Merhabalar,
İstemci kaynağımda yapmış olduğum bir düzenleme kapsamında, bir sorun ile karşılaşmaktayım. Sorunun görüntüsü aşağıda ki gibidir;
Problemin tanımı; @Whistle öncelikli bilgilerinize sunarım.
- PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp dosyasında,
fonksiyonlarında ekteki kodu eklemeye çalışıyorum.
Ancak derleme esnasında aşağıda ki gibi bir hata ile karşılaşıyorum.
Daha sonra, bu bana bahsettiği terimleri, ilgili sınıfın üyesi haline getirmek için, packet.h dosyasında yukarıda benden istediği sınıfların üyesi haline getiriyorum. Ancak sorularımdan bir tanesi şu;
- SPlayerRace packet.h dosyasına, DWORD,WORD,BYTE,CHAR,LONG,INT hangi şekilde eklenmesi gerekiyor ?
Yukarıda packet.h yer alan açıklama kısımlarını yorum satırından çıkardığım da konunun en başında gösterdiğim hata ile karşılaşıyorum.
Loading'den sonra oyun içerisinde siyah ekran ve yazıların bir birine girmesi vb..
Packet.h dosyasında ki, satırları eğer yorum satırı yaparsam ve PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp dosyasında bulunan
bu kısımları yorum satırı yaparsam oyun başarılı bir şekilde açılıyor.
Yalnız anladığım kadarıyla ise, bu yukarıda ki fonksiyonların çalışması için PythonPlayer.h dosyasında bulunan
sınıfına ekleme yapılması gerekiyor.
Örnekte gösterdiği gibi, ancak ben buraya hangi değerlerde ve nasıl tanımlama yapabilirim açıkçası onu bilmiyorum. Sorunumun çözülmesinde yardımcı ola bilirseniz çok mutlu olurum.
Keyifli forumlar..
İstemci kaynağımda yapmış olduğum bir düzenleme kapsamında, bir sorun ile karşılaşmaktayım. Sorunun görüntüsü aşağıda ki gibidir;
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Problemin tanımı; @Whistle öncelikli bilgilerinize sunarım.
- PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp dosyasında,
Kod:
bool CPythonNetworkStream::RecvMainCharacter()
bool CPythonNetworkStream::RecvMainCharacter3_BGM()
bool CPythonNetworkStream::RecvMainCharacter4_BGM_VOL()
fonksiyonlarında ekteki kodu eklemeye çalışıyorum.
C++:
rkPlayer.SetPlayerRace(MainChrPacket.sPlayerRace);
Ancak derleme esnasında aşağıda ki gibi bir hata ile karşılaşıyorum.
Daha sonra, bu bana bahsettiği terimleri, ilgili sınıfın üyesi haline getirmek için, packet.h dosyasında yukarıda benden istediği sınıfların üyesi haline getiriyorum. Ancak sorularımdan bir tanesi şu;
- SPlayerRace packet.h dosyasına, DWORD,WORD,BYTE,CHAR,LONG,INT hangi şekilde eklenmesi gerekiyor ?
Yukarıda packet.h yer alan açıklama kısımlarını yorum satırından çıkardığım da konunun en başında gösterdiğim hata ile karşılaşıyorum.
Loading'den sonra oyun içerisinde siyah ekran ve yazıların bir birine girmesi vb..
Packet.h dosyasında ki, satırları eğer yorum satırı yaparsam ve PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp dosyasında bulunan
C++:
rkPlayer.SetPlayerRace(mainChrPacket.sPlayerRace);
Yalnız anladığım kadarıyla ise, bu yukarıda ki fonksiyonların çalışması için PythonPlayer.h dosyasında bulunan
C++:
class CPythonPlayer : public CSingleton<CPythonPlayer>, public IAbstractPlayer
Örnekte gösterdiği gibi, ancak ben buraya hangi değerlerde ve nasıl tanımlama yapabilirim açıkçası onu bilmiyorum. Sorunumun çözülmesinde yardımcı ola bilirseniz çok mutlu olurum.
Keyifli forumlar..