Hayalim efsunlar değişmediği gibi harekat hızınıda sabitlemek.
örneğin 100 den 200 e kadar sql tablosunda harekat hızı sabitlenir.
karakter 150 hızına ulaşınca 150 tablosuna atanır ordan çeker.
yıllardır efsun değişme hilesi olamdıysa buda olmaz.
Neyse harekat hızı fix
ActorInstance.cpp
ActorInstanceEvent.cpp
}
saldırı hızı fix
GameLib/ActorInstance.cpp
fixi paylaşan aynı kişi bunuda paylaşmış fakat bunu denemedim.
örneğin 100 den 200 e kadar sql tablosunda harekat hızı sabitlenir.
karakter 150 hızına ulaşınca 150 tablosuna atanır ordan çeker.
yıllardır efsun değişme hilesi olamdıysa buda olmaz.
Neyse harekat hızı fix
ActorInstance.cpp
Python:
void CActorInstance::SetMoveSpeed(float fMovSpd)
{
Altına ekle;
if(m_fMovSpd > 2.0f)
{
m_fMovSpd = 2.0f;
return;
}
ActorInstanceEvent.cpp
C++:
void CActorInstance::__OnMove()
{
Altına ekle;
if(m_fMovSpd > 2.0f)
{
SetUnhandledExceptionFilter((LPTOP_LEVEL_EXCEPTION_FILTER)NULL);
__asm{
mov eax,0x444
jmp eax
}
saldırı hızı fix
GameLib/ActorInstance.cpp
C++:
void CActorInstance::SetAttackSpeed(float fAtkSpd)
Altına Ekle :
if (m_fAtkSpd > 2.0f)
{
m_fAtkSpd = 2.0f;
return;
}
GameLib/ActorInstanceEvent.cpp:
GameLib/ActorInstanceEvent.cpp
void CActorInstance::__OnAttack(WORD wMotionIndex)
arat
if (m_fAtkSpd > 2.0f)
{
SetUnhandledExceptionFilter((LPTOP_LEVEL_EXCEPTION_FILTER)NULL);
__asm{
mov ebx, 0x444
jmp ebx
}
}
ekle
fixi paylaşan aynı kişi bunuda paylaşmış fakat bunu denemedim.
Metin2 Prodamage vs Wait Hack Fix
UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp:
Aratın:
Kod:
TPacketCGAttack kPacketAtk;
Üstüne ekleyin
Kod:
if (!__IsPlayerAttacking())
return true;
Son düzenleme: