pc.setf("dragon_soul", "eye_timestamp", today)
pc.setf("dragon_soul", "eye_left", 3)
set_state(state_farming)
end
end
end
-- deprecated states. so, jump to new state.
state state_1 begin
when login begin
set_state(state_learning)
end
end
state state_2 begin
when login begin
set_state(state_learning)
end
end
state state_3 begin
when login begin
set_state(state_closed_season)
end
end
end
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: