Yardım Directx / Anti Aliasing ve Shader Surface Sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 0
  • Gösterim Gösterim 24
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.963
Çözümler
382
Beğeni
4.024
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Merhaba. Günlerdir uğraşlarım sonucunda Metin2'ye dahili olarak shader gömme ve çalıştırma sistemini tamamen src üzerinden entegre ettim.
(Meraklısına: entegre ettiğim yapı zenarisin dosyalarından tamamen bağımsızdır.)

Ancak yine günlerdir çözemediğim bir problem var ve bu sadece directx9 ile değil tüm directx sürümlerinde hatta unreal engine'de bile yaşanan yaşanabilen ortak bir sorun. Yabancı kaynaklara göz attım ancak elle tutulur bir şey bulamadım ve sorunu çözemedim. Birçok kişinin sorusu cevapsız kalmış.
Türkiye'de ise genel olarak grafik programlama konusunda deneyimli insan sayısının olduğunun farkındayım ancak yine de burada konu açarak son şansımı da denemek istedim :D

Soruna gelecek olursak:
Aşağıdaki görselde test amaçlı yüklediğim şeffaf kırmızı shader görünüyor.
AA Kapalı.
asdsad.webp


Aşağıdaki görselde ise tek fark AA'nın açık olması.
3213213.webp



AA aktif ise ekran siyaha bürünüyor ve herhangi bir hata mesajı yok. Entegre ettiğim dosyalarda her işleme baştan sona HRESULT kontrolü ekledim ve hepsi sorunsuz çalışıyormuş gibi işlerine devam ediyor(gibi görünüyor). Fakat ekran böyle...
Konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim.
 
Üst