- Mesaj
- 559
- Çözümler
- 35
- Beğeni
- 281
- Puan
- 909
- Ticaret Puanı
- 0
merhabalar char.cpp case POINT_MOV_SPEED bloğunda biraz yardıma ihtiyacım var
sorunum
case POINT_MOV_SPEED ekli olan kod bloğu
ne işe yarıyor
sorgulanan mapa ışınlandığın (IsConquerorMap) o mapa ait belirlenen statü (POINT_SUNGMA_MOVE) eğer karakterde 0 ise hareket hızını 140 a düşüyor
ve mapta statü ye 1 puan verilene kadar 140 ta sabitlemeye yarıyor
sorunum şu ki mapa ışınlandığımda
işaretli olan hareket hızının 140 olması gerekiyor fakat şöyle bir problem oluşuyor
tüm statüler sapıtıyor bu kod da yanlış bir yer var fakat kod bilgim olmadığı için tıkandım bilgisi olan yardımcı olabilirmi doğru hesaplama yapması için nasıl bir yol izlemeliyim
sorunum
case POINT_MOV_SPEED ekli olan kod bloğu
C++:
case POINT_MOV_SPEED:
if (IsConquerorMap(GetMapIndex()) && IsPC())
{
int value = 0;
int aValue = 0;
value = GetPoint(POINT_SUNGMA_MOVE);
aValue = SECTREE_MANAGER::instance().GetSungmaValueAffectByRegion(GetMapIndex(), AFFECT_SUNGMA_MOVE);
if(value < aValue)
SetPoint(type, 140);
else
SetPoint(type, 209);
}
else
SetPoint(type, GetPoint(type) + amount);
val = GetPoint(type);
break;
ne işe yarıyor
sorgulanan mapa ışınlandığın (IsConquerorMap) o mapa ait belirlenen statü (POINT_SUNGMA_MOVE) eğer karakterde 0 ise hareket hızını 140 a düşüyor
ve mapta statü ye 1 puan verilene kadar 140 ta sabitlemeye yarıyor
sorunum şu ki mapa ışınlandığımda
işaretli olan hareket hızının 140 olması gerekiyor fakat şöyle bir problem oluşuyor
tüm statüler sapıtıyor bu kod da yanlış bir yer var fakat kod bilgim olmadığı için tıkandım bilgisi olan yardımcı olabilirmi doğru hesaplama yapması için nasıl bir yol izlemeliyim