- Mesaj
- 4.039
- Çözümler
- 390
- Beğeni
- 4.160
- Puan
- 1.849
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba, bu küçük düzenleme oyun içindeki bütün pencerelerin (envanter,pazar ekranı,arkadaş listesi vs.) sadece client boyutu içerisinde sürüklenmesini sağlar.
Kısacası taşma durumunu ortadan kaldırır. Avantaj sağladığı gibi dezavantajları da olabilir. Yine de kullanmak isteyenler için paylaşmak istedim.
Görseller:
ÖNCE:
SONRA:
Client Src/EterPythonLib/PythonWindowManager.cpp açın ve aratın:
Üstüne ekleyin:
Kısacası taşma durumunu ortadan kaldırır. Avantaj sağladığı gibi dezavantajları da olabilir. Yine de kullanmak isteyenler için paylaşmak istedim.
Görseller:
ÖNCE:
SONRA:
Client Src/EterPythonLib/PythonWindowManager.cpp açın ve aratın:
C++:
pWin->SetPosition(x, y);
pWin->OnMoveWindow(x, y);
Üstüne ekleyin:
C++:
if (x + pWin->GetWidth() > UI::CWindowManager::Instance().GetScreenWidth())
{
x = UI::CWindowManager::Instance().GetScreenWidth() - pWin->GetWidth();
}
else if (x < 0)
{
x = 0;
}
if (y + pWin->GetHeight() > UI::CWindowManager::Instance().GetScreenHeight())
{
y = UI::CWindowManager::Instance().GetScreenHeight() - pWin->GetHeight();
}
else if (y < 0)
{
y = 0;
}