Çözüldü Cube sisteminde ortalama zararlı item sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan asilords
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 73
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

asilords

Üye
Üye
Mesaj
271
Çözümler
11
Beğeni
65
Puan
704
Ticaret Puanı
0
+9 muharebeyi cubede dönüştürürken efsunları tritona aktarılıyor sorun yok burda daha sonra tritonu ortalamalı silaha dönüştürdüğümde efsunları aktarmaması gerekli bu sorunu nasıl çözerim . Hiç efsun aktarmasa o zaman muharebeyi dönüştürürken triton efsunsuz olacak?
 
Çözüm
+9 muharebeyi cubede dönüştürürken efsunları tritona aktarılıyor sorun yok burda daha sonra tritonu ortalamalı silaha dönüştürdüğümde efsunları aktarmaması gerekli bu sorunu nasıl çözerim . Hiç efsun aktarmasa o zaman muharebeyi dönüştürürken triton efsunsuz olacak?

cuberenewal.cpp yi açın hocam orada böyle bir bölüm olacaktır.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (canCopy)

Burayı şu şekilde değiştirin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (canCopy && materialInfo.reward.vnum != 180)

Buradaki 180 sayısı efsunların aktarılmamasını istediğiniz item vnumudur 180 +0 Zehir Kılıcının kodudur istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz. Efsunların aktarılmamasını istediğiniz item sayısı 1'den fazlaysa && materialInfo.reward.vnum != itemkodu şeklinde ekleye ekleye istediğiniz kadar...
+9 muharebeyi cubede dönüştürürken efsunları tritona aktarılıyor sorun yok burda daha sonra tritonu ortalamalı silaha dönüştürdüğümde efsunları aktarmaması gerekli bu sorunu nasıl çözerim . Hiç efsun aktarmasa o zaman muharebeyi dönüştürürken triton efsunsuz olacak?

cuberenewal.cpp yi açın hocam orada böyle bir bölüm olacaktır.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (canCopy)

Burayı şu şekilde değiştirin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (canCopy && materialInfo.reward.vnum != 180)

Buradaki 180 sayısı efsunların aktarılmamasını istediğiniz item vnumudur 180 +0 Zehir Kılıcının kodudur istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz. Efsunların aktarılmamasını istediğiniz item sayısı 1'den fazlaysa && materialInfo.reward.vnum != itemkodu şeklinde ekleye ekleye istediğiniz kadar arttırabilirsiniz.
 
Çözüm
Triton niye ortalamalı silaha dönüşüyor onu pek anlayamadım :D
bu konuda haklı çünkü ortalamalı silahlar ile ortalamasız silahlar birbirlerine dönüşmüyorlar. zaten amaç ikisinden birini feragat etmek. tritonu ortalamalı bir silaha dönüştürme yeterli.
 
IMG_4714.webp

Bu tarz bir files üstünde çalışıyorum son silahlarda ortalama olucak. Sanırım üstteki yorum işime yarayacak teşekkür ederim kendisine. Her türlü bir sorun oluyor, oyuncu tritona uğraşıp 5/5 efsun yapıyor dönüştürdüğünde ortalamalı silah efsunsuz oluyor sanırım buna çözüm yok:)
 
18826 eklentisini görüntüle
Bu tarz bir files üstünde çalışıyorum son silahlarda ortalama olucak. Sanırım üstteki yorum işime yarayacak teşekkür ederim kendisine. Her türlü bir sorun oluyor, oyuncu tritona uğraşıp 5/5 efsun yapıyor dönüştürdüğünde ortalamalı silah efsunsuz oluyor sanırım buna çözüm yok:)
oyun başında son dönüşüm eşyalar ortalamalı olacak diye bilgi geçersen kimse efsun getirmeye uğraşmaz sanırım. ama wslik server düşünüyorsan bu mantıktan vazgeçip klasil stilden devam et. ortalamalı en güçlü silah zehir kılıcı olsun. ekstra dönüşüme gerek yok bence ama sen bilirsin tabi
 
oyun başında son dönüşüm eşyalar ortalamalı olacak diye bilgi geçersen kimse efsun getirmeye uğraşmaz sanırım. ama wslik server düşünüyorsan bu mantıktan vazgeçip klasil stilden devam et. ortalamalı en güçlü silah zehir kılıcı olsun. ekstra dönüşüme gerek yok bence ama sen bilirsin tabi
Farklı tarz planlıyorum yorum için teşekkürler.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst