Çözüldü cannot find -lgcc_s

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Hyuna Akali

Full Stack Developer
Grafiker
Usta Üye
Editör
Mesaj
727
Çözümler
20
Beğeni
586
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
cannot find -lgcc_s
Makefile:77: recipe for target '../game_r41124' failed
gmake: *** [../game_r41124] Error 1

hata mesajı bu bu mesaj yüzünden 3 farklı buildlik bsd indirdim hepsinde aynı hata
 
Freebsd sürümü ve mimarisi nedir? Birde pkg info komutunu girdikten sonra ekrana çıkan paket listesini paylaşabilir misiniz? (Resim olarak atmayın. :D)
 
Freebsd sürümü ve mimarisi nedir? Birde pkg info komutunu girdikten sonra ekrana çıkan paket listesini paylaşabilir misiniz? (Resim olarak atmayın. :D)
Sizin rehberinizdeki freebsd pkg info kısmı ise sizin kurdurduğunuz tüm paketler :) beraber kurmuştuk paketleri
 
Her source dosyasında farklılıklar olabilir. Bu yüzden farklı fileslere ait source dosyalarını derlerken hata meydana gelebilir. Derlediğiniz src dosyasına ait paketleri kurmanız gerekecek. libgcc_s, gcc paketi geliyor.
Makefile dosyanızı ekleyebilir misiniz?
 
Her source dosyasında farklılıklar olabilir. Bu yüzden farklı fileslere ait source dosyalarını derlerken hata meydana gelebilir. Derlediğiniz src dosyasına ait paketleri kurmanız gerekecek. libgcc_s, gcc paketi geliyor.
Makefile dosyanızı ekleyebilir misiniz?
MakeFile:
Genişlet Daralt Kopyala
CC = g++

GAME_VERSION = $(shell cat ../../__REVISION__)

INCDIR =
LIBDIR =
BINDIR = ..
OBJDIR = OBJDIR_GAME
SRV_DIR = /usr/game
$(shell if [ ! -d $(OBJDIR) ]; then mkdir $(OBJDIR); fi)

# Project Flags
CFLAGS = -g -Wall -O2 -w -m32 -pipe -fexceptions -D_THREAD_SAFE -DNDEBUG

# Version Defines
CFLAGS += -D__USER__=\"$(USER)\" -D__HOSTNAME__=\"$(HOSTNAME)\" -D__PWD__=\"$(PWD)\" -D__GAME_VERSION__=\"$(GAME_VERSION)\"

# Project Library
INCDIR += -I../../../Extern/include
INCDIR += -I../../../Extern/include/mysql
INCDIR += -I../../../Extern/include/devil
INCDIR += -I../../../Extern/include/boost
INCDIR += -I../../../Extern/include/liblua
LIBDIR += -L../../../Extern/lib
LIBDIR += -L../../libthecore/lib -L../../libpoly -L../../libsql -L../../libgame/lib -L../../liblua/lib
LIBS += -lthecore -lpoly -llua -llualib -lsql -lgame -lssl -lcryptopp -lmysqlclient -lz -lIL -lpng -ltiff -lmng -llcms -ljpeg -pthread -lm -lmd

CFILE    = minilzo.c

CPPFILE = BattleArena.cpp FSM.cpp MarkConvert.cpp MarkImage.cpp MarkManager.cpp OXEvent.cpp TrafficProfiler.cpp ani.cpp\
          arena.cpp banword.cpp battle.cpp blend_item.cpp block_country.cpp buffer_manager.cpp building.cpp castle.cpp\
          char.cpp char_affect.cpp char_battle.cpp char_cards.cpp char_change_empire.cpp char_horse.cpp char_item.cpp char_manager.cpp\
          char_quickslot.cpp char_resist.cpp char_skill.cpp char_state.cpp PetSystem.cpp cmd.cpp cmd_emotion.cpp cmd_general.cpp\
          cmd_gm.cpp cmd_oxevent.cpp config.cpp constants.cpp crc32.cpp cube.cpp db.cpp desc.cpp\
          desc_client.cpp desc_manager.cpp desc_p2p.cpp dev_log.cpp dungeon.cpp empire_text_convert.cpp entity.cpp\
          entity_view.cpp event.cpp event_queue.cpp exchange.cpp file_loader.cpp fishing.cpp gm.cpp guild.cpp\
          guild_manager.cpp guild_war.cpp horse_rider.cpp horsename_manager.cpp input.cpp input_auth.cpp input_db.cpp\
          input_login.cpp input_main.cpp input_p2p.cpp input_teen.cpp input_udp.cpp ip_ban.cpp\
          item.cpp item_addon.cpp item_attribute.cpp item_manager.cpp item_manager_idrange.cpp locale.cpp\
          locale_service.cpp log.cpp login_data.cpp lzo_manager.cpp marriage.cpp matrix_card.cpp\
          messenger_manager.cpp mining.cpp mob_manager.cpp monarch.cpp motion.cpp over9refine.cpp p2p.cpp packet_info.cpp\
          party.cpp passpod.cpp pcbang.cpp polymorph.cpp priv_manager.cpp pvp.cpp\
          questevent.cpp questlua.cpp questlua_affect.cpp questlua_arena.cpp questlua_ba.cpp questlua_building.cpp\
          questlua_danceevent.cpp questlua_dungeon.cpp questlua_forked.cpp questlua_game.cpp questlua_global.cpp\
          questlua_guild.cpp questlua_horse.cpp questlua_pet.cpp questlua_item.cpp questlua_marriage.cpp questlua_mgmt.cpp\
          questlua_monarch.cpp questlua_npc.cpp questlua_oxevent.cpp questlua_party.cpp questlua_pc.cpp\
          questlua_quest.cpp questlua_target.cpp questmanager.cpp questnpc.cpp questpc.cpp\
          refine.cpp regen.cpp safebox.cpp sectree.cpp sectree_manager.cpp sequence.cpp shop.cpp\
          skill.cpp start_position.cpp target.cpp text_file_loader.cpp trigger.cpp utils.cpp vector.cpp war_map.cpp\
          wedding.cpp xmas_event.cpp version.cpp panama.cpp threeway_war.cpp map_location.cpp auth_brazil.cpp\
          BlueDragon.cpp BlueDragon_Binder.cpp DragonLair.cpp questlua_dragonlair.cpp skill_power.cpp affect.cpp\
          SpeedServer.cpp questlua_speedserver.cpp auction_manager.cpp buff_on_attributes.cpp\
          FileMonitor_FreeBSD.cpp ClientPackageCryptInfo.cpp cipher.cpp dragon_soul_table.cpp\
          group_text_parse_tree.cpp char_dragonsoul.cpp questlua_dragonsoul.cpp DragonSoul.cpp\
          shop_manager.cpp shopEx.cpp item_manager_read_tables.cpp attr_transfer.cpp New_PetSystem.cpp questlua_petnew.cpp\
          offline_shop.cpp offlineshop_manager.cpp offlineshop_config.cpp TempleOchao.cpp questlua_TempleOchao.cpp MeleyLair.cpp questlua_MeleyLair.cpp

COBJS    = $(CFILE:%.c=$(OBJDIR)/%.o)
CPPOBJS    = $(CPPFILE:%.cpp=$(OBJDIR)/%.o)

MAINOBJ = $(OBJDIR)/main.o
MAINCPP = main.cpp

TARGET  = $(BINDIR)/game_r$(GAME_VERSION)

default: $(TARGET)

$(OBJDIR)/minilzo.o: minilzo.c
    @echo -e "\033[0;32mDerleniyor ->\033[0m" $<
    @$(CC) $(CFLAGS) $(INCDIR) -c $< -o $@

$(OBJDIR)/%.o: %.cpp
    @echo -e "\033[0;32mDerleniyor ->\033[0m" $<
    @$(CC) $(CFLAGS) $(INCDIR) -c $< -o $@

$(TARGET): $(CPPOBJS) $(COBJS) $(MAINOBJ)
    @echo -e "\033[0;33mGame olusturuluyor ->\033[0m" $(TARGET)
    @$(CC) $(CFLAGS) $(LIBDIR) $(COBJS) $(CPPOBJS) $(MAINOBJ) $(LIBS) -o $(TARGET)

symlink:
    @ln -fs game_r$(GAME_VERSION) $(BINDIR)/game_symlink

strip:
    @cp $(BINDIR)/game_r$(GAME_VERSION) $(BINDIR)/game_r
    @strip $(BINDIR)/game_r

clean:
    @rm -f OBJDIR_GAME/*
    @rm -f $(BINDIR)/game_r* $(BINDIR)/conv

tag:
    ctags *.cpp *.h *.c

install: $(DTARGET)
    rm -rf $(SRV_DIR)/share/bin/game
    cp $(TARGET) $(SRV_DIR)/share/bin/game

dep:
    makedepend -f Depend $(INCDIR) -I/usr/include/c++/v1 -I/usr/include/c++/v1 -p$(OBJDIR)/ $(CPPFILE) $(CFILE) $(MAINCPP) 2> /dev/null > Depend

sinclude Depend
 
Bu sorun için anydesk ile bağlanıp uğraştık. Zaten gcc paketi kuruluydu. Bi süre uğraştıktan sonra /usr/lib/libgcc.a dosyasını kopyalayıp /usr/lib/libgcc_s.a olarak değiştirtik ve build oldu.
 
1.JPG


Sorun çözülmüştür @Whistle sizi çok uğraştırdım kusuruma bakmayın :) Bu da build olduğuna dair ekran görüntüsü
 
Önemli değil. Sürekli yeni şeyler öğreniyoruz. Çok garip bi çözüm yöntemi oldu. :D
Neyse, o halde konuyu çözüldü işaretleyip kilitliyorum.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst