Discord RPC Tam Sistem - vs2019 ve üzeri için

YunusEmreOfficial

cout << "Lyrion" << endl ;
Premium Üye
Usta Üye
Mesaj
965
Çözümler
21
Beğeni
688
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar,
Discord rpcde buton eklentisini paylaşmıştım. Bir arkadaş sistemi bulamadığını söylemiş. Onun için bu konuyu hazırlıyorum.
Dosyalar tamdır. Bu dosyalarla discorddaki profilinizde oyununuzun sizin belirlediğiniz resmi vs çıkar.


Adım 1 :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
- Buraya discord hesabınızla giriş yapın ve sağ üstte profilinizin altında New Application ksımına tıklayıp isim yazdıktan sonra yeni bir uygulama oluşturun.

1724685096793.webp

Adım 2 : Sol taraftan General Information butonuna tıklayın ve biraz aşağıdaki Application İD yi kopyalayın. ve Sistem dosyalarındaki Userinterface içersindeki Discord.h dosyası içerisindeki
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    const auto DiscordClientID = "xxxx";

xxx ile yazan yere yapıştırın. Kaydedip kapatın.

Adım3 : Tekrar discord geliştirici portalından sol ksıımda Rich Presente butonuna tıklayın. Biraz aşağıya inince Add Image(s) butonunu göreceksiniz. Ona tıklayın ve size verdiğim dosyalardaki İcon klasörünün içerisindeki resimlerin tamamını seçin. Şimdi Weble ilgili işlemlerimiz bitti. Sıra src kısmında.

Adım 4 : Client sourceyi derlediğiniz dosyayı yada visual studio sürümünü açın. Sağda bulunan Çözüm gezgini kısmından Çözüm kısmına sağ tık yapıp. ekle seçeneğine tıklayın. Daha sonra yeni proje diyin. Sonra oradan Boş Proje seçin ama dikkat edin c++ projesi olacak. İsim belirleyin mesela discord_rpc diyebilrsiniz. sonra konum belirleyin source içinde herhangi bir yerde olablir.

1724685728128.webp

Adım 5 : Şimdi discord dosyalarını derlemek için discord_rpcyi oluşturduk. Ayarlarına geçelim. Sağda çözüm gezgininde oluşan klasöre sağ tıklayıp özellikler diyin.
1724685827834.webp
Bu beyaz ekran geldikten sonra Yapılandırma özellikleri kısmından Genelde > Yapılandırma türünü > Uyguluma.exe den Statik Kitaplık olarak değiştirin ve aşağıdan uygula diyin.
Daha sonra C/C++ kısmından Ek içeren kısmına ( En üstteki ) tıklayın. Düzenle diyin ve oraya externdeki include nin yolunu ekleyin.
Örneğin : D:\Mt2\Client Source\extern\include
Orayıda kaydettikten sonra. Kod oluşturucu kısma gelin. Şimdi release ve debug olarak farklı ayarlar yapıcaz burada. o yüzden en üstten Yapılandırmadan önce debug seçin. Daha sonra Kod Oluşturma > Çalışma zamanı Kitaplığı > Çok iç parçacıklı Hata Ayıklama (/Mtd) Seçin. Release içinse aynı ayarları yapıcaksınız ama Kod Oluşturma > Çalışma zamanı Kitaplığı > Çok iç parçacıklı (/Mt) seçiceksiniz. Daha sonra uygula ve tamam diyip pencereyi kapatın.

1724686696778.webp

1724686744085.webp

Adım 6 : Şimdi discord-rpc-master içerisindeki dosyaları oluşturulmuş olan discord_rpc içerisine atın. visual studio içerisinden de discord_rpcye sağ tıklayıp ekle diyin var olan öge seçin ve klasöre attığınız .cpp ve .h olan dosyaları seçin.

Adım 7 : Şimdi include içerisindekileri extern içerisindeki include içerisine atın.

Adım 8 : Userinterface ye Discord.h dosyasını ekleyin ve diğer .cpp .hların içerisini rehbere göre ekleyin.

Adım 9 : Şimdi discord_rpcyi tek derleyin. Hem debug hem release olarak ve çıkan libleri discord_rpc.lib şeklinde çıkıyo dikkat edin degubu discord_rpc_d.lib bu şekilde releaseyide discord_rpc_r.lib şeklinde isim değişikliği yapın ve extern içerisindeki library klasörüne atın. Ve Srcnin hepsini debug, release ve disctribute olarak derleyip deneyebilirsiniz.
Sistem blackdragonx61/Mali61 adlı kullanıcıya aittir. Dosyalar ondan alıntıdır. Bu sistemi paylaştığı için çok teşekkür ederiz. Ellerine sağlık.

Videolu ekleme ( Video blackdragonx61/Mali61 e aittir.)



Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.


image.webp


Not : Buradaki Location kısmını,
Userinterface/Discord.h:
Genişlet Daralt Kopyala
        //atlasinfo.txt
        static const std::map<std::string, std::string> DCmapname {
            { "metin2_map_a1", "Yongan" },
            { "metin2_map_b1", "Joan" },
            { "metin2_map_c1", "Pyungmoo" },
        };

buradan çekiyor. Başlangıç olarak yukarıdaki gibi görünüyor. Örnek olması adına ben aşağıdaki gibi düzenledim. Siz kendinize göre düznleyin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        //atlasinfo.txt
        static const std::map<std::string, std::string> DCmapname {
            { "metin2_map_a1", "Kırmızı Bayrak 1.Köy" },
            { "metin2_map_b1", "Sarı Bayrak 1.Köy" },
            { "metin2_map_c1", "Mavi Bayrak 1.Köy" },
            { "metin2_map_a3", "Kırmızı Bayrak 2.Köy" },
            { "metin2_map_b3", "Sarı Bayrak 2.Köy" },
            { "metin2_map_c3", "Mavi Bayrak 2.Köy" },
            { "map_a2", "Seungryong Vadisi" },
            { "map_n_snowm_01", "Sohan Dağı" },
            { "metin2_map_n_desert_01", "Yongbi Çölü" },
            { "metin2_map_deviltower1", "Şeytan Kulesi" },
            { "metin2_map_milgyo", "Hwang Tapınağı" },
            { "metin2_map_n_flame_01", "Ateş Diyarı Doyum" },
            { "metin2_map_devilscatacomb", "Şeytan'on Catacombu" },
            { "metin2_map_n_flame_dungeon_01", "Ateş Zindanı Razadör" },
            { "metin2_map_n_snow_dungeon_01", "Buz Zindanı Nemere" },
            { "m2m_pvp_map", "Pvp Mapı" },
            { "m2m_premium_arena", "Premium Arena" },

        };
 
Son düzenleme:
Üst