Çözüldü Client sürümü yükselttikten sonra bi hata var

  • Konuyu açan Konuyu açan shekspro
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 444
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

shekspro

Üye
Üye
Mesaj
80
Çözümler
6
Beğeni
15
Puan
414
Ticaret Puanı
0
debug modda build alip oyuna girdikten sonra Coordinate, Mouse Position, Patch, UFPS, RFP bunların çıkması normal ama release modda build alıp girdiğimde de çıkıyor hata nerde yapmış olabilirim @Whistle
 
Çözüm
Client/UserInterface/UserInterface.cpp açın ve aratın;

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef _DISTRIBUTE
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif

Degistirin:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifndef _DEBUG
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif
Client/UserInterface/UserInterface.cpp açın ve aratın;

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef _DISTRIBUTE
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif

Degistirin:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifndef _DEBUG
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif
 
Çözüm
Client/UserInterface/UserInterface.cpp açın ve aratın;

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef _DISTRIBUTE
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif

Degistirin:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifndef _DEBUG
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif
tamamdır deniyicem bilgisayara geçince

sorun çözülmüştür teşekkürler.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst