Cheat engine veya lalakeratiyle yapılan hareket ve saldırı hızı hilesinde hareket hızına değişken yapma

  • Konuyu açan Konuyu açan martysama
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 7
  • Gösterim Gösterim 128

martysama

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
250
Beğeni
109
Puan
466
Ticaret Puanı
0
daha önce paylaşılan hareket hızı limitlemelerinde limit üstüne çıkılamıyordu fakat limitin altında hile yapılıyordu.
örneğin.
1.7f limit belirleyelim.
oyuncu 1.0f de ise 1.6f yükseltebiliyordu.

bu konumuza gelirsek.


bunda hem limit uyguluyoruz.

hemde anlık hareket hızını küçük değerlele değiştiryoruz.
atıyorum hile programı 1.6fye yüskelttiyse.
client normal hızı tekrarden değiştiriyor.

yani.
hızın 133
hile 160 yaptı.(görünen)
client tekrardan
ana hızı Hızı +- 0.05 arası değiştirip
tekrar eski haline alır.



ActorInstance.cpp de düzenlemeler yapılacak

ekle
#include <random>

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
// Hareket fonksiyonu
void CActorInstance::Move()
{
    // Hız sürekli küçük aralıklarla değişsin (örneğin, +- 0.05f)
    float actualSpeed = m_fMovSpd;

    // Rastgele bir hız değişikliği (örneğin, 0.05f'lik değişiklik)
    std::random_device rd;
    std::mt19937 gen(rd());
    std::uniform_real_distribution<> dis(-0.05f, 0.05f); // Hızı +- 0.05 arası değiştir

    // Hızı değiştir
    actualSpeed += dis(gen);

    // Hızı 1.0f ile 2.0f arasında sınırlayalım
    if (actualSpeed < 1.0f)
    {
        actualSpeed = 1.0f;
    }
    else if (actualSpeed > 2.0f)
    {
        actualSpeed = 2.0f;
    }

    // Hareketin hızını güncelle
    m_fMovSpd = actualSpeed;

    // Hız sınırları içinde ise, hareketi başlat
    if (m_isWalking)
    {
        SetLoopMotion(CRaceMotionData::NAME_WALK, 0.15f, actualSpeed);
    }
    else
    {
        SetLoopMotion(CRaceMotionData::NAME_RUN, 0.15f, actualSpeed);
    }
}


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CActorInstance::SetMoveSpeed(float fMovSpd)
{
    // Hız sınırlarının dışına çıkılmasına engel olalım
    if (fMovSpd < 1.0f || fMovSpd > 2.0f)
    {
        std::cerr << "Cheating detected! Speed out of bounds: " << fMovSpd << std::endl;
        m_fMovSpd = 1.0f;  // Hızı sınırla (minimum)
      //  HandleCheating();  // Hile tespiti ve müdahale
        return;
    }

    // Eğer hız zaten aynıysa işlemi durdur
    if (m_fMovSpd == fMovSpd)
        return;

    // Yeni hız değerini uygula
    m_fMovSpd = fMovSpd;

    // Eğer hareket varsa, durdur ve tekrar başlat
    if (__IsMoveMotion())
    {
        Stop();
        Move();
    }
}

atakspeed
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CActorInstance::SetAttackSpeed(float fAtkSpd)
{
    // Rastgele bir hız değişikliği (-0.05f ile +0.05f arası)
    std::random_device rd;
    std::mt19937 gen(rd());
    std::uniform_real_distribution<> dis(-0.05f, 0.05f);

    // Saldırı hızını değiştir
    fAtkSpd += dis(gen);

    // Hızı sınırla: 1.0f ile 2.0f arasında
    if (fAtkSpd < 1.0f)
    {
        fAtkSpd = 1.0f;
    }
    else if (fAtkSpd > 2.0f)
    {
        fAtkSpd = 2.0f;
    }

