Yardım Dönüşüm Damage Sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan kayıturku
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 461
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

kayıturku

Üye
Üye
Mesaj
157
Çözümler
4
Beğeni
45
Puan
109
Ticaret Puanı
0
Merhaba serverımda dönüşüm küresi ile dönüştüğüm zaman vurus damagelerinde değişiklik olmuyor damage ayarlarını nereden düzenleyebilirim?
 
battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
int CalcMeleeDamage(LPCHARACTER pkAttacker, LPCHARACTER pkVictim, bool bIgnoreDefense, bool bIgnoreTargetRating)
    // Bu fonskiyonun içerisinde şöyle bir kontrol yağılmış oraya bir bak bence
    if (bPolymorphed && !pkAttacker->IsPolyMaintainStat())
    {
        // MONKEY_ROD_ATTACK_BUG_FIX
        Item_GetDamage(pWeapon, &iDamMin, &iDamMax);
        // END_OF_MONKEY_ROD_ATTACK_BUG_FIX

        DWORD dwMobVnum = pkAttacker->GetPolymorphVnum();
        const CMob * pMob = CMobManager::instance().Get(dwMobVnum);

        if (pMob)
        {
            int iPower = pkAttacker->GetPolymorphPower();
            iDamMin += pMob->m_table.dwDamageRange[0] * iPower / 100;
            iDamMax += pMob->m_table.dwDamageRange[1] * iPower / 100;
        }
    }
 
battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
int CalcMeleeDamage(LPCHARACTER pkAttacker, LPCHARACTER pkVictim, bool bIgnoreDefense, bool bIgnoreTargetRating)
    // Bu fonskiyonun içerisinde şöyle bir kontrol yağılmış oraya bir bak bence
    if (bPolymorphed && !pkAttacker->IsPolyMaintainStat())
    {
        // MONKEY_ROD_ATTACK_BUG_FIX
        Item_GetDamage(pWeapon, &iDamMin, &iDamMax);
        // END_OF_MONKEY_ROD_ATTACK_BUG_FIX

        DWORD dwMobVnum = pkAttacker->GetPolymorphVnum();
        const CMob * pMob = CMobManager::instance().Get(dwMobVnum);

        if (pMob)
        {
            int iPower = pkAttacker->GetPolymorphPower();
            iDamMin += pMob->m_table.dwDamageRange[0] * iPower / 100;
            iDamMax += pMob->m_table.dwDamageRange[1] * iPower / 100;
        }
    }
anlamadım ustam hangi kısmında oynama yapacagım
 
battle.cpp içerisinde CalcMeleeDamage fonksiyonu var. Bu fonksiyonun içerisinde düz vuruş yaparken saldıranın dönüşümde olup olmadığını kontrol eden bir kod bloğu var oraya bir göz gezdir dedim.
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (bPolymorphed && !pkAttacker->IsPolyMaintainStat())
    {
        // MONKEY_ROD_ATTACK_BUG_FIX
        Item_GetDamage(pWeapon, &iDamMin, &iDamMax);
        // END_OF_MONKEY_ROD_ATTACK_BUG_FIX

        DWORD dwMobVnum = pkAttacker->GetPolymorphVnum();
        const CMob * pMob = CMobManager::instance().Get(dwMobVnum);

        if (pMob)
        {
            int iPower = pkAttacker->GetPolymorphPower();
            iDamMin += pMob->m_table.dwDamageRange[0] * iPower / 100;
            iDamMax += pMob->m_table.dwDamageRange[1] * iPower / 100;
        }
    }
 
Üst