quest event_sistemi begin
state start begin
when letter with pc.is_gm() begin
send_letter("Yönetim Paneli")
end
when button or info begin
say_white("Yönetim Paneli")
local event_name = event_sistemi.EventList(0)
local event_flag = event_sistemi.EventList(1)
local confirm = select("Etkinlikler ", "İptal ")
if confirm == 2 then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
if confirm == 1 then
say_white("Yönetim Paneli -> Etkinlikler: ")
say_reward("Ne yapmak istiyorsun? ")
local confirm = select("Aktif Etkinlikler ", "Etkinlik Başlat ", "Otomatik Etkinlik", "İptal ")
if confirm == 4 then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
if confirm == 1 then
say_size(350,350)
say_white("Yönetim Paneli -> Aktif Etkinlikler: ")
local event_name_list = {}
local event_flag_list = {}
for i=1, table.getn(event_flag) do
if event_flag
== "auto_event" then
break
end
if game.get_event_flag(event_flag) == 1 then
table.insert(event_name_list, event_name)
table.insert(event_flag_list, event_flag)
end
end
if table.getn(event_name_list) == 0 then
say_reward("Aktif etkinlik bulunmuyor.")
return
end
say_reward("Bitirmek istediğin etkinliği seç.")
table.insert(event_name_list, "İptal")
local list = select_table(event_name_list)
if list == table.getn(event_name_list)then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
say_white("Yönetim Paneli -> Aktif Etkinlikler: ")
say_white(event_name_list
- .." kapatıyorsun.")
say_reward("Devam etmek istediğine eminmisin? ")
local confirm = select("Evet ", "Hayır ")
if confirm == 2 then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
event_sistemi.EventSys(0, event_name_list
- , event_flag_list
- )
send_letter("Yönetim Paneli")
elseif confirm == 2 then
say_size(350,350)
say_white("Yönetim Paneli -> Etkinlik Başlat: ")
local event_name_list = {}
local event_flag_list = {}
for i=1, table.getn(event_flag) do
if event_flag == "auto_event" then
break
end
if game.get_event_flag(event_flag) == 0 then
table.insert(event_name_list, event_name)
table.insert(event_flag_list, event_flag)
end
end
if table.getn(event_name_list) == 0 then
say_reward("Etkinliklerin hepsi zaten aktif.")
return
end
say_reward("Başlatmak istediğin etkinliği seç.")
table.insert(event_name_list, "İptal")
local list = select_table(event_name_list)
if list == table.getn(event_name_list)then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
say_white("Yönetim Paneli -> Etkinlik Başlat: ")
say_white(event_name_list
- .." başlatıyorsun.")
say_reward("Devam etmek istediğine eminmisin? ")
local confirm = select("Evet ", "Hayır ")
if confirm == 2 then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
event_sistemi.EventSys(1, event_name_list
- , event_flag_list
- )
send_letter("Yönetim Paneli")
elseif confirm == 3 then
say_white("Yönetim Paneli -> Otomatik Etkinlik: ")
say_reward("Ne yapmak istiyorsun? ")
local confirm = select("Etkinlikleri Başlat ", "Etkinlikleri Bitir ", "İptal")
if confirm == 3 then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
if confirm == 1 then
if game.get_event_flag("auto_event") == 1 then
say_white("Yönetim Paneli -> Otomatik Etkinlik: ")
say_reward("Otomatik etkinlik sistemi zaten aktif.")
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
say_white("Etkinlikleri otomatik olarak başlatıyorsun. ")
say_reward("Devam etmek istediğine eminmisin? ")
local confirm = select("Evet ", "Hayır ")
if confirm == 2 then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
game.set_event_flag("auto_event",1)
clear_server_timer("auto_event")
server_loop_timer("auto_event",1)
elseif confirm == 2 then
say_white("Otomatik etkinlikleri kapatıyorsun. ")
say_reward("Devam etmek istediğine eminmisin? ")
local confirm = select("Evet ", "Hayır ")
if confirm == 2 then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
game.set_event_flag("auto_event",0)
clear_server_timer("auto_event")
end
send_letter("Yönetim Paneli")
end
end
end
-- Server To Client
when login begin
event_flag = event_sistemi.EventList(1)
event_name = event_sistemi.EventList(0)
for i=1, table.getn(event_flag) do
if event_flag == "auto_event" then
if game.get_event_flag("auto_event") == 1 then
for j=1, 7 do
auto_event_setting = event_sistemi.EventList(2)
if j == 7 then
cmdchat("EventSys auto_event|"..tostring(j-1).."|"..auto_event_setting[0][5].."|"..auto_event_setting[0][6].."|"..auto_event_setting[0][3].."|")
else
cmdchat("EventSys auto_event|"..tostring(j-1).."|"..auto_event_setting[j][5].."|"..auto_event_setting[j][6].."|"..auto_event_setting[j][3].."|")
end
end
end
end
if event_flag != "auto_event" and game.get_event_flag(event_flag) == 1 then
notice(event_name.."aktif!")
notice("Gerekli bilgileri sağ üstteki event penceresinden alabilirsiniz.")
cmdchat("EventSys event|"..event_flag.."|")
end
end
end
-- Server To Client End
-- Event Timer
when auto_event.server_timer begin
auto_event_setting = event_sistemi.EventList(2)
local day = tonumber(os.date("%w"))
local time = tostring(os.date("%X"))
if auto_event_setting[day][1] == time then
event_sistemi.EventSys(1, auto_event_setting[day][4], auto_event_setting[day][3])
elseif auto_event_setting[day][2] == time then
event_sistemi.EventSys(0, auto_event_setting[day][4], auto_event_setting[day][3])
end
end
-- Event Timer End
-- Item Drop
when kill with not npc.is_pc() begin
event_flag = event_sistemi.EventList(1)
event_setting = event_sistemi.EventList(3)
for i=1, table.getn(event_flag) do
if event_flag != "kostum" and event_flag != "auto_event" and "sertifika" != event_flag and "kuzeykutusu" != event_flag and game.get_event_flag(event_flag) == 1 then
if npc.get_level() >= pc.get_level() - 10 then
if event_setting[event_flag][1] >= number(1, 150) then
game.drop_item_with_ownership(number(event_setting[event_flag][2],event_setting[event_flag][3]), 1)
end
end
end
end
end
--Futbol topu
when 50096.use begin
syschat("Futbol topunu yalnızca Altın Futbol Topu iken acabilirsin.")
syschat("Altın Futbol Topuna dönüştürmek için gereken Futbol Topu miktarı: 20")
end
when 50096.pick with pc.count_item(50096) >= 20 begin
pc.remove_item(50096, 20)
pc.give_item2(50265)
end
--Futbol topu
--Kostüm
when 8006.kill or 8007.kill or 8008.kill or 8009.kill or
8010.kill or 8011.kill or 8012.kill or 8013.kill or
8014.kill or 8024.kill or 8025.kill or 8026.kill or
8027.kill or 8051.kill or 8052.kill or 8053.kill or
8054.kill or 8055.kill or 8056.kill or 8057.kill or
8058.kill with game.get_event_flag("kostum") == 1 begin
local plvl = pc.get_level()
local mlvl
local chance = number(1,10)
local vnumlist_m = {31956}
local vnumlist_w = {31957}
local drop = number(1,1)
if npc.get_race() < 8015 then
mlvl = (npc.get_race()-8000)*5
else
mlvl = (npc.get_race()-8009)*5
end
if mlvl-plvl >= -10 then
if chance*10 == 100 then
if pc.get_sex() == 1 then
game.drop_item_with_ownership(vnumlist_w[drop],1)
else
game.drop_item_with_ownership(vnumlist_m[drop],1)
end
end
end
end
--Kostüm
--Sertifika
when 691.kill or 791.kill or 792.kill or 1192.kill or 1304.kill or
1901.kill or 2091.kill or 2191.kill or 2206.kill or 2306.kill or
2595.kill or 2596.kill or 3090.kill or 3091.kill or 3190.kill or
3191.kill or 3290.kill or 3291.kill or 3390.kill or 3391.kill or
3490.kill or 3491.kill or 3590.kill or 3591.kill or 3595.kill or
3596.kill or 3690.kill or 3691.kill or 3790.kill or 3791.kill or
3890.kill or 3891.kill or 3901.kill or 3902.kill or 3903.kill or
3904.kill or 3905.kill or 3906.kill or 8001.kill or 8002.kill or
8003.kill or 8004.kill or 8005.kill or 8006.kill or 8007.kill or
8008.kill or 8009.kill or 8010.kill or 8011.kill or 8012.kill or
8013.kill or 8014.kill or 8024.kill or 8025.kill or 8026.kill or
8027.kill or 8051.kill or 8052.kill or 8053.kill or 8054.kill or
8055.kill or 8056.kill with game.get_event_flag("sertifika") == 1 and not npc.is_pc() begin
local event_setting = event_sistemi.EventList(3)
if npc.get_level() >= pc.get_level() - 10 then
if event_setting["sertifika"][1] >= number(1, 100) then
local random_ = number(event_setting["sertifika"][2],event_setting["sertifika"][3])
notice(""..item_name(random_).." buldum! ")
game.drop_item_with_ownership(random_, 1)
end
end
end
--Sertifika
--Kuzey Kutusu
when 691.kill or 791.kill or 792.kill or 1192.kill or 1304.kill or
1901.kill or 2091.kill or 2191.kill or 2206.kill or 2306.kill or
2595.kill or 2596.kill or 3090.kill or 3091.kill or 3190.kill or
3191.kill or 3290.kill or 3291.kill or 3390.kill or 3391.kill or
3490.kill or 3491.kill or 3590.kill or 3591.kill or 3595.kill or
3596.kill or 3690.kill or 3691.kill or 3790.kill or 3791.kill or
3890.kill or 3891.kill or 3901.kill or 3902.kill or 3903.kill or
3904.kill or 3905.kill or 3906.kill or 8001.kill or 8002.kill or
8003.kill or 8004.kill or 8005.kill or 8006.kill or 8007.kill or
8008.kill or 8009.kill or 8010.kill or 8011.kill or 8012.kill or
8013.kill or 8014.kill or 8024.kill or 8025.kill or 8026.kill or
8027.kill or 8051.kill or 8052.kill or 8053.kill or 8054.kill or
8055.kill or 8056.kill with game.get_event_flag("kuzeykutusu") == 1 and not npc.is_pc() begin
local event_setting = event_sistemi.EventList(3)
if npc.get_level() >= pc.get_level() - 10 then
if event_setting["kuzeykutusu"][1] >= number(1, 350) then
local random_ = number(event_setting["kuzeykutusu"][2],event_setting["kuzeykutusu"][3])
notice(""..item_name(random_).." buldum! ")
game.drop_item_with_ownership(random_, 1)
end
end
end
--Kuzey Kutusu
-- Item Drop End
--Function
function EventList(type)
event_list = {
[0] = {"Ayışığı Etkinliği ", "Futbol Topu Etkinliği ", "Paskalya Etkinliği ", "Kostüm Etkinliği ", "Okey Etkinliği ", "Sertifika Etkinliği ", "Kuzey Kutusu Etkinliği "},
[1] = {"ayisigi", "futboltopu", "paskalya", "kostum", "okey", "sertifika", "kuzeykutusu", "auto_event"},
[2] = { [0] = {"20:00:00", "22:00:00", "kuzeykutusu", "Kuzey Kutusu Etkinliği ", "20:00", "22:00"},--Pazar
[1] = {"20:00:00", "22:00:00", "ayisigi", "Ayışığı Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
[2] = {"20:00:00", "22:00:00", "futboltopu", "Futbol Topu Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
[3] = {"20:00:00", "22:00:00", "paskalya", "Paskalya Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
[4] = {"20:00:00", "22:00:00", "kostum", "Kostüm Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
[5] = {"20:00:00", "22:00:00", "okey", "Okey Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
[6] = {"20:00:00", "22:00:00", "sertifika", "Sertifika Etkinliği ", "20:00", "22:00"}, },
[3] = { ["ayisigi"] = {2, 50011, 50011},
["futboltopu"] = {2, 50096, 50096},
["paskalya"] = {5, 50160, 50179},
["okey"] = {3, 79505, 79505},
["sertifika"] = {1, 52701, 52705},
["kuzeykutusu"] = {1, 38057, 38057},}, }
return event_list[type]
end
function EventSys(type_, event_name, event_flag)
if type_ == 1 then
notice_all(event_name.." başladı!")
notice_all("Gerekli bilgileri sağ üstteki event penceresinden alabilirsiniz.")
game.set_event_flag(event_flag,1)
else
notice_all(event_name.." sona erdi!")
notice_all("Yönetim ekibi iyi oyunlar diler.")
game.set_event_flag(event_flag,0)
end
end
--Function End
end
end