- Mesaj
- 150
- Çözümler
- 1
- Beğeni
- 92
- Puan
- 689
- Ticaret Puanı
- 0
Merhabalar,
Biliyorsunuz bu işlerde yeni sayılırım beynimi yakan bir sorun var kimine göre kolay kimine göre zor bana göre beyin yaktı
" Efekt verme sistemi " eklemeye çalışıyorum...
kodları aynı şekilde düzgün dikkat ederek ekledim fakat sanırım define&İnclude işlemlerini yapmadım/yapamadım...
Tam olarak nasıl yapılır tanımlanır mı? eklenir mi? hiç bilmiyorum. { Zerre kadar Fikrim yok }
Yani işin kısası bu define/İnclude işlemleri nedir ? ne işe yarar ? nasıl yazılır ? nereye tanımlanır ? hiç bir bilgim yok
Bu arada Sistemi konuya dahil ediyorum.
Aldığım hataya geçelim :
Anlıyorum " LoadGameData - exceptions.NameError:global name 'AFFECT_YELLOW' is not defined " Arkadaşım sen AFFECT_YELLOW'u define olarak eklememişsin diyor fakat nereye nasıl ekleyeceğim bilmediğim için birde size sorayım dedim
Eklediğim bölümler :
Dosya içerisinde sıralamaya göre xx [ chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [xx], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_sari.mse") ] değerlerini düzenle demiş benim InstanceBase.h'de böyle :
bende buna dayanarak sıralamayı yukarıdaki gibi yaptım.
Ek olarak playersettingmodule.py import'larına " import uiinventory " ekledim.
( yinede bilginiz olsun tek buralar ile oynadım. )
Yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim. Özellikle @Whistle @Trashy @Yenicerii , Şimdiden teşekkürler...
Sonuçta Bilmemek Değil. Öğrenmemek Ayıptır
Saygılarımla.
Biliyorsunuz bu işlerde yeni sayılırım beynimi yakan bir sorun var kimine göre kolay kimine göre zor bana göre beyin yaktı
" Efekt verme sistemi " eklemeye çalışıyorum...
kodları aynı şekilde düzgün dikkat ederek ekledim fakat sanırım define&İnclude işlemlerini yapmadım/yapamadım...
Tam olarak nasıl yapılır tanımlanır mı? eklenir mi? hiç bilmiyorum. { Zerre kadar Fikrim yok }
Yani işin kısası bu define/İnclude işlemleri nedir ? ne işe yarar ? nasıl yazılır ? nereye tanımlanır ? hiç bir bilgim yok
Bu arada Sistemi konuya dahil ediyorum.
Aldığım hataya geçelim :
Client Debug syserr:
playerSettingModule.py(line:1420) LoadGameData
playerSettingModule.py(line:400) __LoadGameEffect
LoadGameData - exceptions.NameError:global name 'AFFECT_YELLOW' is not defined
0903 01:15:21890 :: ============================================================================================================
0903 01:15:21890 :: Abort!!!!
0903 01:15:21893 :: !!! Failed to load game data : STEP [40]
0903 01:15:21968 :: granny_shared_vbs:
0903 01:15:21969 :: 0: 40
0903 01:15:21971 :: 1: 20
0903 01:15:21973 :: 2: 20
0903 01:15:21974 :: 3: 40
0903 01:15:21975 :: 4: 3
0903 01:15:21976 :: 5: 20
0903 01:15:21977 :: 6: 0
0903 01:15:21978 :: 7: 0
0903 01:15:21978 :: 8: 0
Anlıyorum " LoadGameData - exceptions.NameError:global name 'AFFECT_YELLOW' is not defined " Arkadaşım sen AFFECT_YELLOW'u define olarak eklememişsin diyor fakat nereye nasıl ekleyeceğim bilmediğim için birde size sorayım dedim
Eklediğim bölümler :
root/playersettingmodule.py:
## 34 Polymoph
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+35, "", "d:/ymir work/effect/etc/guild_war_flag/flag_red.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+36, "", "d:/ymir work/effect/etc/guild_war_flag/flag_blue.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+37, "", "d:/ymir work/effect/etc/guild_war_flag/flag_yellow.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [AFFECT_YELLOW], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_sari.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [AFFECT_BROWN], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_kahverengi.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [AFFECT_GREY], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_gri.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [AFFECT_ORANGE], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_turuncu.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [AFFECT_PINK], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_pembe.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [AFFECT_PURPLE], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_mor.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [AFFECT_TURQUOISE], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_turkuaz.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [AFFECT_BLUE], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_mavi.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [AFFECT_RED], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_kirmizi.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+2, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+3, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9.mse")
Dosya içerisinde sıralamaya göre xx [ chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT + [xx], "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/umutk_parlama_col_efekti_sari.mse") ] değerlerini düzenle demiş benim InstanceBase.h'de böyle :
InstanceBase.h:
AFFECT_YELLOW,//xx
AFFECT_BROWN,//xx
AFFECT_GREY,//xx
AFFECT_ORANGE,//xx
AFFECT_PINK,//xx
AFFECT_PURPLE,//xx
AFFECT_TURQUOISE,//xx
AFFECT_BLUE,//xx
AFFECT_RED,//xx
bende buna dayanarak sıralamayı yukarıdaki gibi yaptım.
Ek olarak playersettingmodule.py import'larına " import uiinventory " ekledim.
( yinede bilginiz olsun tek buralar ile oynadım. )
Yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim. Özellikle @Whistle @Trashy @Yenicerii , Şimdiden teşekkürler...
Sonuçta Bilmemek Değil. Öğrenmemek Ayıptır
Saygılarımla.