Çözüldü Core Düşürme Hk.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
4.038
Çözümler
390
Beğeni
4.159
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Merhabalar. Filesımda her ch 3 core'a ayrılmış durumda. Bunu tek core'a düşürmeye çalıştığımda oyun açılmıyor ve localhost:15000 no connect socket vs. syserr veriyor. MAP_ALLOW ları tek CONFIG'e aktarıp, run.sh'yi gerektiği gibi düzenliyorum diğer coreların start komutlarını siliyorum falan ama sanırım portlarla ilgili bir sıkıntı meydana geliyor. Atladığım neresi olabilir ? Yaptığım işlemi her bir core klasörü için denedim belki aralarında farklılık vardır diye ama asla olmuyor.

Güncel syserr:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
SYSERR: Aug 10 21:24:14.35963 :: socket_connect: HOST localhost:15000, could not connect.
SYSERR: Aug 10 21:24:16.828679 :: hupsig: SIGHUP, SIGINT, SIGTERM signal has been received. shutting down.
SYSERR: Aug 10 21:24:16.874507 :: hupsig: SIGHUP, SIGINT, SIGTERM signal has been received. shutting down.
 
Son düzenleme:
CONFIG ve conf.txt dosyasında yazanları ekleyebilir misiniz
 
CONFIG:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
CHANNEL: 1
HOSTNAME: first
PORT: 13000
P2P_PORT: 14000
MAP_ALLOW: 1 3 5 21 23 25 41 43 45 61 62 63 64 65 66 67 68 79 209 210 212 351 352 69 70 71 72 73 104 107 108 109 216 217 301 302 303 304 353 354
DB_ADDR: localhost
DB_PORT: 15000
PLAYER_SQL: localhost user pw player
COMMON_SQL: localhost user pw common
LOG_SQL: localhost user pw log
TABLE_POSTFIX:
PASSES_PER_SEC: 25
SAVE_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
PING_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
VIEW_RANGE: 10000
CHECK_MULTIHACK: 0
ADMINPAGE_PASSWORD: sjefjfhsfjkfs1
ADMINPAGE_IP: 95.130.169.169
SPEEDHACK_LIMIT_COUNT: 300
SPEEDHACK_LIMIT_BONUS: 80
PK_PROTECT_LEVEL: 15
TRAFFIC_PROFILE:
MALL_URL:
TEST_SERVER: 0
PK_SERVER: 0
MAX_LEVEL: 120
MAX_LEVEL_STATUS: 105
SPECIAL_SHOUT: 1
GM_GHOST_SHOUT: 1
GM_EMPIRE_SHOUT: 0
GM_LEVEL_SHOUT: 0
PLAYER_EMPIRE_SHOUT: 1
PLAYER_LEVEL_SHOUT: 1
KURESIZ_YANSITMA: 1
MASKESIZ_DUYGULAR: 1
TAS_BASMA_ORANI: 100
LYCAN_MAP: 0
BASLANGIC_LEVEL: 70

conf.txt
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
WELCOME_MSG = "Database baslatildi"
SQL_ACCOUNT = "localhost account user pw 0"
SQL_PLAYER = "localhost player user pw 0"
SQL_COMMON = "localhost common user pw 0"
SQL_HOTBACKUP = "localhost hotbackup user pw 0"
TABLE_POSTFIX = ""
BIND_PORT = 15000
DB_SLEEP_MSEC = 10
CLIENT_HEART_FPS = 10
HASH_PLAYER_LIFE_SEC = 600
BACKUP_LIMIT_SEC = 3600
PLAYER_ID_START = 1000
PLAYER_DELETE_LEVEL_LIMIT = 100
PLAYER_DELETE_CHECK_SIMPLE = 1
ITEM_ID_RANGE = 2000000000 2100000000
MIN_LENGTH_OF_SOCIAL_ID = 6
SIMPLE_SOCIALID = 1
NO_TXT = 0
Block "Y/QSB7omi36awq4ctpUxuiwRARM="
 
Klasör yapısı nasıl? Bakın first filan yazıyor. Eğer her kanal tek core olacaksa sadece isim verin. Örnek ch1, ch2.

CONFIG dosyanızda yer alan şu değeri kaldırabilirsiniz. Zaten conf.txt’den alıyor.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
TABLE_POSTFIX:

Files oluştururken nelere dikkat etmeliyiz vs daha detaylıca öğrenmek için şu videoyu izleyebilirsiniz.
 
Klasör yapısı şu şekilde;
core/ch1/first
core/ch1/game1
core/ch1/game2

Bunu core/ch1 şeklinde ayarlamayı denedim fakat symlinkleri bir türlü aktaramadığım için oyun açılmadı. O yüzden core/ch1/first olarak bıraktım ama nafile..
 
Videoya bakarak kanalları o şekilde ayarlayabilirsiniz. Eğer ch1/first şeklinde kullacağınız. Hostname farklı olmalı.
Örnek olarak ch1_first, ch2_first şeklinde yapabilirsiniz.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst