Cheat engineden yapılan bir hile metodunu kapatmak

  • Konuyu açan Konuyu açan martysama
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 1
  • Gösterim Gösterim 75

martysama

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
250
Beğeni
109
Puan
466
Ticaret Puanı
0
1733582635243.webp


üst resimde cheat engine bu bloklar yoluyla hareket hızı hilesi yapıyor
bu bloklar xorla şifrelesemde yine hile yapıyor
ama limit koyunca hile yapılmıyor.
ActorInstance.cpp
void CActorInstance::Move()

değiştir


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CActorInstance::Move()
{
    // Hız sınırlarını belirleyin
    float clampedSpeed = m_fMovSpd;

    // Hızı 0 ile 2 arasına sınırla
    if (clampedSpeed < 0.0f)
    {
        clampedSpeed = 0.0f;  // Negatif hızları 0 yap
    }
    else if (clampedSpeed > 2.0f)
    {
        clampedSpeed = 2.0f;  // 2'den büyük hızları 2 yap
    }

    // Hız sınırlandıktan sonra hareketi başlat
    if (m_isWalking)
    {
        SetLoopMotion(CRaceMotionData::NAME_WALK, 0.15f, clampedSpeed);
    }
    else
    {
        SetLoopMotion(CRaceMotionData::NAME_RUN, 0.15f, clampedSpeed);
    }
}


ActorInstance.cpp
void CActorInstance::Move()
void CActorInstance::Stop(float fBlendingTime)
ActorInstancemotion.cpp
bool CActorInstance::__IsMoveMotion()


yapay zekadan yardım alındı aslıdna hepsini o yaptı

ikincisi

1733583723774.webp


ActorInstance.cpp
ActorInstance::SetMoveSpeed
1733583910327.webp

ActorInstancemotion.cpp
CActorInstance::SetLoopMotion
 
Son düzenleme:
Geri
Üst