Çözüldü Client Köpek modu veya parlama efektleri gidiyor

  • Konuyu açan Konuyu açan okcoder1134
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 22
  • Gösterim Gösterim 2K
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

okcoder1134

MT Üye
MT Üye
Mesaj
265
Çözümler
16
Beğeni
154
Puan
734
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhabalar uzun süredir üzerinde çalıştığım fileste Client tabanlı bir sorun var uzun süredir çözemedim bi danışayım dedim.
Parlama efekti gibi bir sistem var, zırha parlama verebiliyorsunuz, veya evrim sistemi var silaha parlama falan veriyorsunuz.
Bir yere ışınlanınca parlama gidiyor, itemi çıkar tak yapınca parlama geri geliyor. Buna benzer bir sorunun fixini çok önceden görmüştüm bir yerde ama bulamadım.

Bir de Köpek modu ekledim. Modu aktif edince slotlar köpeğe dönüşüyor fakat deaktif edince eski hallerine dönmüyorlar. Karakter atınca veya yine bir yere ışınlanınca eski hallerine döndüklerini görüyorum.
Sorun tahminimce client tabanlı, anlık olarak efektler değişimler gerçekleşmiyor. Bir fikri veya önerisi olan var mı?
 
Çözüm
@Reached @Yenicerii
Sorunu hallettim başka bir filesten sökerek kurdum stabil çalıştı fakat,
Nedense köpek modunu kapat veya aç yapınca şöyle bir syserr veriyor :
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12243] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12244] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12245] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12246] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12247] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12248] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12255] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 ...
İnit ettiğin yere efekt gizleme sistemini entegre etmen lazım.
 
Yok onu demedim köpek modunu açtığında __init__ kısmına gelen verilere efektleri eklemen lazım. Kapattığında da aynı şekilde ki efektler tekrar updatelensin
 
İlk sorun için bir fikrim yok fakat, ikinci sorun için köpek efektlerinin normale dönmediği an syserr düşmüş olabilir. Kontrol ettiniz mi?
Sistem içindeki "Refresh" ve "on-off" şeklinde kodlar varsa kontrol edin.
 
Aynı şekilde. Birbiriyle çalışan tüm sistemleri entegre etmen gerekiyor ki kapattığında deaktif olan fonksiyonlar, açtığında da aktif olsun.
agadg.webp
Inıt içerisine zaten eklemişim ben refresh olayını hatta buton işlevlerine de :
Screenshot_1.webp
True - False şeklinde eklenmiş gördüğün gibi. Hatta sana bunun Client Src'deki karşılığını da göstereyim :
22.webp
Yani anlayacağın ben bir eksik göremedim.
Sistemi aktif ve deaktif ediyor zaten ama işte oyunun tekrar yüklenmesi gerekiyor.
Ben mi anlamadım senin dediğini biraz daha detaylı anlatır mısın?
 
Her şey düzgün gibi görünüyor, ancak ilk fotoğrafa dayanarak şunu sormak istiyorum, src tarafındaki #ifdef ve pack tarafındaki if app.ENABLE_DOG_MODE makroları eksiksiz eklediğinize emin misiniz ?
 
5937 eklentisini görüntüle
Inıt içerisine zaten eklemişim ben refresh olayını hatta buton işlevlerine de :
5938 eklentisini görüntüle
True - False şeklinde eklenmiş gördüğün gibi. Hatta sana bunun Client Src'deki karşılığını da göstereyim :
5939 eklentisini görüntüle
Yani anlayacağın ben bir eksik göremedim.
Sistemi aktif ve deaktif ediyor zaten ama işte oyunun tekrar yüklenmesi gerekiyor.
Ben mi anlamadım senin dediğini biraz daha detaylı anlatır mısın?
Kendi dediğimi okuyunca ben de kendime dedim nası yazmışım diye :) Demek istediğim o değildi. Oyuna girerken veya bir efekt açıp kapattığında bu update edilir. Senin yapman gereken köpek modu tekrar kapandığında update etmen. Sistem işlevinden bahsetmemiştim orda
 
Her şey düzgün gibi görünüyor, ancak ilk fotoğrafa dayanarak şunu sormak istiyorum, src tarafındaki #ifdef ve pack tarafındaki if app.ENABLE_DOG_MODE makroları eksiksiz eklediğinize emin misiniz ?
if app. olayını kullanmak istemedim. O yüzden client den python application module cpp dosyasından kaldırdım.
python da da app olanları kaldırıp düzenledim. Ondan olabileceğini de sanmıyorum :D
Kendi dediğimi okuyunca ben de kendime dedim nası yazmışım diye :) Demek istediğim o değildi. Oyuna girerken veya bir efekt açıp kapattığında bu update edilir. Senin yapman gereken köpek modu tekrar kapandığında update etmen. Sistem işlevinden bahsetmemiştim orda
Hocam hala anlayamadım :D
 
@Reached dediği sanırım işlemleri anlık olarak update ettirmek. Fakat sistemin kendisinde bunu yapan kodlar zaten mevcut, Refresh fonksiyonlarının bunu gerçekleştirmesi lazım fakat yapmıyor. Modun paylaşıldığı sayfada da buna benzer bir sorun yaşayan olmamış. Orası da ayrı bir garip.

Debug modda denediniz mi bu işlemi ?
 
@Reached dediği sanırım işlemleri anlık olarak update ettirmek. Fakat sistemin kendisinde bunu yapan kodlar zaten mevcut, Refresh fonksiyonlarının bunu gerçekleştirmesi lazım fakat yapmıyor. Modun paylaşıldığı sayfada da buna benzer bir sorun yaşayan olmamış. Orası da ayrı bir garip.

Debug modda denediniz mi bu işlemi ?
Filesım Debug modda sorun yaşıyor onu daha sonra çözeceğim. Ekli olan bir filesten kodları kontrol etmeyi deniyeyim bari
 
@Reached dediği sanırım işlemleri anlık olarak update ettirmek. Fakat sistemin kendisinde bunu yapan kodlar zaten mevcut, Refresh fonksiyonlarının bunu gerçekleştirmesi lazım fakat yapmıyor. Modun paylaşıldığı sayfada da buna benzer bir sorun yaşayan olmamış. Orası da ayrı bir garip.

Debug modda denediniz mi bu işlemi ?
Aslında dediğin bir bakıma doğru. Ama sistemde bunu yapan kodlar olsaydı bu sıkıntı olmazdı.
1. Sorunun için;
Mevcut dosyaların, binek in-bin'de, teleportlarda parlama gidiyorsa parlama efekti sisteminde sizin kullandığınız haline göre yazılmamış olması. İnsanlar bu sistemleri güncel dosyalarında yazmaktansa 0 bir fileste yazdıkları için çoğu şeye uyarlamıyorlar.

2. Sorunun için;
Köpek modunu kapattığında 0 komutunu anlık updatelemiyorsa eklerken bir hata yapmandan kaynaklıdır. Sistemde bir sorun olduğunu düşünmüyorum ben de kullanıyorum çünkü
 
Aslında dediğin bir bakıma doğru. Ama sistemde bunu yapan kodlar olsaydı bu sıkıntı olmazdı.
1. Sorunun için;
Mevcut dosyaların, binek in-bin'de, teleportlarda parlama gidiyorsa parlama efekti sisteminde sizin kullandığınız haline göre yazılmamış olması. İnsanlar bu sistemleri güncel dosyalarında yazmaktansa 0 bir fileste yazdıkları için çoğu şeye uyarlamıyorlar.

2. Sorunun için;
Köpek modunu kapattığında 0 komutunu anlık updatelemiyorsa eklerken bir hata yapmandan kaynaklıdır. Sistemde bir sorun olduğunu düşünmüyorum ben de kullanıyorum çünkü
Yapabilme potansiyelim olan tüm hataları kontrol ettim hocam bence Kullandığım alt yapı da problem var :D
Alt yapıda etki taşı diye bir taş eklemişler, zırha parlama veriyor. Onda da aynı sorun var. parlama efekti dediğim mesele o yani.

Bence client srcde refresh ile ilgili kod bloklarında bir sorun var iyice bir kurcalamam gerekiyor. Uzun zamandır da uğraştığım bir files game.core falan vermiyor çok temiz yaptım 0 syserrli Şu ufak tefek sorunları da halletsem tadından yenmez :D
 
Aslında dediğin bir bakıma doğru. Ama sistemde bunu yapan kodlar olsaydı bu sıkıntı olmazdı.
1. Sorunun için;
Mevcut dosyaların, binek in-bin'de, teleportlarda parlama gidiyorsa parlama efekti sisteminde sizin kullandığınız haline göre yazılmamış olması. İnsanlar bu sistemleri güncel dosyalarında yazmaktansa 0 bir fileste yazdıkları için çoğu şeye uyarlamıyorlar.

2. Sorunun için;
Köpek modunu kapattığında 0 komutunu anlık updatelemiyorsa eklerken bir hata yapmandan kaynaklıdır. Sistemde bir sorun olduğunu düşünmüyorum ben de kullanıyorum çünkü
Bakar mısın şuna ?
köpek modunu deaktif ediyorum.
slotlar eski hallerine dönmüyorlar.
bir kaçını kesiyorum.
yeni spawnlanan slotlar gerçek görüntüleri ile spawnlanıyor :D :D
 

Dosya Eklentileri

  • Screenshot_1.webp
    Screenshot_1.webp
    58,7 KB · Gösterim: 174
@Reached @Yenicerii
Sorunu hallettim başka bir filesten sökerek kurdum stabil çalıştı fakat,
Nedense köpek modunu kapat veya aç yapınca şöyle bir syserr veriyor :
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12243] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12244] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12245] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12246] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12247] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12248] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12255] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12256] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12257] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12258] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12259] ALREADY EXIST
0205 09:45:20375 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12260] ALREADY EXIST
0205 09:45:20375 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12261] ALREADY EXIST
0205 09:45:20375 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12262] ALREADY EXIST
0205 09:45:20375 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12263] ALREADY EXIST
0205 09:45:20375 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12264] ALREADY EXIST
0205 09:45:20375 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12265] ALREADY EXIST
0205 09:45:20375 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12266] ALREADY EXIST
0205 09:45:20375 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12316] ALREADY EXIST
0205 09:45:20375 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12317] ALREADY EXIST
0205 09:45:20376 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12318] ALREADY EXIST
0205 09:45:20377 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12322] ALREADY EXIST
0205 09:45:20378 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12323] ALREADY EXIST
0205 09:45:20380 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12324] ALREADY EXIST
0205 09:45:20382 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12325] ALREADY EXIST
0205 09:45:20382 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12326] ALREADY EXIST
0205 09:45:20382 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12327] ALREADY EXIST
0205 09:45:20382 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12344] ALREADY EXIST
0205 09:45:20383 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12345] ALREADY EXIST
0205 09:45:20385 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12346] ALREADY EXIST
0205 09:45:20387 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12347] ALREADY EXIST
0205 09:45:20389 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12348] ALREADY EXIST
0205 09:45:20389 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12359] ALREADY EXIST
0205 09:45:20389 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12361] ALREADY EXIST
0205 09:45:20391 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12362] ALREADY EXIST
0205 09:45:20393 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12363] ALREADY EXIST
0205 09:45:20394 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12364] ALREADY EXIST
0205 09:45:20395 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12365] ALREADY EXIST
0205 09:45:20395 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12366] ALREADY EXIST
0205 09:45:20395 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12367] ALREADY EXIST
0205 09:45:20395 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12368] ALREADY EXIST
0205 09:45:20395 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12369] ALREADY EXIST
0205 09:45:20395 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12370] ALREADY EXIST
0205 09:45:20395 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12371] ALREADY EXIST
0205 09:45:20395 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12384] ALREADY EXIST
0205 09:45:20395 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12385] ALREADY EXIST
0205 09:45:20396 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12386] ALREADY EXIST
0205 09:45:20396 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12387] ALREADY EXIST
0205 09:45:20396 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12388] ALREADY EXIST
0205 09:45:20396 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12389] ALREADY EXIST
0205 09:45:20398 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12399] ALREADY EXIST
0205 09:45:20400 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12400] ALREADY EXIST
0205 09:45:20402 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12401] ALREADY EXIST
0205 09:45:20402 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12405] ALREADY EXIST
0205 09:45:20402 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12406] ALREADY EXIST
0205 09:45:20402 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12407] ALREADY EXIST
0205 09:45:20402 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12411] ALREADY EXIST
0205 09:45:20402 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12412] ALREADY EXIST
0205 09:45:20402 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12413] ALREADY EXIST
0205 09:45:20403 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12414] ALREADY EXIST
0205 09:45:20403 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12415] ALREADY EXIST
0205 09:45:20403 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12416] ALREADY EXIST
0205 09:45:20403 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12418] ALREADY EXIST
0205 09:45:20403 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12656] ALREADY EXIST
0205 09:45:20403 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12657] ALREADY EXIST
0205 09:45:20404 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12658] ALREADY EXIST
0205 09:45:20404 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12671] ALREADY EXIST
0205 09:45:20404 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12672] ALREADY EXIST
0205 09:45:20404 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12673] ALREADY EXIST
0205 09:45:20404 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12677] ALREADY EXIST
0205 09:45:20404 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12678] ALREADY EXIST
0205 09:45:20404 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12679] ALREADY EXIST
0205 09:45:20405 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12681] ALREADY EXIST
0205 09:45:20405 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12701] ALREADY EXIST
0205 09:45:20405 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12702] ALREADY EXIST
0205 09:45:20405 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12703] ALREADY EXIST
0205 09:45:20405 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12716] ALREADY EXIST
0205 09:45:20405 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12717] ALREADY EXIST
0205 09:45:20405 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12718] ALREADY EXIST
0205 09:45:20405 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [13116] ALREADY EXIST
0205 09:45:20406 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14887] ALREADY EXIST
0205 09:45:20406 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14888] ALREADY EXIST
0205 09:45:20406 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14889] ALREADY EXIST
0205 09:45:20406 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14890] ALREADY EXIST
0205 09:45:20406 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14891] ALREADY EXIST
0205 09:45:20406 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14892] ALREADY EXIST
0205 09:45:20408 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14906] ALREADY EXIST
0205 09:45:20408 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14907] ALREADY EXIST
0205 09:45:20409 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14908] ALREADY EXIST
0205 09:45:20410 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14919] ALREADY EXIST
0205 09:45:20410 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14920] ALREADY EXIST
0205 09:45:20410 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14921] ALREADY EXIST
0205 09:45:20410 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14925] ALREADY EXIST
0205 09:45:20410 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14926] ALREADY EXIST
0205 09:45:20410 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14927] ALREADY EXIST
0205 09:45:20410 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14928] ALREADY EXIST
0205 09:45:20410 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14929] ALREADY EXIST
0205 09:45:20410 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17745] ALREADY EXIST
0205 09:45:20411 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17746] ALREADY EXIST
0205 09:45:20411 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17751] ALREADY EXIST
0205 09:45:20411 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17752] ALREADY EXIST
0205 09:45:20411 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17753] ALREADY EXIST
0205 09:45:20411 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17757] ALREADY EXIST
0205 09:45:20411 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17758] ALREADY EXIST
0205 09:45:20411 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17759] ALREADY EXIST
0205 09:45:20411 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17881] ALREADY EXIST
0205 09:45:20412 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17882] ALREADY EXIST
0205 09:45:20412 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17883] ALREADY EXIST
0205 09:45:20414 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17884] ALREADY EXIST
0205 09:45:20415 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17885] ALREADY EXIST
0205 09:45:20417 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17886] ALREADY EXIST
0205 09:45:20417 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17917] ALREADY EXIST
0205 09:45:20417 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17933] ALREADY EXIST
0205 09:45:20417 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17934] ALREADY EXIST
0205 09:45:20417 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17935] ALREADY EXIST
0205 09:45:20418 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17957] ALREADY EXIST
0205 09:45:20418 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17958] ALREADY EXIST
0205 09:45:20418 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17959] ALREADY EXIST
0205 09:45:20418 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17976] ALREADY EXIST
0205 09:45:20418 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18094] ALREADY EXIST
0205 09:45:20418 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18095] ALREADY EXIST
0205 09:45:20418 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18096] ALREADY EXIST
0205 09:45:20418 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18115] ALREADY EXIST
0205 09:45:20419 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18116] ALREADY EXIST
0205 09:45:20419 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18117] ALREADY EXIST
0205 09:45:20419 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18137] ALREADY EXIST
0205 09:45:20419 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18138] ALREADY EXIST
0205 09:45:20419 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18139] ALREADY EXIST
0205 09:45:20419 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18152] ALREADY EXIST
0205 09:45:20419 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18153] ALREADY EXIST
0205 09:45:20419 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18154] ALREADY EXIST
0205 09:45:20420 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18415] ALREADY EXIST
0205 09:45:20420 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18416] ALREADY EXIST
0205 09:45:20420 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18417] ALREADY EXIST
0205 09:45:20420 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18433] ALREADY EXIST
0205 09:45:20420 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18506] ALREADY EXIST
0205 09:45:20420 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18507] ALREADY EXIST
0205 09:45:20420 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18508] ALREADY EXIST
0205 09:45:20420 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18551] ALREADY EXIST
0205 09:45:20421 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18552] ALREADY EXIST
0205 09:45:20421 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18553] ALREADY EXIST
0205 09:45:20954 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12243] ALREADY EXIST
0205 09:45:20954 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12244] ALREADY EXIST
0205 09:45:20954 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12245] ALREADY EXIST
0205 09:45:20955 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12246] ALREADY EXIST
0205 09:45:20955 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12247] ALREADY EXIST
0205 09:45:20955 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12248] ALREADY EXIST
0205 09:45:20955 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12255] ALREADY EXIST
0205 09:45:20955 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12256] ALREADY EXIST
0205 09:45:20955 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12257] ALREADY EXIST
0205 09:45:20955 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12258] ALREADY EXIST
0205 09:45:20956 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12259] ALREADY EXIST
0205 09:45:20956 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12260] ALREADY EXIST
0205 09:45:20956 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12261] ALREADY EXIST
0205 09:45:20956 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12262] ALREADY EXIST
0205 09:45:20956 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12263] ALREADY EXIST
0205 09:45:20956 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12264] ALREADY EXIST
0205 09:45:20957 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12265] ALREADY EXIST
0205 09:45:20957 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12266] ALREADY EXIST
0205 09:45:20957 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12316] ALREADY EXIST
0205 09:45:20957 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12317] ALREADY EXIST
0205 09:45:20957 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12318] ALREADY EXIST
0205 09:45:20957 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12322] ALREADY EXIST
0205 09:45:20958 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12323] ALREADY EXIST
0205 09:45:20958 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12324] ALREADY EXIST
0205 09:45:20958 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12325] ALREADY EXIST
0205 09:45:20958 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12326] ALREADY EXIST
0205 09:45:20958 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12327] ALREADY EXIST
0205 09:45:20959 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12344] ALREADY EXIST
0205 09:45:20959 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12345] ALREADY EXIST
0205 09:45:20959 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12346] ALREADY EXIST
0205 09:45:20959 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12347] ALREADY EXIST
0205 09:45:20960 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12348] ALREADY EXIST
0205 09:45:20960 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12359] ALREADY EXIST
0205 09:45:20960 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12361] ALREADY EXIST
0205 09:45:20960 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12362] ALREADY EXIST
0205 09:45:20960 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12363] ALREADY EXIST
0205 09:45:20961 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12364] ALREADY EXIST
0205 09:45:20961 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12365] ALREADY EXIST
0205 09:45:20961 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12366] ALREADY EXIST
0205 09:45:20961 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12367] ALREADY EXIST
0205 09:45:20961 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12368] ALREADY EXIST
0205 09:45:20962 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12369] ALREADY EXIST
0205 09:45:20962 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12370] ALREADY EXIST
0205 09:45:20962 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12371] ALREADY EXIST
0205 09:45:20962 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12384] ALREADY EXIST
0205 09:45:20962 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12385] ALREADY EXIST
0205 09:45:20962 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12386] ALREADY EXIST
0205 09:45:20962 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12387] ALREADY EXIST
0205 09:45:20963 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12388] ALREADY EXIST
0205 09:45:20963 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12389] ALREADY EXIST
0205 09:45:20963 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12399] ALREADY EXIST
0205 09:45:20964 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12400] ALREADY EXIST
0205 09:45:20964 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12401] ALREADY EXIST
0205 09:45:20964 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12405] ALREADY EXIST
0205 09:45:20964 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12406] ALREADY EXIST
0205 09:45:20964 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12407] ALREADY EXIST
0205 09:45:20964 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12411] ALREADY EXIST
0205 09:45:20965 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12412] ALREADY EXIST
0205 09:45:20965 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12413] ALREADY EXIST
0205 09:45:20965 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12414] ALREADY EXIST
0205 09:45:20965 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12415] ALREADY EXIST
0205 09:45:20965 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12416] ALREADY EXIST
0205 09:45:20965 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12418] ALREADY EXIST
0205 09:45:20966 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12656] ALREADY EXIST
0205 09:45:20966 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12657] ALREADY EXIST
0205 09:45:20966 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12658] ALREADY EXIST
0205 09:45:20966 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12671] ALREADY EXIST
0205 09:45:20967 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12672] ALREADY EXIST
0205 09:45:20967 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12673] ALREADY EXIST
0205 09:45:20967 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12677] ALREADY EXIST
0205 09:45:20967 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12678] ALREADY EXIST
0205 09:45:20967 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12679] ALREADY EXIST
0205 09:45:20968 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12681] ALREADY EXIST
0205 09:45:20968 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12701] ALREADY EXIST
0205 09:45:20968 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12702] ALREADY EXIST
0205 09:45:20968 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12703] ALREADY EXIST
0205 09:45:20969 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12716] ALREADY EXIST
0205 09:45:20969 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12717] ALREADY EXIST
0205 09:45:20969 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12718] ALREADY EXIST
0205 09:45:20969 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [13116] ALREADY EXIST
0205 09:45:20969 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14887] ALREADY EXIST
0205 09:45:20969 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14888] ALREADY EXIST
0205 09:45:20970 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14889] ALREADY EXIST
0205 09:45:20970 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14890] ALREADY EXIST
0205 09:45:20970 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14891] ALREADY EXIST
0205 09:45:20970 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14892] ALREADY EXIST
0205 09:45:20970 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14906] ALREADY EXIST
0205 09:45:20970 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14907] ALREADY EXIST
0205 09:45:20971 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14908] ALREADY EXIST
0205 09:45:20971 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14919] ALREADY EXIST
0205 09:45:20972 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14920] ALREADY EXIST
0205 09:45:20972 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14921] ALREADY EXIST
0205 09:45:20972 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14925] ALREADY EXIST
0205 09:45:20972 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14926] ALREADY EXIST
0205 09:45:20972 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14927] ALREADY EXIST
0205 09:45:20973 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14928] ALREADY EXIST
0205 09:45:20973 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [14929] ALREADY EXIST
0205 09:45:20973 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17745] ALREADY EXIST
0205 09:45:20973 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17746] ALREADY EXIST
0205 09:45:20973 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17751] ALREADY EXIST
0205 09:45:20973 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17752] ALREADY EXIST
0205 09:45:20974 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17753] ALREADY EXIST
0205 09:45:20974 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17757] ALREADY EXIST
0205 09:45:20974 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17758] ALREADY EXIST
0205 09:45:20974 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17759] ALREADY EXIST
0205 09:45:20974 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17881] ALREADY EXIST
0205 09:45:20974 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17882] ALREADY EXIST
0205 09:45:20974 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17883] ALREADY EXIST
0205 09:45:20975 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17884] ALREADY EXIST
0205 09:45:20975 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17885] ALREADY EXIST
0205 09:45:20975 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17886] ALREADY EXIST
0205 09:45:20975 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17917] ALREADY EXIST
0205 09:45:20975 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17933] ALREADY EXIST
0205 09:45:20975 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17934] ALREADY EXIST
0205 09:45:20976 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17935] ALREADY EXIST
0205 09:45:20976 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17957] ALREADY EXIST
0205 09:45:20976 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17958] ALREADY EXIST
0205 09:45:20976 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17959] ALREADY EXIST
0205 09:45:20976 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [17976] ALREADY EXIST
0205 09:45:20976 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18094] ALREADY EXIST
0205 09:45:20976 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18095] ALREADY EXIST
0205 09:45:20977 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18096] ALREADY EXIST
0205 09:45:20977 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18115] ALREADY EXIST
0205 09:45:20977 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18116] ALREADY EXIST
0205 09:45:20977 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18117] ALREADY EXIST
0205 09:45:20977 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18137] ALREADY EXIST
0205 09:45:20977 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18138] ALREADY EXIST
0205 09:45:20977 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18139] ALREADY EXIST
0205 09:45:20978 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18152] ALREADY EXIST
0205 09:45:20978 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18153] ALREADY EXIST
0205 09:45:20978 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18154] ALREADY EXIST
0205 09:45:20978 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18415] ALREADY EXIST
0205 09:45:20978 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18416] ALREADY EXIST
0205 09:45:20978 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18417] ALREADY EXIST
0205 09:45:20979 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18433] ALREADY EXIST
0205 09:45:20979 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18506] ALREADY EXIST
0205 09:45:20979 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18507] ALREADY EXIST
0205 09:45:20979 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18508] ALREADY EXIST
0205 09:45:20979 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18551] ALREADY EXIST
0205 09:45:20979 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18552] ALREADY EXIST
0205 09:45:20979 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [18553] ALREADY EXIST

Syserrin client Src deki karşılığı :
InstanceBaseEffect.cpp
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInstanceBase::AttachTextTail()
{
    if (m_isTextTail)
    {
        TraceError("CInstanceBase::AttachTextTail - VID [%d] ALREADY EXIST", GetVirtualID());
        return;
    }
   
    m_isTextTail=true;

    DWORD dwVID=GetVirtualID();

    float fTextTailHeight = GetBaseHeight() + 10.0f;

    static D3DXCOLOR s_kD3DXClrTextTail=D3DXCOLOR(1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f);
    CPythonTextTail::Instance().RegisterCharacterTextTail(m_dwGuildID, dwVID, s_kD3DXClrTextTail, fTextTailHeight);

    // CHARACTER_LEVEL
    if (m_dwLevel)
    {
        UpdateTextTailLevel(m_dwLevel);
    }
}

Büyük bir sorun değilse syserri kapatacağım bir bilginiz var mı beyler?
 
Çözüm
Bu syserr dokularla alakalı oluyor genellikle. Çözümü için kan kusturan bir hata olsa da, bir zamanlar bununla ilgili çözümün şu olduğunu okumuştum. Fix olarak paylaşılmıştı ancak o an bu sorunu yaşamadığım için deneme fırsatım da olmadı maalesef.

Pack içinde script kodları içeren dosyaların bir tanesinde(artık bu hata hangi durumda alınıyorsa onunla ilgili script dosyası) tek bir boşluk karakterinin buna sebep olduğunu ve o boşluğu düzeltince hatanında gittiğini okumuştum. Fix olarak paylaşan kişi, aynı hatayı oyun içinde atı çağırdığında alıyordu. Ve çözüm için de at ile alakalı olan script dosyasını ele alarak anlatmıştı.

Dolayısıyla, bu köpek moduna ait bir script dosyası vs. varsa büyük bir dikkatle kontrol etmeniz gerekebilir. Veya packteki başka bir script ile çakışmadığından emin olun. Çünkü bahsettiğim boşluk karakteri, bulunduğu yerdeki kod bloklarını tekrar çalıştırmaya çalıştığı için bu hata düşüyor.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst