Çözüldü Cube Renewall / Sınırsız Yang Yardım

  • Konuyu açan Konuyu açan jarova77
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 86
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

jarova77

Üye
Üye
Mesaj
63
Çözümler
4
Beğeni
13
Puan
414
Ticaret Puanı
0
Merhabalar sıfırdan altyapı oluşturmaya başladım yang sistemi eklemiştim başka bir fileste cubeye uyarlandıgını gördüm gameyi yaptım ama clientte takıldım sanırım ek malzemeler istediği için cubenin nasıl uyarlayabilirim yardımcı olursanız sevinirim .

Aldıgım Files:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * GetCubeRenewalDates(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    int index;
    if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 0, &index))
        return Py_BuildException();

    const CPythonCubeRenewal::TInfoStrucCubeRenewal & CRItemVector = CPythonCubeRenewal::Instance().GetList();
    if (DWORD(index) >= CRItemVector.size())
#ifdef ENABLE_YANG_LIMIT_SYSTEM
        return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiKiiis",0,0,false,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,"None");
#else
        return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiiiiis",0,0,false,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,"None");
#endif

    const TInfoDateCubeRenewal & CRenewalItemVector = CRItemVector[index];
#ifdef ENABLE_YANG_LIMIT_SYSTEM
    return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiiKiiis",
#else
    return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiiiiiis",
#endif
        CRenewalItemVector.vnum_reward,
        CRenewalItemVector.count_reward,
        CRenewalItemVector.item_reward_stackable,
        CRenewalItemVector.vnum_material_1,
        CRenewalItemVector.count_material_1,
        CRenewalItemVector.vnum_material_2,
        CRenewalItemVector.count_material_2,
        CRenewalItemVector.vnum_material_3,
        CRenewalItemVector.count_material_3,
        CRenewalItemVector.vnum_material_4,
        CRenewalItemVector.count_material_4,
        CRenewalItemVector.vnum_material_5,
        CRenewalItemVector.count_material_5,       
        CRenewalItemVector.vnum_material_6,
        CRenewalItemVector.count_material_6,
        CRenewalItemVector.gold,
        CRenewalItemVector.gem,
        CRenewalItemVector.gem2,
        CRenewalItemVector.percent,
        CRenewalItemVector.category
        );
}


Benim files:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * GetCubeRenewalDates(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    int index;
    if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 0, &index))
        return Py_BuildException();

    const CPythonCubeRenewal::TInfoStrucCubeRenewal & CRItemVector = CPythonCubeRenewal::Instance().GetList();
    if (DWORD(index) >= CRItemVector.size())
        return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiis",0,0,false,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,"None");


    const TInfoDateCubeRenewal & CRenewalItemVector = CRItemVector[index];
    return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiis",
        CRenewalItemVector.vnum_reward,
        CRenewalItemVector.count_reward,
        CRenewalItemVector.item_reward_stackable,
        CRenewalItemVector.vnum_material_1,
        CRenewalItemVector.count_material_1,
        CRenewalItemVector.vnum_material_2,
        CRenewalItemVector.count_material_2,
        CRenewalItemVector.vnum_material_3,
        CRenewalItemVector.count_material_3,
        CRenewalItemVector.vnum_material_4,
        CRenewalItemVector.count_material_4,
        CRenewalItemVector.vnum_material_5,
        CRenewalItemVector.count_material_5,
        CRenewalItemVector.gold,
        CRenewalItemVector.percent,
        CRenewalItemVector.category
        );
}
 
Çözüm
Merhabalar sıfırdan altyapı oluşturmaya başladım yang sistemi eklemiştim başka bir fileste cubeye uyarlandıgını gördüm gameyi yaptım ama clientte takıldım sanırım ek malzemeler istediği için cubenin nasıl uyarlayabilirim yardımcı olursanız sevinirim .

Aldıgım Files:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * GetCubeRenewalDates(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    int index;
    if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 0, &index))
        return Py_BuildException();

    const CPythonCubeRenewal::TInfoStrucCubeRenewal & CRItemVector = CPythonCubeRenewal::Instance().GetList();
    if (DWORD(index) >= CRItemVector.size())
#ifdef ENABLE_YANG_LIMIT_SYSTEM
        return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiKiiis",0,0,false,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,"None");
#else
        return...
Merhabalar sıfırdan altyapı oluşturmaya başladım yang sistemi eklemiştim başka bir fileste cubeye uyarlandıgını gördüm gameyi yaptım ama clientte takıldım sanırım ek malzemeler istediği için cubenin nasıl uyarlayabilirim yardımcı olursanız sevinirim .

Aldıgım Files:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * GetCubeRenewalDates(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    int index;
    if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 0, &index))
        return Py_BuildException();

    const CPythonCubeRenewal::TInfoStrucCubeRenewal & CRItemVector = CPythonCubeRenewal::Instance().GetList();
    if (DWORD(index) >= CRItemVector.size())
#ifdef ENABLE_YANG_LIMIT_SYSTEM
        return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiKiiis",0,0,false,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,"None");
#else
        return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiiiiis",0,0,false,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,"None");
#endif

    const TInfoDateCubeRenewal & CRenewalItemVector = CRItemVector[index];
#ifdef ENABLE_YANG_LIMIT_SYSTEM
    return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiiKiiis",
#else
    return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiiiiiis",
#endif
        CRenewalItemVector.vnum_reward,
        CRenewalItemVector.count_reward,
        CRenewalItemVector.item_reward_stackable,
        CRenewalItemVector.vnum_material_1,
        CRenewalItemVector.count_material_1,
        CRenewalItemVector.vnum_material_2,
        CRenewalItemVector.count_material_2,
        CRenewalItemVector.vnum_material_3,
        CRenewalItemVector.count_material_3,
        CRenewalItemVector.vnum_material_4,
        CRenewalItemVector.count_material_4,
        CRenewalItemVector.vnum_material_5,
        CRenewalItemVector.count_material_5,      
        CRenewalItemVector.vnum_material_6,
        CRenewalItemVector.count_material_6,
        CRenewalItemVector.gold,
        CRenewalItemVector.gem,
        CRenewalItemVector.gem2,
        CRenewalItemVector.percent,
        CRenewalItemVector.category
        );
}


Benim files:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * GetCubeRenewalDates(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    int index;
    if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 0, &index))
        return Py_BuildException();

    const CPythonCubeRenewal::TInfoStrucCubeRenewal & CRItemVector = CPythonCubeRenewal::Instance().GetList();
    if (DWORD(index) >= CRItemVector.size())
        return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiis",0,0,false,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,"None");


    const TInfoDateCubeRenewal & CRenewalItemVector = CRItemVector[index];
    return Py_BuildValue("iibiiiiiiiiiiiis",
        CRenewalItemVector.vnum_reward,
        CRenewalItemVector.count_reward,
        CRenewalItemVector.item_reward_stackable,
        CRenewalItemVector.vnum_material_1,
        CRenewalItemVector.count_material_1,
        CRenewalItemVector.vnum_material_2,
        CRenewalItemVector.count_material_2,
        CRenewalItemVector.vnum_material_3,
        CRenewalItemVector.count_material_3,
        CRenewalItemVector.vnum_material_4,
        CRenewalItemVector.count_material_4,
        CRenewalItemVector.vnum_material_5,
        CRenewalItemVector.count_material_5,
        CRenewalItemVector.gold,
        CRenewalItemVector.percent,
        CRenewalItemVector.category
        );
}
Sondan 3.cüyü K harfi yapacaksın. Sırayla sayarsan hangisi hangisine denk geldiğini öğrenebilirsin.
 
Çözüm

Dosya Eklentileri

  • Adsız.webp
    Adsız.webp
    104,5 KB · Gösterim: 14
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst