Yardım "click.mse" Dosyasını src ye tanımlama

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 5
  • Gösterim Gösterim 565
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
4.043
Çözümler
392
Beğeni
4.166
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Merhaba, elimdeki psm yi düzenleyip eksiklerini gideriyorum ancak bir yerde takıldım.
Oyun içindeki neredeyse bütün effectler instancebase.h den geliyor, ancak resimde gösterdiğim click effecti pythonplayer.h den geliyor.

Adsız.jpg


Ben bu efekti pyhtonplayer.h den çekip ilgili cpp ye şu şekilde tanımladım(ok işareti ile belirttiğim yerler);

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
const bool CPlayerSettingsModule::_LoadInit()
{
    CInstanceBase & pkBase = CInstanceBase();
->    CPythonPlayer & pkPlayer = CPythonPlayer::Instance();
    static const std::vector<TEffect> m_vecEffectData =
    {
       
        { pkBase.EFFECT_DUST, "", "d:/ymir work/effect/etc/dust/dust.mse" } ,
        ...
        ...
        ...
    -> { pkPlayer.RegisterEffect(CPythonPlayer::EFFECT_PICK, "d:/ymir work/effect/etc/click/click.mse", true) },
    };

Sonrasında bu efekt sorunsuz olarak çalışmaya başladı ancak listedeki diğer bazı effectler ortadan kayboluyor nedense.
Mesela ölmeden hemen önceki kafanın çevresinde dönen yıldızlar.. Başka hangi efektlerde sorun oluşuyor bilmiyorum hepsini test etmedim elbette ama bu click.mse yi ekleyince bir sorun oluştuğu kesin.
GIF 25.09.2021 22-42-25.gif


Sizce sorun ne olabilir?
 
Son düzenleme:
psm tam bir sistem değil bu yüzden eksik kısımları olabilir. bunu debug modda deneyip efekt kaybolduğunda syserr düşürüyor mu diye baktınız mı hiç ?
 
psm tam bir sistem değil bu yüzden eksik kısımları olabilir. bunu debug modda deneyip efekt kaybolduğunda syserr düşürüyor mu diye baktınız mı hiç ?
Hiç bir syserr yok maalesef. Zaten normalde çalışan bir effect(kafada dönen yıldızlar), ama bu click.mse yi ekleyince bir tür bug mu oluyor ne oluyor anlamadım.
 
Hiç bir syserr yok maalesef. Zaten normalde çalışan bir effect(kafada dönen yıldızlar), ama bu click.mse yi ekleyince bir tür bug mu oluyor ne oluyor anlamadım.
CPythonPlayer::Instance();

yerine sadece

CPythonPlayer();

yapınca noluyor
 
Geri
Üst