Yardım Chler arasında ışınlanınca otomatik geçiş yapma

  • Konuyu açan Konuyu açan maxbro
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 436
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

maxbro

[GM]MaxBro
MT Üye
Mesaj
530
Çözümler
19
Beğeni
391
Puan
819
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar. 1. ve 2. köylerdeki oyuncuların sadece ch1 de olmasını istiyorum. Geri kalan haritaların hepsinde 2-3-4 nolu kanallarda olmasını istiyorum. Şuan configlerde ch1 configinde map_allow kısmında eklenmemiş haritalara ışınlanınca oyundan atıyor ve devamında ch1de oyuna giriş sağlanmıyor. diğer chler seçilince oyuna girilebiliyor. Benim istediğim, oyuncular sadece ch1 de köylere gelebilsin ve köyden diğer haritalara ışınlanınca otomatik ch2 kanalına geçsin. diğer haritalardan köye ışınlanınca otomatik ch1 kanalına geçiş yapsın. buradaki amacım ch1 de sadece savaşan veya pazar kuran, diğer chlerdeki oyuncuların ise exp ve farm yapan oyuncuların bulunmasını istememdir. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Kodlara bakma şansım yok ama ch değiştirme sisteminin kodlarından yardım alarak bu dediğin yapılabilir belki. Direkt config üzerinden yaparsan büyük ihtimalle bug olacaktır.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if(ch->GetMapIndex() == 41) //mavi 1
   Buraya ch degistirme kodlarından bakarak gerekli warp vs. kodlarını ekleyeceksin

Tabi bu geliştirilebilir.
 
Kodlara bakma şansım yok ama ch değiştirme sisteminin kodlarından yardım alarak bu dediğin yapılabilir belki. Direkt config üzerinden yaparsan büyük ihtimalle bug olacaktır.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if(ch->GetMapIndex() == 41) //mavi 1
   Buraya ch degistirme kodlarından bakarak gerekli warp vs. kodlarını ekleyeceksin

Tabi bu geliştirilebilir.
bu kodlar hangi dosyaya eklenen kodlar. sanırım yeni bir sistem yazılması gerekiyor bunun için sıfırdan ve referans kod olarak bu kodu önerdiniz. bu durumda hızlı ch sisteminin tüm kodları incelenmeli
 
Üst