Zip içerisinde veya anlatımda eksik yok. Service.h include etmen senin dosyandaki eksikten kaynaklı bir durum ben anlatıma include içine service.h ekleyin yazmaya gerek duymadım game ve db kısımlarındaki stdafx.h dosyası var onun içine service.h include edersen diğer geri kalan cpplerde direkt olarak service include etmiş olursun çünkü tüm cpplerde stdafx.h include edilmiştir. Common kısmında ise bişey diyemem mecbur include etmen gerekiyor. Temiz altyapılarda bu dediklerim yapılı değil include eksiklikleri çok yaşanıyor temiz altyapılarda.
eline emeğine sağlık karşılaştığım 2. sıkıntıda şöyle
client sourcesine şunu ekliyoruz
#ifdef ENABLE_CHANNEL_SWITCH_SYSTEM
PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_CHANNEL_SWITCH_SYSTEM", 1);
#else
PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_CHANNEL_SWITCH_SYSTEM", 0);
#endif
ve oyuna girerken hata veriyor
pack kısmındaki şu kod yüzünden
if app.ENABLE_CHANNEL_INFO_UPDATE:
def BINARY_ReceiveChannel(self, channel):
if self.interface:
if self.interface.wndMiniMap:
self.interface.wndMiniMap.UpdateChannelInfo(channel)
if app.ENABLE_CHANNEL_SWITCH_SYSTEM:
constInfo.channel_idx = channel
bende ENABLE_CHANNEL_INFO_UPDATE yi ENABLE_CHANNEL_SWITCH_SYSTEM olarak değiştirdim ve hata çözüldü burası doğrumu yanlışmı pek bi fikrim yok ama sistemi çalıştıramadım