- Mesaj
- 4.038
- Çözümler
- 390
- Beğeni
- 4.160
- Puan
- 1.849
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba, bugün render target sistemini eklemiştim. Ekledikten sonra aşağıdaki fotoda gördüğünüz sorunu yaşadım..
Biraz araştırma yaptım fakat bununla ilgili olarak açılan hiç bir konuya ne bir çözüm belirtilmiş ne de bir cevap verilmiş. Ya da en azından ben göremedim.
Benim de daha sonradan sistemi eklerken tereddüte düştüğüm nokta aklıma geldi ve dönüp orayı kontrol ettim.
Ve nokta atışıyla sebebini buldum, sorun PythonApplication.cpp den kaynaklanıyor.
Anlatım dosyasında PythonApplication.cpp'de aratmamızı istediği kodlardan bir tanesi şu şekilde;
Fakat bu koddan dosyamızda iki tane mevcut.
Ben "bakalım ne olacak" diye rastgele bir tanesini baz alıp eklemiştim ama demek ki diğerini dikkate almak gerekiyormuş..
Üstteki kodu fotodaki gibi bulun, üstüne eklenmesi gereken kodu tam olarak şu şekilde eklediğinizde sorun çözülmüş olacaktır:
Biraz araştırma yaptım fakat bununla ilgili olarak açılan hiç bir konuya ne bir çözüm belirtilmiş ne de bir cevap verilmiş. Ya da en azından ben göremedim.
Benim de daha sonradan sistemi eklerken tereddüte düştüğüm nokta aklıma geldi ve dönüp orayı kontrol ettim.
Ve nokta atışıyla sebebini buldum, sorun PythonApplication.cpp den kaynaklanıyor.
Anlatım dosyasında PythonApplication.cpp'de aratmamızı istediği kodlardan bir tanesi şu şekilde;
C++:
float fAspect=m_kWndMgr.GetAspect();
Fakat bu koddan dosyamızda iki tane mevcut.
Ben "bakalım ne olacak" diye rastgele bir tanesini baz alıp eklemiştim ama demek ki diğerini dikkate almak gerekiyormuş..
Üstteki kodu fotodaki gibi bulun, üstüne eklenmesi gereken kodu tam olarak şu şekilde eklediğinizde sorun çözülmüş olacaktır: