- Mesaj
- 810
- Çözümler
- 28
- Beğeni
- 746
- Puan
- 839
- Ticaret Puanı
- 0
Karakter hareket hızını sınırı kaldırdım ve bineğe in bin yaptığında bu şekilde bir yavaşlama meydana geldi. Sebebini araştırdığımda Mount ve Unmount fonksiyonlarında ComputePoints Çağırılmış. Aynı olay pet çağırıp gönderdiğimde, kısacası computepoints'in çalıştığı her kodda bu hata karşıma çıktı.
Kodu incelediğimde;
(Emin Değilim Ama) - Sanırım eski hız limiti uint8_t olduğundan max 255 alıyordu ve statik olarak 300'e setliyorlardı, sonradan karakterin hareket hızı max 255 olacağından dolayı karakteri yavaşlatmıyordu.
Her neyse buraya 300 yazmak yerine GetMoveMotionSpeed() yaptığımda sorunum çözüldü. Fakat bu doğru bir çözüm müdür tam bilemiyorum. Başka bir yerde hata çıkarır mı sanmıyorum fakat yine de denemekte fayda var.
Eski;
Yeni;
(Emin Değilim Ama) - Sanırım eski hız limiti uint8_t olduğundan max 255 alıyordu ve statik olarak 300'e setliyorlardı, sonradan karakterin hareket hızı max 255 olacağından dolayı karakteri yavaşlatmıyordu.
Her neyse buraya 300 yazmak yerine GetMoveMotionSpeed() yaptığımda sorunum çözüldü. Fakat bu doğru bir çözüm müdür tam bilemiyorum. Başka bir yerde hata çıkarır mı sanmıyorum fakat yine de denemekte fayda var.
Eski;
Yeni;
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: