Yardım Clang 14 / C++2b build warninglerini çözmek.

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Kaptan Yosun

Moderatör
Moderatör
Premium Üye
Mesaj
767
Çözümler
24
Beğeni
644
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Server kaynak kodunu
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
rehberi kullanarak Clang-14 / c++2b'e güncelledim. Bu da beraberinde bazı warningleri getirdi. Bu warningleri çözmeme yardımcı olur musunuz? Lütfen Warningleri kapatmamı önermeyin. Problemleri örtmek değil çözmek istiyorum. Bu bir çok kişinin işine yarayabilir.

Game build hata listesi:
Game build warning listesi:
Genişlet Daralt Kopyala
-Wdeprecated-enum-enum-conversion
-Winvalid-source-encoding
-Wunused-private-field
-Wambiguous-reversed-operator
-Wmisleading-indentation
-Wunused-const-variable
-W#pragma-messages
-Wdeprecated
-Wdeprecated-anon-enum-enum-conversion

Db build hata listesi:
Game build warning listesi:
Genişlet Daralt Kopyala
-Winvalid-source-encoding
-Wunused-const-variable
-Wtautological-pointer-compare
-Wdeprecated-enum-enum-conversion
-Wunused-private-field

Korece karakter olan her dosyada -Winvalid-source-encoding spamladığı için o warningi bastırıp build aldım. Yoksa aşırı uzun oluyordu log. Bunun için de Korece karakter olan dosyaları UTF-8 Yapmak işe yaradı ancak o zaman da CH1 başlamıyordu ve
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
"ReadSpecialDropItemFile: ReadSpecialDropItemFile : there is no item 돈꾸러미 : node 금장보물상자"
hatası veriyordu.

Bir diğer neredeyse spamlayan warning ise -Wdeprecated-enum-enum-conversion. Mesela bu hatayı
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
./../../common/item_length.h:154:46: warning: arithmetic between different enumeration types ('EDragonSoulSubType' and 'EDragonSoulGradeTypes') is deprecated [-Wdeprecated-enum-enum-conversion]
        DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM = DS_SLOT_MAX * DRAGON_SOUL_GRADE_MAX * DRAGON_SOUL_BOX_SIZE,
                                        ~~~~~~~~~~~ ^ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bu kod için veriyor
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
enum EDSInventoryMaxNum
{
    DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM = DS_SLOT_MAX * DRAGON_SOUL_GRADE_MAX * DRAGON_SOUL_BOX_SIZE,
};

Tam build logunu eklere koydum. Şimdiden teşekkür ederim!
 

Dosya Eklentileri

Son düzenleme:
Üst