cheat engineyle yapılan saldırı hızı hilesi fixo

  • Konuyu açan Konuyu açan martysama
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 98

martysama

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
250
Beğeni
109
Puan
466
Ticaret Puanı
0
1733583311208.webp




1733583340882.webp

yine bi hile yolu cheat engienden yapılan

gamelib ActorInstance.cpp

__GetAttackSpeed
SetAttackSpeed

limitliyoruz.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CActorInstance::SetAttackSpeed(float fAtkSpd)
{
    // Minimum ve maksimum saldırı hızını belirleyin
    const float MIN_ATTACK_SPEED = 0.5f; // Minimum saldırı hızı
    const float MAX_ATTACK_SPEED = 1.7f; // Maksimum saldırı hızı

    // Gelen saldırı hızını sınırla
    if (fAtkSpd < MIN_ATTACK_SPEED)
        fAtkSpd = MIN_ATTACK_SPEED;
    else if (fAtkSpd > MAX_ATTACK_SPEED)
        fAtkSpd = MAX_ATTACK_SPEED;

    // Değeri değişkene ata
    m_fAtkSpd = fAtkSpd;
}

float CActorInstance::__GetAttackSpeed()
{
    // Saldırı hızını sınırla (0.0f ile 2.0f arasında)
    if (m_fAtkSpd < 0.0f)
    {
        return 0.0f; // Minimum sınır
    }
    else if (m_fAtkSpd > 1.7f)
    {
        return 1.7f; // Maksimum sınır
    }

    return m_fAtkSpd; // Sınırlar dahilindeki hızı döndür
}
 
Cheat engine ile tam olarak napıyorlar hocam videosu var mı
 
Cheat engine ile tam olarak napıyorlar hocam videosu var mı
hocam lalaker v3 ile cheat engine iksiinde denemek lazım.

bide not düşeyim.
bu yaptığmı sınırlamalar örneğin
2.0f 200 sınırlıyor ama adamın hızı 100 170 hızı hilesi yaparsa 170e yükseliyor ama sınırı aşamıyor.
bide cheat enginedeyle yapılan bir sürü hile var benim yaptığım en basiti



turuncu forum hileler bölümü var ordakilerden hile metotlarını öğrenebilirsin
 
Son düzenleme:
20476 eklentisini görüntüle



20477 eklentisini görüntüle
yine bi hile yolu cheat engienden yapılan

gamelib ActorInstance.cpp

__GetAttackSpeed
SetAttackSpeed

limitliyoruz.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CActorInstance::SetAttackSpeed(float fAtkSpd)
{
    // Minimum ve maksimum saldırı hızını belirleyin
    const float MIN_ATTACK_SPEED = 0.5f; // Minimum saldırı hızı
    const float MAX_ATTACK_SPEED = 1.7f; // Maksimum saldırı hızı

    // Gelen saldırı hızını sınırla
    if (fAtkSpd < MIN_ATTACK_SPEED)
        fAtkSpd = MIN_ATTACK_SPEED;
    else if (fAtkSpd > MAX_ATTACK_SPEED)
        fAtkSpd = MAX_ATTACK_SPEED;

    // Değeri değişkene ata
    m_fAtkSpd = fAtkSpd;
}

float CActorInstance::__GetAttackSpeed()
{
    // Saldırı hızını sınırla (0.0f ile 2.0f arasında)
    if (m_fAtkSpd < 0.0f)
    {
        return 0.0f; // Minimum sınır
    }
    else if (m_fAtkSpd > 1.7f)
    {
        return 1.7f; // Maksimum sınır
    }

    return m_fAtkSpd; // Sınırlar dahilindeki hızı döndür
}
eline sağlık ama sunucuda limitlemediğin sürece en ufak reverse engineering bilgisi olan kişi bunu geçebilir
 
Geri
Üst