    // Eğer saldırı hızı değiştiyse, m_fAtkSpd'yi güncelle
    if (m_fAtkSpd != fAtkSpd)
    {
        m_fAtkSpd = fAtkSpd;
    }
}

float CActorInstance::__GetAttackSpeed()
{
    // Hızı sınırla: 1.0f ile 2.0f arasında
    if (m_fAtkSpd < 1.0f || m_fAtkSpd > 2.0f)
    {
        std::cerr << "Cheating detected! Attack speed out of bounds: " << m_fAtkSpd << std::endl;
        m_fAtkSpd = 1.0f;  // Hızı minimum değere sabitle
        // HandleCheating();  // Hile tespiti
    }

    return m_fAtkSpd;
}



uzun soluklu oyunda test edilmedi

değerler
1733589490631.webp


 
Son düzenleme:
dostum yanlış anlamazsan şu yaptığın şeylerin hepsini yapıp en son halini konu açsan nasıl olur? 500 tane konu açtın ve çok çirkin gözüktüğü kanaatindeyim. her 15 dakkada bir cheat engin fix diye konu açıp duruyorsun. çaban takdir edilebilir ama hepsini yapıp öyle konu açmalısın.
 
dostum yanlış anlamazsan şu yaptığın şeylerin hepsini yapıp en son halini konu açsan nasıl olur? 500 tane konu açtın ve çok çirkin gözüktüğü kanaatindeyim. her 15 dakkada bir cheat engin fix diye konu açıp duruyorsun. çaban takdir edilebilir ama hepsini yapıp öyle konu açmalısın.
hepsi ayrı metotlar
forumda buna benzer konuda yok
bi hile engele ne kadar para harcanıyor her ay haberin var mı.
 
yazma engeli getirebiliriz belki

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
#include <windows.h>
#include <iostream>

float CActorInstance::__GetAttackSpeed()
{
    // Bellek koruması
    DWORD oldProtect;
    if (VirtualProtect(&m_fAtkSpd, sizeof(m_fAtkSpd), PAGE_READONLY, &oldProtect))
    {
        // Hızı kontrol et: 1.0f ile 2.0f arasında
        if (m_fAtkSpd < 1.0f || m_fAtkSpd > 2.0f)
        {
            std::cerr << "Cheating detected! Attack speed out of bounds: " << m_fAtkSpd << std::endl;

            // Belleği yeniden yazılabilir hale getir
            VirtualProtect(&m_fAtkSpd, sizeof(m_fAtkSpd), oldProtect, &oldProtect);

            m_fAtkSpd = 1.0f; // Hızı minimum değere sabitle

            // Tekrar salt okunur yap
            VirtualProtect(&m_fAtkSpd, sizeof(m_fAtkSpd), PAGE_READONLY, &oldProtect);
        }
    }
    else
    {
        std::cerr << "Failed to apply memory protection!" << std::endl;
    }

    return m_fAtkSpd;
}

yapay zeka saolsun
 
yazma engeli getirebiliriz belki

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
#include <windows.h>
#include <iostream>

float CActorInstance::__GetAttackSpeed()
{
    // Bellek koruması
    DWORD oldProtect;
    if (VirtualProtect(&m_fAtkSpd, sizeof(m_fAtkSpd), PAGE_READONLY, &oldProtect))
    {
        // Hızı kontrol et: 1.0f ile 2.0f arasında
        if (m_fAtkSpd < 1.0f || m_fAtkSpd > 2.0f)
        {
            std::cerr << "Cheating detected! Attack speed out of bounds: " << m_fAtkSpd << std::endl;

            // Belleği yeniden yazılabilir hale getir
            VirtualProtect(&m_fAtkSpd, sizeof(m_fAtkSpd), oldProtect, &oldProtect);

            m_fAtkSpd = 1.0f; // Hızı minimum değere sabitle

            // Tekrar salt okunur yap
            VirtualProtect(&m_fAtkSpd, sizeof(m_fAtkSpd), PAGE_READONLY, &oldProtect);
        }
    }
    else
    {
        std::cerr << "Failed to apply memory protection!" << std::endl;
    }

    return m_fAtkSpd;
}

yapay zeka saolsun
Yapay zekaya çok güveniyorsun kardeş :bandit:
 
Geri
Üst