- Mesaj
- 289
- Çözümler
- 18
- Beğeni
- 128
- Puan
- 769
- Ticaret Puanı
- 0
Dün x forumda bir konu gördüm, bilenlerin parayla sattığı ve aynı hafta onlarla birlikte açılan diğer oyunları sabote etmek amacıyla kullandıkları Disconnect açığının fixi paylaşılmış. Burada paylaşılmadığını gördüm bu sebeple paylaşma kararı aldım.
DB/ClientManagerLogin.cpp bulunur.
Bu kod
Bununla değiştirilir
DB/ClientManagerLogin.cpp bulunur.
c++:
if (FindLogonAccount(r.login))
{
sys_log(0, "LOGIN_BY_KEY already login %s %lu", r.login, p->dwLoginKey);
TPacketDGLoginAlready ptog;
strlcpy(ptog.szLogin, szLogin, sizeof(ptog.szLogin));
pkPeer->EncodeHeader(HEADER_DG_LOGIN_ALREADY, dwHandle, sizeof(TPacketDGLoginAlready));
pkPeer->Encode(&ptog, sizeof(TPacketDGLoginAlready));
return;
}
Bu kod
c++:
strlcpy(ptog.szLogin, szLogin, sizeof(ptog.szLogin));
Bununla değiştirilir
c++:
strlcpy(ptog.szLogin, r.login, sizeof(ptog.szLogin));
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: