Çözüldü Client build sırasında hata

  • Konuyu açan Konuyu açan DeadLyEscaPe
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 722
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

DeadLyEscaPe

Üye
Üye
Mesaj
441
Çözümler
28
Beğeni
106
Puan
474
Ticaret Puanı
0
Merhabalar, bir server filesten hem game hem source extern dosyalarını kendi filesime uyarlıyorum. Game tarafı bitti, client tarafı da tam bitti diyordum. Hiç rastlamadığım bir hatayla karşılaştım. Bilgisi olan arkadaşlar rica etsem yardımcı olabilirler mi?

Hata içeren dizin: C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 12.0\VC\include
Hata içeren dosya adı: xlocnum
Dosyadaki hatalı gösterilen kod bloğu (2.satır):

Ads2z.png


Visual Studio tarafında gösterilen hata kodu:

Adsız.png
 
Çözüm
Merhaba, sorunun xlocnum ile alakası olduğunu sanmıyorum. Vs de genellikle (vs nin kendisiyle alakalı olan) kritik hatalarda Project kısmında bizim projelerimiz yazmaz. Ancak görüntüde sorunun EterBase'den çıktığı görülüyor. EterBase'de ki bir yanlışlık yüzünden xlocnum dosyası çalışamıyor gibi.

Bu klasörde herhangi bir değişiklik yaptınız mı ? ve bu EterBase size mi ait yoksa başka filesten mi çektiniz?
Komut satırında daha önce tanımlı olan ancak şu an var olmayan bir ayarın olmadığını söylüyor.

İzleyebileceğiniz adımları şöyle belirteyim:

- EterBase / stdafx.cpp dosyasında #include "stdafx.h" tanımlı olduğundan emin olun.
- Beraberinde EterBase klasörü içindeki bütün .cpp uzantılı dosyalarda #include "stdafx.h" tanımı...
şahsi görüşüm bir serverfilesten extern güncellemesi alınmayacağı yönünde yutup kanalınfa zatrn kütüphaneler güncelleniyor, aynı yöntemle sende güncelleyebilirsin
 
şahsi görüşüm bir serverfilesten extern güncellemesi alınmayacağı yönünde yutup kanalınfa zatrn kütüphaneler güncelleniyor, aynı yöntemle sende güncelleyebilirsin

Game ve client tarafında extern içindeki dosyaların sürümleri aynı olmak zorunda değil mi?
Game tarafını çektim bir hata ile karşılaşmadım oyuna da girebiliyorum. Crytoop, devil vs sürümlerini nereden bakıp öğrenebilirim?
Ona göre clienti de manuel olarak yükseltmeyi deneyebilirim.
 
Game ve client tarafında extern içindeki dosyaların sürümleri aynı olmak zorunda değil mi?
Game tarafını çektim bir hata ile karşılaşmadım oyuna da girebiliyorum. Crytoop, devil vs sürümlerini nereden bakıp öğrenebilirim?
Ona göre clienti de manuel olarak yükseltmeyi deneyebilirim.
hayır yani şöyle gamedeki cryptopp ile client cryptopp aynı olmasa sorun çıkarmaz sanırım
 
Merhaba, sorunun xlocnum ile alakası olduğunu sanmıyorum. Vs de genellikle (vs nin kendisiyle alakalı olan) kritik hatalarda Project kısmında bizim projelerimiz yazmaz. Ancak görüntüde sorunun EterBase'den çıktığı görülüyor. EterBase'de ki bir yanlışlık yüzünden xlocnum dosyası çalışamıyor gibi.

Bu klasörde herhangi bir değişiklik yaptınız mı ? ve bu EterBase size mi ait yoksa başka filesten mi çektiniz?
Komut satırında daha önce tanımlı olan ancak şu an var olmayan bir ayarın olmadığını söylüyor.

İzleyebileceğiniz adımları şöyle belirteyim:

- EterBase / stdafx.cpp dosyasında #include "stdafx.h" tanımlı olduğundan emin olun.
- Beraberinde EterBase klasörü içindeki bütün .cpp uzantılı dosyalarda #include "stdafx.h" tanımı olduğundan emin olun.
- VS de EterBase Sağ tıkla > Özellikler > C/C++ > Bu ekranda Create/Use Precompiled Header ayarını "/Yc" olarak seçin. Veya zaten böyleyse, bu ayarı Precompiled headers are not used. olarak seçip deneyin.
- VS de EterBase Sağ tıkla > Özellikler > C/C++ > Komut Satırı(Command-Line) > buraya /Yc"stdafx.h" tanımını eklemeyi deneyin.

Adsız.jpg



Sürümleri öğrenmeye gelince:

cryptopp sürümünü;
cryptopp/config.h dosyası içinde CRYPTOPP_VERSION araması yaparak görebilirsiniz.

boost sürümünü:
boost/version.hpp dosyasından öğrenebilirsiniz.

devil sürümünü;
include/IL/il.h dosyasında #define IL_VERSION araması yaparak öğrenebilirsiniz.
 
Çözüm
Merhaba, sorunun xlocnum ile alakası olduğunu sanmıyorum. Vs de genellikle (vs nin kendisiyle alakalı olan) kritik hatalarda Source kısmında bizim projelerimiz yazmaz. Ancak görüntüde sorunun EterBase'den çıktığı görülüyor. EterBase'de ki bir yanlışlık yüzünden xlocnum dosyası çalışamıyor gibi.

Bu klasörde herhangi bir değişiklik yaptınız mı ? ve bu EterBase size mi ait yoksa başka filesten mi çektiniz?
Komut satırında daha önce tanımlı olan ancak şu an var olmayan bir ayarın olmadığını söylüyor.

İzleyebileceğiniz adımları şöyle belirteyim:

- EterBase / stdafx.cpp dosyasında #include "stdafx.h" tanımlı olduğundan emin olun.
- Beraberinde EterBase klasörü içindeki bütün .cpp uzantılı dosyalarda #include "stdafx.h" tanımı olduğundan emin olun.
- VS de EterBase Sağ tıkla > Özellikler > C/C++ > Bu ekranda Create/Use Precompiled Header ayarını "/Yc" olarak seçin. Veya zaten böyleyse, bu ayarı Precompiled headers are not used. olarak seçip deneyin.
- VS de EterBase Sağ tıkla > Özellikler > C/C++ > Komut Satırı(Command-Line) > buraya /Yc"stdafx.h" tanımını eklemeyi deneyin.

6956 eklentisini görüntüle


Sürümleri öğrenmeye gelince:

cryptopp sürümünü;
cryptopp/config.h dosyası içinde CRYPTOPP_VERSION araması yaparak görebilirsiniz.

boost sürümünü:
boost/version.hpp dosyasından öğrenebilirsiniz.

devil sürümünü;
include/IL/il.h dosyasında #define IL_VERSION araması yaparak öğrenebilirsiniz.

Çok teşekkürler, olmayınca komple delete yapmıştım. Akşam tekrardan deneyip dönüş yapacağım.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst